Jääkiekkotoimittajat, asiantuntijat, kommentaattorit yms.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 531

Vaikka nämä voisi paremminkin tehdä, niin onhan mukavaa, että näitä Liiga-ohjelmia alkaa taas tulla eetteriin!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Pakko nyt todeta tänne, että Jani Alkion osakkeet on tippunut minun silmissä tai siis korvissa aikas paljon.

En tiedä mistä johtuu, mutta on alkanut viljelemään ihmeellisiä heittoja sinne selostuksen sekaan ja ne ei nyt kyllä ole mun mielestä toimineet.

Toki on edelleen omalla listalla sijalla 3 Sebastian Waheebin ja Teppo Laaksosen takana, mutta ero näihin kahteen on kyllä todella suuri.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 053
Pakko nyt todeta tänne, että Jani Alkion osakkeet on tippunut minun silmissä tai siis korvissa aikas paljon.

En tiedä mistä johtuu, mutta on alkanut viljelemään ihmeellisiä heittoja sinne selostuksen sekaan ja ne ei nyt kyllä ole mun mielestä toimineet.

Toki on edelleen omalla listalla sijalla 3 Sebastian Waheebin ja Teppo Laaksosen takana, mutta ero näihin kahteen on kyllä todella suuri.
Käykö siinä samalla viisiin kuin Antsalla aikanaan? Enkä sano tätä pahalla, olen pitänyt Jani Alkiosta ja Mertaranta oli aikoinaan minulle "The selostaja", kun olen sen ikäinen, että on kirkkaana mielessä mm kuinka "Siinä Ruotsin puolustajaa viedään kebab-kioskille" jne.
Mutta onhan tuo aika inhimillistä, että kun sua tarpeeksi hehkutetaan, niin unohtuu, että päätähdet ja esiintyjät ovat kentällä, eikä selostamossa. Joku sanoisi, että "tömähtää kusi huppuun", mutta mä sanon, että nykyinen julkisuus tekee ihmisestä sen julkikuvan vangin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Käykö siinä samalla viisiin kuin Antsalla aikanaan? Enkä sano tätä pahalla, olen pitänyt Jani Alkiosta ja Mertaranta oli aikoinaan minulle "The selostaja", kun olen sen ikäinen, että on kirkkaana mielessä mm kuinka "Siinä Ruotsin puolustajaa viedään kebab-kioskille" jne.
Mutta onhan tuo aika inhimillistä, että kun sua tarpeeksi hehkutetaan, niin unohtuu, että päätähdet ja esiintyjät ovat kentällä, eikä selostamossa. Joku sanoisi, että "tömähtää kusi huppuun", mutta mä sanon, että nykyinen julkisuus tekee ihmisestä sen julkikuvan vangin.
No siis siltä tuo nyt vähän tuntuu.

Kamalalla pakolla yrittää vääntää jotain hauskoja letkautuksia ja ne ei oikein mene maaliin asti. Edelleen kun keskittyy selostamaan on erittäin hyvä, mutta tuollainen ärsyttävä tapa on nyt ollut aistittavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 531
IMG_5324.jpeg
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 293

Tappelut kesken pelin kyllä sykähdyttää ja antaa katsomoon huimasti virtaa. Pelin tuoksinassa itsekin varmasti innostuisin moisesta. Mutta tyhmiähän ne on ja todella vaarallisia. Eivätkä edes kuulu peliin, ei muissakaan joukkuepallopeleiissä suoraan vain tapella. Itse olen Rantasen kanssa samaa mieltä, vaikka näenkin hyvin syyn miksi ihmiset lätkäpelissä moisesta innostuvat.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 854
"Olisi epäreilua Ylelle, jos en voisi kommentoida noin kiinnostavaa seuraa kuin Jokerit."

:D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Hyvin taas kertoo lätkäjätkien yksinkertaisuudesta, että Nättinen ei ollut ymmärtänyt, että on eturistiriita kommentoida Jokereiden tekemisiä puolueettoman asiantuntijan naamion takaa samalla kun saa salaisesti sieltä palkkaa.
Toki tässä on nyt se, että Nättinen ei ole antanut itsestään mitään perinteistä "lätkäjätkä" kuvaa missään vaiheessa ja ollut mielestäni ihan tervetullut virkistys tuonne media kenttään.

Nämäkin on tottakai makuasioita.
 
Ylös