Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 964
Tuoltahan tuli se 3e alennus ns. vanhoille asiakkaille sähköpostissa, eli mainosten kanssa olisi 39,9e (siis Katsomo, mutta pitää tilata viimeistään 25.8). Kyllä tuo siltikin hiertää ja joudun miettimään missä se kipuraja menee. Se on kovin vaikea olla vertaamatta tilanteeseen vuosi sitten, milloin oli vielä Discovery mukana, vaikka eri kilpailutilanne silloin olikin. Silloiseen hintaan (25,99e) nähden korotus on kohtuuton.

Jos tuo tapahtumien alv:n nosto 10%->14% toteutuu ensi vuoden alusta, niin jatkossa myös peleissä käyminen kallistunee.
Ei minulle ole tullut tuollaista alennusta.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 406
En edes harkitse tilaamista. Hinta ei ole edes ison murhe.
Ei pää kestä mainoksia kesken erää (kuten "urheilu ilman mainoksia" paketissa), mainokset kesken erän pilaa pelin tunnelman.

Säästää voisi tuotannossa: kaikki turha asiantuntija-armeija, studio- ja oheisohjelma pois, minulle riittää pelit + selostus. Pakollinen ominaisuus olisi myös monelta laitteelta saman aikainen katsomisen mahdollisuus. Reissussa tulee oltua paljon ja kotonakin katsotaan peliä.

Nyt vaan ei tuotteen laatu ja kysyntä kohtaa, nyt jääkin aikaa muuhun kuin pelien katsomiseen. Piraatti paskan säätämiseen en jaksa sekaantua.

Taitaa maikkari vetää huolella turskaa, jos ansaintalogiikka on paketoida kaikki ohjelmatyypit samaan pakettiin ja nostaa hintaa.
 

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
599
Ei pää kestä mainoksia kesken erää (kuten "urheilu ilman mainoksia" paketissa), mainokset kesken erän pilaa pelin tunnelman.
Tarkoitatko Liigan mainoskatkoja, vai onko tuohon tulossa myös satunnaisesti kesken pelin mainoksia?
Olin siinä ymmärryksessä että tuo toimisi samalla tavalla kuin esim. Ruutu+ mainoksilla, mainokset tulee vain kun aloittaa liven, mutta ei keskeytä peliä. Kaikessa muussa sisällössä mainoksia onkin sitten 10min. välein eikä niitä kestä katsoa.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
488
Muistaakseni Liigan mainoskatkoilla tuli ne lyhyet Veikkauksen jne mainokset. Olisko tuo "ilman mainoksia" enemmänkin näissä sarjoissa ja leffoissa ettei niissä kesken kaiken ja alussa tule?
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 901
Maikkarin hinnoittelu alkaa olla sitä luokkaa että kuukauden paketin sijaan pääsee samalla hinnalla Helsingistä junalla kerran kuukaudessa paikan päälle. Pitää ottaa vakaaseen harkintaan.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 664
Pleijareihinkin tarjosi minulle tuota tarjousta. En tiedä sitten oliko kokonaan uusi, vai oliko tuo sitten koko kauden ollut voimassa.
Ensimmäinen tarjous päättyi jossain lokakuun kieppeillä. Tarkkoja päiviä muista mutta siitä oli noin kuukausi ekaan EHT turnaukseen. Mihin asti nyt kestää ni mahdoton vastata kun ei asiakaspalvelukaan siihen vastannu.
 
Viimeksi muokattu:

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 579
Telia tarjoaa asiakkailleen mtv katsomo+urheilu 1kk 0euroa.

Onkohan tossa irtisanomisaikaa? Tuotako ne siis ovat minulle yrittäneet kaupata, kun Telia aspa on soitellut kesken työpäivän...Näköjään en tuota tarjousta saa heidän sivuiltaan otettua.

Telian sivuilta saisin pelkän Liigan sillä 34€/kk jotain ja lisäksi erillisenä pakettina Katsomon viihdetarjonnan 0€/kk ensimmäiselle kuukaudelle.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 664
Onkohan tossa irtisanomisaikaa? Tuotako ne siis ovat minulle yrittäneet kaupata, kun Telia aspa on soitellut kesken työpäivän...Näköjään en tuota tarjousta saa heidän sivuiltaan otettua.

Telian sivuilta saisin pelkän Liigan sillä 34€/kk jotain ja lisäksi erillisenä pakettina Katsomon viihdetarjonnan 0€/kk ensimmäiselle kuukaudelle.
14päivää ja pitää olla Telian asiakas.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 406
Tarkoitatko Liigan mainoskatkoja, vai onko tuohon tulossa myös satunnaisesti kesken pelin mainoksia?
Olin siinä ymmärryksessä että tuo toimisi samalla tavalla kuin esim. Ruutu+ mainoksilla, mainokset tulee vain kun aloittaa liven, mutta ei keskeytä peliä. Kaikessa muussa sisällössä mainoksia onkin sitten 10min. välein eikä niitä kestä katsoa.
Välillä tuli kesken peliä mainoksia (erien aikana). Välillä ei.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 579
Sain tommosen tänään. Hmm... pakottaakohan ne vaihtaan liittymän tonne, jos tuon ottaisi.

1000008121.jpg
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 920
Ei ole minulle tullut moista Elisan asiakkaana. Tuo on jo sellainen, että harkitsen jäämistä kunnolliseksi kansalaiseksi ohi IPTV houkutuksien.
 
Ylös