On muuten ilmanen peli. Kuulemma.Kai minäkin kohta tuon fortniten omistan.
On muuten ilmanen peli. Kuulemma.Kai minäkin kohta tuon fortniten omistan.
Täällä myös toinenMulla on aivan liikaa tunteja käytetty tuohon peliin, että voin tulla kantamaan teidät kaikki voittoon.
Mesen (?) tesla ei tainnu toimia pakkasilla ja oli myös liian matala katsastuksessa. Autohuolia pojillaPäivällä jake vittuili kun mesen "viro-tesla" ei ollu päässy katsastuksesta läpi, kun takaikkunat oli kielletysti tummennetut.
Huutista oisin halunnu nähä Jampan ilmeen kun käynnisti autonSit jampan bemarista oli pöllitty katalysaattori, kun se oli ollu Valkeakoskella käymässä
Striimaajalla on mun tietääkseni mahdollisuus valita onko lähetykset jälkikäteen katsottavissa. Jostain syystä Jake ei oo sit varmaan valinnut, että lähetyksestä löytyy myös tallenne.Eikö tuo tämän päivän striimin tallene ilmesty ollenkaan tuonne jälkikäteen katsottavaksi?
Mjoo, kaikki muut tallenteet tuolta kyllä löytyy edelleen.Striimaajalla on mun tietääkseni mahdollisuus valita onko lähetykset jälkikäteen katsottavissa. Jostain syystä Jake ei oo sit varmaan valinnut, että lähetyksestä löytyy myös tallenne.
Tää on aina se huono lieveilmiö. Mä en käsitä miks täytyy toisen vapaa-ajan juttuihin mennä omaa kurjuuttaan purkaan ja pilata kaikkien ilo.Odotetaan vaan kunnes tulee seuraava tappio ja chat täyttyy kaikesta "asiallisesta" sisällöstä, niin ne striimit loppuvat sitten siihen.
Mielestäni varsin hienoa, että Jakke noita tekee.
Pelistä itse en kauheasti mitään ymmärrä, mutta kyllä tuo jätkien läpänheitto ihan hauskaa kuunneltavaa on.
Tarvis kyllä moderaattoreita tsättiin näiden varalle. Olihan siellä jotain paskaa kommentoitu jos Lesin suhteenOdotetaan vaan kunnes tulee seuraava tappio ja chat täyttyy kaikesta "asiallisesta" sisällöstä, niin ne striimit loppuvat sitten siihen.
Voi olla, että kestää vaan hetki lataantua sinne.Mjoo, kaikki muut tallenteet tuolta kyllä löytyy edelleen.
Ilves launchissa julkastaankin pelaajien sijasta striimiin moderaattorit?Tarvis kyllä moderaattoreita tsättiin näiden varalle. Olihan siellä jotain paskaa kommentoitu jos Lesin suhteen