Johto näkee sopivaksi, niin toivottavasti tietävät jotain paremmin, kuin mitä itse.Enivei itse palkassa ei valitettavasti ole mitään ihmeellistä. Itse pelaajasta voidaan toki käydä keskustelua, että onko hän Ilvekseen sopiva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johto näkee sopivaksi, niin toivottavasti tietävät jotain paremmin, kuin mitä itse.Enivei itse palkassa ei valitettavasti ole mitään ihmeellistä. Itse pelaajasta voidaan toki käydä keskustelua, että onko hän Ilvekseen sopiva?
Tämä. Ja muutenkin tämä ketju on lähtenyt kyllä kaikista henkseleistä YHDEN pelaajan takia. Näitä kun lukee niin tulee fiilis että Ilves on seurana suurinpiirtein kuopattu kokonaan. Naurettavia mittakaavoja saa kyllä Lantan oletettu sopimus."Aistin paniikin nousevan"
Ketjussa tuntuu riittävän enempi juttua Ilveksen ens kauden senttereistä kuin Lantan Jaakosta, joka tulee korvaamaan ens kaudella Nättisen nelosen sentterinä.
Tämä. Ja muutenkin tämä ketju on lähtenyt kyllä kaikista henkseleistä YHDEN pelaajan takia. Näitä kun lukee niin tulee fiilis että Ilves on seurana suurinpiirtein kuopattu kokonaan. Naurettavia mittakaavoja saa kyllä Lantan oletettu sopimus.
Kahden vuoden mitassa se on 100k€ ja niitä kun rahastoi niin lopputuloksena on jotain muuta.Eli tällaisen ylemmän toimihlön osalta 5k kuussa olis niinku reilu 6k kuussa. No, elämä on valintoja - itse en tuolla rahaa "kotoa poistuisi", mutta astetta parempaa seppälää sillä saa, jos tärkeäksi kokee.
Kyllä itse otan Lantan korvaamaan Nättisen satakertaa sadastaKalPan kannattajan kuvailu Lantasta Jatkoajassa:
"Kuvailusi Lantasta osuu täysin nappiin. Hyvä aloittaja, taistelija, alivoimapelaaja ja pelaa aina täysillä antaen kainen logolle. Kirjaimellisesti syö vaikka sen kiekon. Tämän lisäksi on uskalias pitämään kiekkoa itsellään ja rauhoittamaan tilannetta esim paineen alla omissa. Hyökkäyspäähän jäänyt ehkä tuhnuksi, osittain roolinkin takia. Mutta tekihän hän Mestiksessä kovat pinnatkin. Välillä sitten tulee näitä aivopieruja, joista kärsiikin sitten joukkue. Mutta harvoin nuo ovat suoranaisesti tappioon aina johtaneet. Yhden tappion muistan tältä kaudelta, josta voi suoraan Lanttaa ja hänen hölmöilyjään syyttää. Kovan pelaajan Ipa hänestä saa"
Nimenomaan. Annetaan nyt kaverin pelata Ipassa ensin edes yksi matsi ennenkuin heitetään luiskaan. Saattaa vielä yllättää monet ja jos ei niin haukutaan sitten porukalla.Ei Lantta ainakaan huonompi voi olla kuin O'leary. Tai tämän kauden runkosarjan Nättinen.
Toki erilainen persoona ja mulkku kentällä, mutta annan mahdollisuuden. On kyllä itku mennyt pikkasen yli äyräiden..