Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

katso liitettä 14867

"Toistaiseksi hintaan 34,95 €/kk"

Muistaakseni viime vuonnakin "päivittivät" pakettien hintoja kiekkokauden alla, joten saattaa olla lyhytkin tuo hinnan voimassaoloaika?

Tosiaan Telian liittymäasiakkaille tuohon hintaan, suoraan Maikkarilta alkaen 42,95 €/kk.

Kaipaan muutaman vuoden takaista Telian "Ilves-passia", pari kymppiä maksoi kuussa. Näkyi Ipan pelit, ei muuta, oli hinta/laatu kohdallaan.

Vielä pari vuotta sitten sai Discoveryn kautta pakettia ~26 euroa kuussa, paljon tavaraa mutta surkealla sovelluksella.

Kirottu inflaatio.

katso liitettä 14867
Saattavat päivittää, mutta itse tulkitsen niin, että tuossa sana "toistaiseksi" viittaa sopimuksen kestoon, eli ei ole määräaikainen.

Tulee muuten ensimmäinen chl vieras peli Ingolstadt-Ilves ainakin elisan asiakkaille vapaasti katsottavalta viaplay 3 urheilu kanavalta. Antti Mäkisen selostamana.

Näköjään lupaavat ettei määräaikaisuutta eli voi perua ja ottaa toisen tarjouksen myöhemmin jos nyt löytyy sellainen

Vanha voimassaoleva tilaus teleoperaattorin kautta pitää saada katkaistua heti tai ottaa huomiseen mennessä tarjous toisella sähköpostiosoitteella.

Saattavat päivittää, mutta itse tulkitsen niin, että tuossa sana "toistaiseksi" viittaa sopimuksen kestoon, eli ei ole määräaikainen.
Oma mutu on, että Telialla tuo kyseinen hinta 34,95 €/kk on voimassa nyt, viikon päästä ja vaikkapa marraskuussa. Itse ainakin saanut liigapaketin tuohon hintaan jo muutaman kauden Telian liittymäasiakkaana ja ajankohta on ollut tyyliin Ilveksen avauspeliä edeltävänä päivänä.

Takaisin