Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 547
En muista mikä peli oli kysessä, mutta Masin ”löi” tuomaria vahingossa ja siitä Kapanen sekos huolella.

”Tuntuva pelikielto pitää tulla!” Jne. :D

Edit: reiska yllä vähän paremmin selitti.
Eikä muuten lyönyt, eikä edes yrittänyt vaan Morleyta. Kyllä toi keissi alko elään omaa tarinaansa, ja varmasti Kapasen kommentit yllytti vielä siihen. Videot osotti kyllä miten se meni, ja teki tosta Tuomarikin oman selontekonsa, missä sanoi ettei Masin yrittänyt lyödä. Masinilla kasetti petti kyllä siinä kaikesta huolimatta liian pahasti, ja Kapanen tiettävästi oli vielä kauden jälkeen kapaloissa turvallisemmassa tilassa.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 825
Eikä muuten lyönyt, eikä edes yrittänyt vaan Morleyta. Kyllä toi keissi alko elään omaa tarinaansa, ja varmasti Kapasen kommentit yllytti vielä siihen. Videot osotti kyllä miten se meni, ja teki tosta Tuomarikin oman selontekonsa, missä sanoi ettei Masin yrittänyt lyödä. Masinilla kasetti petti kyllä siinä kaikesta huolimatta liian pahasti, ja Kapanen tiettävästi oli vielä kauden jälkeen kapaloissa turvallisemmassa tilassa.
Juu näin muistelinkin ja sen takia laitoin heittomerkit tohon lyömiseen.

Kapanen teki itsestään täysin hölmön mun silmissäni tolla öyhöttämisellään. En pysty ottamaan miestä vakavasti enää. :D
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 303
Kaikki laittomat väylät syövät aina myös Ilveksen leipää. Tämän vuoksi ne pitäisi myös täällä "tuomita" esim linkkien osalta täysin pois.

Yleisesti näiden käyttäjät tukevat täysin rikollista toimintaa, mikä on hieman eri juttu kuin esim aikanaan DC/Napster.
No siinä saa kyllä Ilves, Liiga ja Katsomo miettiä tuotteensa arvoa. Kyllä itse uskoisin että moni olisi valmis maksamaan tuotteesta, jos sen hinta olisi kohtuullinen, mutta nyt alkaa olla monilla kipuraja ylitetty. Varsinkin, kun Liigan ja televisioinnin taso ovat laskeneet aivan huimasti.
Täytyy olla kyllä jalkapallon seuraajana tyytyväinen, kun saa koko kuukauden Veikkausliiga, Suomen Cup ja Ykkösliiga tarjonnan Ruudusta melkein lounaan hinnalla.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 912
No siinä saa kyllä Ilves, Liiga ja Katsomo miettiä tuotteensa arvoa. Kyllä itse uskoisin että moni olisi valmis maksamaan tuotteesta, jos sen hinta olisi kohtuullinen, mutta nyt alkaa olla monilla kipuraja ylitetty. Varsinkin, kun Liigan ja televisioinnin taso ovat laskeneet aivan huimasti.
Täytyy olla kyllä jalkapallon seuraajana tyytyväinen, kun saa koko kuukauden Veikkausliiga, Suomen Cup ja Ykkösliiga tarjonnan Ruudusta melkein lounaan hinnalla.

Kyllä varmasti näin on, mutta antaako tämä oikeuden varastaa ja/tai tukea rikollista toimintaa? Yleisesti tuo on yksi iso "noidankehä". Maikkarille oikeudet ovat tappiolliset ja vastaavasti iso osa Liigan seuroista tekee arvokkaasta TV-sopimuksesta huolimatta tappiota.
 
