Jakub Málek

Pok

Tähtipelaaja
Sitä purkua ei koko liigassa olis muut kun Vanhatalo ja Stretsi ottanu kiinni

Mutta siinäkin oli sivulla täysin vapaana kenttäpelaaja, jolle olisi voinut antaa helpon syötön ja joka olisi päässyt helposti purkamaan.

Olihan eilisessäkin huonoa tuuria, että kopsahti juuri selin kiekkoon olevan Kapasen mailaan ja sitten vielä Kapanen sai vedettyä aivan ylänurkkaan, mutta se ei poista sitä, että ratkaisu oli Malekilta aivan idioottimainen.

yellowgreen

Luottopelaaja
Niin ja harva tässä enää muistaa yhtä torjuttua rankkaria.
Itse suhtaudun liigan rankkareihin niin, että 75/25 maalivahdin hyödyks ne. Niin vähän niistä tehdään maaleja. Männyltä fiksu rike. Ei päässy pelitilanteessa yksin läpi ja toisesta aallosta olisi tullut kaveri laittaa riparin sisään.

Mielestäni rankkari oletuskohtaisesti pitäisi torjua, mutta en syytä maalivahtia, jos ei torju. Ei se kuitenkaan tötöilyjä pienennä, koska on sitä veskarin hommaa. Ekassa Malekilla ei ollut mitään palaa, mutta rankkarin torjumisesta en osaa itse paljoa lisäpisteitä antaa.

Näki myös, että ei ole mies oma itsensä, tuulettaa rankkaritorjuntoja usein.
Oli myös monessa tilanteessa vähän nukahduksissa. Pellin tilanne ja pari onneksi ohi mennyttä vetoa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Itse suhtaudun liigan rankkareihin niin, että 75/25 maalivahdin hyödyks ne. Niin vähän niistä tehdään maaleja. Männyltä fiksu rike. Ei päässy pelitilanteessa yksin läpi ja toisesta aallosta olisi tullut kaveri laittaa riparin sisään.
Virallinen tilasto on 30%/70% tästä syystä joukkueet mielummin ottavat aina rankkarin ennen ylivoimaa.

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Sanooko tolle saatana kukaan mitään noista jatkuvista räikeistä virheistä? Vai silitetäänkö vaan päätä että kyllä kaikki virheitä tekee. Joo tekee mutta jos ei yhtään ota opikseen vaan jatkaa samaa joka pelissä,nyt on muutama maalin peli jo hävitty näihin järjettömiin ratkaisuihin. Mun mielestä tämä on jo myös hölön ja karhun asia ottaa puheeksi vähän kovemmin. Keväällä ei ole varaa näihin hävitä ja jos ei puhe auta niin pennin päähän. Todella harmillista tämä ylirohkeus kun muuten torjuu hyvin.

Zerofan

Luottopelaaja
Onkohan tuolla KÄRSIN sanalla joku syvällisempi tarkoitus, mikä Malekin maskissa lukee vasemman korvan kohdalla?
En äkkiseltään löytänyt mitään sen nimistä firmaakaan.
Näkyy hyvin mtv:n lähetyksessä ajassa 2.33.35

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Hyvä peli Malkicilta. Tästä hyvä hänenkin lähteä kohti poffeja, vaikka luukulla todennäköisesti on. Kuitenkin meillä hyvät kaksi maalivahti, joista Malek voi hyvin pelata, jos Pavlat loukkaantuu/sairastuu/ei vain kulje niinkuin pitäisi. Hyvä esitys ja nollaus viime keskiviikon KalPa-pelistä :)!

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Onkohan tuolla KÄRSIN sanalla joku syvällisempi tarkoitus, mikä Malekin maskissa lukee vasemman korvan kohdalla?
En äkkiseltään löytänyt mitään sen nimistä firmaakaan.
Näkyy hyvin mtv:n lähetyksessä ajassa 2.33.35
Malekismia vaan :D ei vaan en tiedä.

Hyvin pelasi tänään! Mm. Kaksi läpiajoa kiinni.