No ei viime vuodenkaan ollut alkusarjassa kun pelastui edes pudotuspeleihin tasapisteissä Kazakstanin kanssa. Voitti mestaruuden.
Tuosta sitten jos on muutama sentti kertynyt taskun pohjalle pölyttymään
Jos yhtään yritysliiketoimintaa tuntee, hinnat yleensä ilmoitetaan sattuneesta syystä ilman alv:a. Eivätkä liput käytännössä koskaan sisälly aition hintaan.mukava että tuon 25k lisäksi veloittavat verot erikseen sekä pääsyliput...
Ja jos ymmärtää suomalaista kulttuuria niin yleensä halutaan yksi hinta, eikä mitään lisäkuluja.Jos yhtään yritysliiketoimintaa tuntee, hinnat yleensä ilmoitetaan sattuneesta syystä ilman alv:a. Eivätkä liput käytännössä koskaan sisälly aition hintaan.
Tärkeintä olis että kauppa käy ja Ilves saa osansa.Muutenkin nuo aitiot menee pääasiassa yrityksille jotka tuo yritysasiakkaita niihin.Hirveä ulina aitioiden hinnoista, kun "isossa maailmassa" pelkät Super Bowl liput maksaa 5k kipale. Toivottavasti kauppa käy, niin saadaan toukokuun lopun palstapaniikkilaisille ykköskorin jamppoja rosteriin.
Mä luulen, että kun kilauttaa Ipan toimistolle ja sanoo, että mä otan finaalipäivän, niin hinta tulee yhdellä laskulla ja piletit vaikka kotiovelle toimituksella. Huoli pois ja rahat tiskiin.Ja jos ymmärtää suomalaista kulttuuria niin yleensä halutaan yksi hinta, eikä mitään lisäkuluja.
Varmasti tulee, voi olla että saa jopa kyydinkin kotoota.Mä luulen, että kun kilauttaa Ipan toimistolle ja sanoo, että mä otan finaalipäivän, niin hinta tulee yhdellä laskulla ja piletit vaikka kotiovelle toimituksella. Huoli pois ja rahat tiskiin.
Oletat, että nuo on tarkoitettu myytäväksi jollekin hassuhattu-perunankaivajalle?Ja jos ymmärtää suomalaista kulttuuria niin yleensä halutaan yksi hinta, eikä mitään lisäkuluja.
Todennäköisesti ne on tarkoitettu myytäväksi maksavalle asiakkaalle.Oletat, että nuo on tarkoitettu myytäväksi jollekin hassuhattu-perunankaivajalle?
Semifinaalit:
Suomi - USA | Lauantai, 14.20
Kanada - Tshekki | Lauantai, 18.20
Suomelle päiväpeli..