Viimeksi muokattu:

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 063
Maalineduspainista näytettiin ensin sellainen kuvakulma, josta näytti Masinin lyöneen tuomaria ja Kapanen otti tiukan kannan. Jälkeenpäin eri kuvasta näkyi että missään nimessä lyöntiä ei tapahtunut. Osa faneista ei pääse tästä virheestä yli vuosienkaan jälkeen.
Nonni :D
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 303
Kyllä varmasti näin on, mutta antaako tämä oikeuden varastaa ja/tai tukea rikollista toimintaa? Yleisesti tuo on yksi iso "noidankehä". Maikkarille oikeudet ovat tappiolliset ja vastaavasti iso osa Liigan seuroista tekee arvokkaasta TV-sopimuksesta huolimatta tappiota.
Niin no onko se sitten parempi että osa silmäpareista lopettaa kokonaan lajin seuraamisen? Jos Liiga olisi ennen kautta parantanut omaa tuotettaan eli korjannut sarjajärjestelmän olisin itsekin paljon tyytyväisempi maksamaan koko hommasta. Liigaa ei kuitenkaan näytä kiinostavan oman tuotteensa laatu niin miksi minua pitäisi kiinostaa maksaa siitä? Eiköhöhän tämän kauden jälkeen taas korjata ongelma nostamalla pelimäärää ja nostamalla hintaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 912
Niin no onko se sitten parempi että osa silmäpareista lopettaa kokonaan lajin seuraamisen? Jos Liiga olisi ennen kautta parantanut omaa tuotettaan eli korjannut sarjajärjestelmän olisin itsekin paljon tyytyväisempi maksamaan koko hommasta. Liigaa ei kuitenkaan näytä kiinostavan oman tuotteensa laatu niin miksi minua pitäisi kiinostaa maksaa siitä? Eiköhöhän tämän kauden jälkeen taas korjata ongelma nostamalla pelimäärää ja nostamalla hintaa :D

Niin eiköhän se paras vaihtoehto olisi tässä tapauksessa käyttää ne rahat menemällä paikan päälle? Siis jos kumminkin sen verran kiinnostaa, että olisi valmis maksamaan siitä ilosta rikollisille?

Pointti nyt kumminkin oli siinä, että joku maksaa sellaiselle taholle, mistä Ilves ei saa pennin jeniä ja samaan syssyyn tuetaan vielä rikollisuutta.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 920
Niin eiköhän se paras vaihtoehto olisi tässä tapauksessa käyttää ne rahat menemällä paikan päälle? Siis jos kumminkin sen verran kiinnostaa, että olisi valmis maksamaan siitä ilosta rikollisille?

Pointti nyt kumminkin oli siinä, että joku maksaa sellaiselle taholle, mistä Ilves ei saa pennin jeniä ja samaan syssyyn tuetaan vielä rikollisuutta.
Paikan päällehän ne säästyneet rahat käytännössä nyt menevätkin, kun piraattistreamin saa 2e kuussa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ymmärränkö oikein, että keskustellaanko täällä tosissaan siitä, että jos jonkin palvelun (tässä tapauksessa liigan virallisten tv-lähetysten) hinta nousee käyttäjien mielestä kohtuuttoman kovaksi, niin se tavallaan oikeuttaisi, ainakin moraalisesti piraattipalveluiden käyttöön?
Hämmentävää.
Entäs jos mun suosikkielintarvikkeen hinta on lähikaupassa mun mielestä nostettu aivan liian korkeaksi, niin mihin se mahtaa mut moraalisesti oikeuttaa?
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 920
Ymmärränkö oikein, että keskustellaanko täällä tosissaan siitä, että jos jonkin palvelun (tässä tapauksessa liigan virallisten tv-lähetysten) hinta nousee käyttäjien mielestä kohtuuttoman kovaksi, niin se tavallaan oikeuttaisi, ainakin moraalisesti piraattipalveluiden käyttöön?
Hämmentävää.
Entäs jos mun suosikkielintarvikkeen hinta on lähikaupassa mun mielestä nostettu aivan liian korkeaksi, niin mihin se mahtaa mut moraalisesti oikeuttaa?
Suomen alkoholiverotus on ainakin niin korkea, että tilaan viinakset kyynelehtimättä Saksasta, vaikka sekin on kuulemma moraalisesti kyseenalaista. Olempa joskus ostanut pullon ihan trokariltakin.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
843
Ymmärränkö oikein, että keskustellaanko täällä tosissaan siitä, että jos jonkin palvelun (tässä tapauksessa liigan virallisten tv-lähetysten) hinta nousee käyttäjien mielestä kohtuuttoman kovaksi, niin se tavallaan oikeuttaisi, ainakin moraalisesti piraattipalveluiden käyttöön?
Hämmentävää.
Entäs jos mun suosikkielintarvikkeen hinta on lähikaupassa mun mielestä nostettu aivan liian korkeaksi, niin mihin se mahtaa mut moraalisesti oikeuttaa?
Kyllä mää 3d-tulostaisin kaljaa jos sais halvalla.

