Jos komarov olisi pelannut ilves nutussa niin ifk -pelin kuva olisi ollut täysin erilainen.
Komarov on roolissaan liigan ykkönen ja tuollainen asenne sytyttää koko jengin.
Niin, mikä se rooli sitten on? Komarovin tarkoitus oli ärsyttää vastustajaa, saada se raivon partaalle ja tiputtamaan hanskat, jotta olisi voinut sitten luikkia vaihtoaitioon Peltosen selän taakse piiloon. Tietysti jos tuossa onnistuu, on se silloin erinomainen liike. Nythän tuo "asenne" jäi vain pelkkään suunsoittoon ja siihen että haastattelussa kolistelee kovaäänisesti tyhjää peltitynnyriä ja selittelee että kyllä mulla tarvittaessa hanskat lentää, mutten mä tuollaisen nelosketjun takia sitä viitti (lue: uskalla) tehdä.
Komarov on joskus ollut ihan pelimies, ei sitä muuten yli 500 NHL-peliä pelata. Mutta nyt kaveri on kohta 37-vuotias ja takana pitkä loukkaantuminen, niin ei siitä "kovuudesta" enää paljon muuta jäljellä ole kuin tuo tyhjänpäiväinen räksyttäminen. En minä usko että HIFK-fanit ihan rehellisesti paljon tuota arvostaa vaikka toki omien puolta sitä onkin aina lähtökohtaisesti pidettävä.
Mitä taas Gregoireen tulee, niin on minulla ainakin hyvä mieli siitä että Gregoire on osoittanut sekä Karjalaisen että Komarovin kanssa että jos se puhelu Ilveksen aitioon tulee niin kyllä täältä vastataan. Ei Gregoire ole pelaajana ja tuskin tappelijanakaan hääppöinen, mutta tärkeämpää on se, että tämä mies on valmis uhrautumaan ja ottamaan osumaa joukkueen puolesta ja olemaan se kaveri, jota ei pelin jälkeen tähdillä palkita ja usein lehtien palstoilla kauhistellaan ja demonisoidaan. Mutta kun se viesti omalle joukkueelle lähtee että minä olen valmis ottamaan luodin teidän puolesta, nostaa se taas muiden työmoraalia tehdä taas vähän enemmän sen yhteisen maalin saavuttamisen puolesta.
GO JEREMY!!!!