Jens Lööke

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Voittava takakarva, siinäkö kaikki :) Kuulostaa alaketjun kaverin uroteolta voitetun pelin jälkeen.

KädetönMöyrijä-MegaMäntykivi-VoittavaTakakarva.
Siinä oli vastaus vertaamaasi Antoseen. Jooselta näitä ei nähty ikinä. Hiihteli selkäsuorana omiin.

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Voittaa aikaa ja tilaa. Lähes pinna per peli ja tehotilasto+18. Top-12 mies pistepörssissä. Hyvä että on vähän kuivempi jakso menossa, muuten herättäisi liikaa huomiota isommissa liigoissa. Mutta itsekin olen ihmetellyt tuota yv:n tehottomuutta, tuosta Lööken paikalta pitäisi onnistua vaikka edes vahingossa joskus.

yellowgreen

Luottopelaaja
Parhaimpia ilveksiä tänäänkin. Koko ykkönen kärsi tänään kyllä Suomen luokattomasta pelistä, Löökellä oli jaloissa vauhtia ja halua voittaa. Läpipurjehtimisensa olisi voinut naulata. Nyt kun vielä Suppo raapisi itsensä tasolleen.

Ikurin Vire

Parhaimpia ilveksiä tänäänkin. Koko ykkönen kärsi tänään kyllä Suomen luokattomasta pelistä, Löökellä oli jaloissa vauhtia ja halua voittaa. Läpipurjehtimisensa olisi voinut naulata. Nyt kun vielä Suppo raapisi itsensä tasolleen.
Tuo ketju olisi aivan kusessa ilman Lööken jalkoja ja kokonaisvaltaista tekemistä, mutta eihän nämä tekstiteevee scouttaajat näe yhtään tuloksen taakse. Olis toki ihanaa, että naulaisi kovalla prosentilla kiekon reppuun joka paikasta, mutta sitten ei kyllä pelaisi täällä kotoisessa Liigassa.

Äärimmäisen laadukas Liigapelaaja kyseessä.

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Voittava takakarva, siinäkö kaikki :) Kuulostaa alaketjun kaverin uroteolta voitetun pelin jälkeen.

KädetönMöyrijä-MegaMäntykivi-VoittavaTakakarva.
Jos ny Antoseen vertaillaan, niin Joosehan olis todennäköisesti katsomossa peliesitystensä johdosta katselemassa kyseistä tilannetta Ilveksessä.

Ei sillä, etteikö Jenssillä olis nyt vaikeempaa, mutta onneks ei oo täysin hyödytön äijä kun jaksaa ja viitsii silti pelata joukkueelle.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Jos ny Antoseen vertaillaan, niin Joosehan olis todennäköisesti katsomossa peliesitystensä johdosta katselemassa kyseistä tilannetta Ilveksessä.

Ei sillä, etteikö Jenssillä olis nyt vaikeempaa, mutta onneks ei oo täysin hyödytön äijä kun jaksaa ja viitsii silti pelata joukkueelle.
Edelleen mä en väitä, enkä ole väittänyt etteikö olisi monilta avuiltaan liigan kermaa. Mutta mun mielestä ei voi sanoa että nyt vaikeampaa, mielestäni Jensillä ollut koko kauden vaikeaa maalinteon kanssa ja tällä vuodella täysin mahdotonta jo. Jos otetaan Löökelle annetut (valmennuksen ja Supin) loppuminuuttien tyhjät maalit pois, niin mitä jää jäljelle? Ehkä kolme neljä tekemällä tehtyä, muutoin vain toivotaan toivotaan jyvän löytyvän, siihen nähden pelaa väärillä paikoilla ajoittain.

Ja jos pitää toinen heikkous löytää se on edelleen ne yksi vs yksi tilanteet. Niissä Lööke ei edes yritä haastaa ellei ole pääsemässä vauhdilla ohi valmiiksi. Tavaramerkki on siniseltä löysäranne maalille ja toivottavasti joku saa kiekon.

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Edelleen mä en väitä, enkä ole väittänyt etteikö olisi monilta avuiltaan liigan kermaa. Mutta mun mielestä ei voi sanoa että nyt vaikeampaa, mielestäni Jensillä ollut koko kauden vaikeaa maalinteon kanssa ja tällä vuodella täysin mahdotonta jo. Jos otetaan Löökelle annetut (valmennuksen ja Supin) loppuminuuttien tyhjät maalit pois, niin mitä jää jäljelle? Ehkä kolme neljä tekemällä tehtyä, muutoin vain toivotaan toivotaan jyvän löytyvän, siihen nähden pelaa väärillä paikoilla ajoittain.