Jos katsoo striimin kautta, jää enemmän rahaa käytettäväksi kotipeleihin ja fanituotteisiin. Ei kiinnosta maksaa paskasta ja ylihintaisesta, kuluttajavihamielisestä tuotteesta ja olla hyväksymässä tämmöistä hinnoittelu- ja palvelukulttuuria, missä kuluttajia ei kuunnella eikä ajatella muuten, kuin maksumiehinä joilta voi nyhtää niin paljon kuin sielu sietää.

En osta.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
698
Ymmärränkö oikein, että keskustellaanko täällä tosissaan siitä, että jos jonkin palvelun (tässä tapauksessa liigan virallisten tv-lähetysten) hinta nousee käyttäjien mielestä kohtuuttoman kovaksi, niin se tavallaan oikeuttaisi, ainakin moraalisesti piraattipalveluiden käyttöön?
Hämmentävää.
Entäs jos mun suosikkielintarvikkeen hinta on lähikaupassa mun mielestä nostettu aivan liian korkeaksi, niin mihin se mahtaa mut moraalisesti oikeuttaa?
Jos jostain saa halvemmalla parempaa palvelua, se on ihan normaalia, että kuluttaja vaihtaa siihen. Mitäs ovat hinnoitelleet itsensä monopoliasemassa niin korkeaksi, että ainoa keino kiertää tätä on varastaminen. Sama tapahtuisi Suomessakin valtiotasolla, jos valtio päättäisi elintarvikkeiden hinnasta suoraan ja nostaisi hinnan ahneuksissaan pilviin, ihmiset varastaisivat ruokansa.

Itseltäni ainakin peukkua sille, että näytetään keskisormea ahnaille firmoille, jotka ylihinnoittelevat itsensä ja palvelunsa täysin. Samaa soisi areenallakin, eli munapullot mukaan jos virvokkeet kiinnostavat ja areenan ylihintaiset tuotteet boikottiin.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
3 023
Siitä vielä video tilanteesta, mistä eräiden huhujen mukaan Kapanen näkee vieläkin painajaisia.
Muutenkin tuo: "Sucker punch, tiputtaa hanskat, siinä vaiheessa Morleylla ei ymmärrystä että lähetään tappelemaan." Morley sen tilanteen aloitti, ja Merelä tuli kolmantena miehenä raukkamaisesti päälle.

 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 416
Pitänee tuota iptv tutkia tarkemmin, jos vielä telian kautta menee jatkossa pelin katsominen vaan mahdolliseksi yhdellä laitteella, niin jää kyllä käyttämättä. Maksan sitten sen iptv ja kattelen paljon muutakin kotona siittä, muut ottelut sitten Ilves+ kautta kuunnellen.
 

sevli

Rivipelaaja
Viestejä
87
Tuoltahan tuli se 3e alennus ns. vanhoille asiakkaille sähköpostissa, eli mainosten kanssa olisi 39,9e (siis Katsomo, mutta pitää tilata viimeistään 25.8). Kyllä tuo siltikin hiertää ja joudun miettimään missä se kipuraja menee. Se on kovin vaikea olla vertaamatta tilanteeseen vuosi sitten, milloin oli vielä Discovery mukana, vaikka eri kilpailutilanne silloin olikin. Silloiseen hintaan (25,99e) nähden korotus on kohtuuton.

Jos tuo tapahtumien alv:n nosto 10%->14% toteutuu ensi vuoden alusta, niin jatkossa myös peleissä käyminen kallistunee.
 
Ylös