Mää en ihan ymmärrä tota vinoilua Malekia kritisoiville ihmisille. Ite oon kuulunut siihen porukkaan myös, toki nyt viime aikoina en ole tähän ketjuun kirjotellut. Oon koko ajan ollut sitä mieltä, että Malek on hyvä maalivahti ja olen sitä mieltä edelleenkin. Liigasta voi laskea yhen käden sormilla paremmat veskat kun Malek eikä tarvi edes nostaa yhestä kädestä jokasta sormea pystyyn. Oma kritiikki on kohdistunut ailahtelevuuteen ja helppoihin maaleihin.
Eilen Lukkoa vastaan loistava peli.
JYP peli nyt ei ollut onnistuminen häneltä, vaikka joukkue ei myöskään pelannut parhaalla tasolla.
Pelicans peli taas mahtava ja anto joukkueelle mahollisuuden voittaa.
HPK:ta vastaan taas ensimmäinen maali semmonen ohhoh maali että ei sais ikinä mennä.
Kärpät pelissä eka maali viivasta ei sais ikinä mennä ja kun olet 1,93m niin ne kiekot pitää löytää.
TPS pelissä kotona taas aivan mahtava suoritus.
Hifki matsi kotona hyvä suoritus Malekilta vaikka pataan tulikin.
Sport pelissä Vaasassa taas Johnssonin veto viivasta ihan täysin molarin piikkiin mennyt maali.
Pointtina se, että viime aikoina suoritukset on ollut niin kaksjakosia, välillä ihan mahtavia pelejä ja välillä pelejä jossa menee helppo ja muutenkin suorittaminen heikkoa. Ei tietenkään voi olettaa, että Malek pelais joka pelin 95% tasolla, mutta toivoisin, että ne helpot omiin jäis pois, koska kyse on kuitenkin mestarikandidaatin veskasta eikä minkään Kerhon.