Virtasen EHT-status nyt on jo moneen kertaan käyty läpi täällä, ja kuinka hämäävä se on. Miehon 23 pistettä tuli 36 peliin. Se on melkein 40 pisteen tahti joten vie nyt vähän pointtiasi pois. Plus-miinuksetkin olen jo käynyt läpi, on ensinnäkin ehkä huonoin tilasto pelaajien arviointiin, ja lisäksi Mieho ei siinä kyllä mitenkään erottunut selkeän heikosti. Haapalalla oli huonompi +/-, niin siinä käy kun pelaa paljon. Ari Vallin sanoi joskus, että miinukset ja jäähyminuutit kertovat vain siitä että pelaa paljon. Ei nyt ihan noinkaan ole mutta antaa suuntaa. Varmasti upgrade? Virtanen joka on viimeiseen kahteen vuoteen pystynyt pelaamaan 55 peliä, eikä muuten ole koskaan rikkonut 15 pisteen rajaa ja Nyman joka oli vähemmän valmis liigavauhtiin viime kaudella kuin Jakub Kos? Nämä olisivat varmoja upgradeja Miehoon.
Minähän sanoin jo, että nämä ovat tämän hetkisiä tilanteita jotka perustuvat puhtaasti vanhoihin näyttöihin ja haluan nähdä ensin kaverit pelaamassa. En tajua mikä on pointtisi?
Minä en ole mollannut Tapparaa tästä. Menestyminen vaatii ratkaisuja Levtchi ja Tanus puskivat väkisin läpi, Simontaival ja Puistola eivät pystyneet samaan. Joskus näin käy. Joka tapauksessa minä en ole Tapparaa mollannut, joten mikä on pointti? Joidenkin muiden ajatusmaailma on ollut tällainen Tapparasta, joten minä en saa ajatella, että Ilveksen tulisi toimia samoin?
Onko se faktaa? Haluaisitko sinä nähdä mieluummin hyvän alivoimapelaajan joka auttaa joukkuettaan menestymään vai viime kauden Nymanin joka oli vain selviytymässä kentällä? Varmasti jos Nyman on ottanut isoja harppauksia niin kaikki haluavat nähdä mieluummin hänet pelaamassa kuin Ruokosen, se paikka pitää kuitenkin ansaita. Mitä pahaa siinä lainaamisessa mielestäsi olisi? Sebastian Ahokin lainattiin Ässiin peliajan perässä.