Ja jos pitää toinen heikkous löytää se on edelleen ne yksi vs yksi tilanteet. Niissä Lööke ei edes yritä haastaa ellei ole pääsemässä vauhdilla ohi valmiiksi. Tavaramerkki on siniseltä löysäranne maalille ja toivottavasti joku saa kiekon.
Joo, en ole eri mieltä maalinteon suhteen. 1vs1-tilanteissakin näkyy itseluottamuksen puute varmasti.

Mun viestin pointti oli lähinnä, et Antoseen vertaaminen nyt menee vähän liian paksuksi. Joose ku ei mahtunut EDES tämän kauden tapparaan :)

malle

Rivipelaaja
Mikä tätä miestä vaivaa? Rankkarin vedossa ei yhtään itsevarmuutta, vaan lähinnä näytti pää (ja/tai kädet) jäätyvät samantien. Olen nyt sitä mieltä, että voisi vaikka muutaman vaihdon pelata maamiehiensä kanssa Klinbergin tsempatessa vierellä ruotsiksi ja laittaa koppiin Borgin/ Simmen ja Klinbergin väliin istumaan. Tulisiko sitten hänelle kotoisampi ja vapautuneempi olo?

Ikurin Vire

Mikä tätä miestä vaivaa? Rankkarin vedossa ei yhtään itsevarmuutta, vaan lähinnä näytti pää (ja/tai kädet) jäätyvät samantien. Olen nyt sitä mieltä, että voisi vaikka muutaman vaihdon pelata maamiehiensä kanssa Klinbergin tsempatessa vierellä ruotsiksi ja laittaa koppiin Borgin/ Simmen ja Klinbergin väliin istumaan. Tulisiko sitten hänelle kotoisampi ja vapautuneempi olo?
Ei mun mielestä miestä varsinaisesti vaivaa mikään. Mielestäni voitaisiin alkaa keskustelemaan, että onko täällä ollut odotukset hieman liian korkealla että tästä saataisiin joku kova maalipyssy.

Tilastot uraltahan ei varsinaisesti puolla sitä, että olisi kovin erikoinen maalintekijä muutamaa kautta lukuunottamatta.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ei mun mielestä miestä varsinaisesti vaivaa mikään. Mielestäni voitaisiin alkaa keskustelemaan, että onko täällä ollut odotukset hieman liian korkealla että tästä saataisiin joku kova maalipyssy.

Tilastot uraltahan ei varsinaisesti puolla sitä, että olisi kovin erikoinen maalintekijä muutamaa kautta lukuunottamatta.
Tällä hetkellä ei osu mistään sisään, mutta karvauspeli, papp ja yleisesti ottaen pelaaminen erittäin hyvällä tasolla. Mutta kun Jens ei nyt saa maaleja mistään ja Supi tarpoo edelleen jossain puolivälissä omalle tasolleen palaamisessa, niin on Männyllä vaikeeta kyllä.

Gazdan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Ylivoimallahan Lööke ja Mese myös vaihtoivat paikkaa ja veikkaan että tulevaisuudessa tulee toimimaan paremmin noin päin.

Henry78

Luottopelaaja
Ei tullut maalia, mutta oli kyllä taas aivan erinomainen suoritus Löökeltä tänään.
Muutamat todella hienot kiekonriistot ja yksi mukava syöttöpiste.
Edelleen, mies pelaa joukkue-ensin-mentaliteetilla, pisteet on bonusta. Ei Löökellä ole mitään eläintarhaa selässä maalinteon suhteen, se tulee jos tulee. Juttelin miehen kanssa tällä viikolla ja mies oli yhtä innoissaan joukkueesta kuin alkukaudellakin vaikkei maaleja ole tullutkaan. Huikea äijä myös kentän ulkopuolella. Joukkueen top-3 pelaaja.

Mudi

Vakiokokoonpanossa
25 ollut tehojen puolesta hieman vaikeahkoa. 15 peliä ja 0+6. Tärkeintä tietenkin, että jos tuloksentekijällä hieman vaikeata niin muu tekeminen maistuu silti. +- näissä otteluissa +1.

Nyt taitaa olla 15 pelin maaliton putki, edellinen putki kesti 12 peliä Lokakuun alusta Marraskuun puoleen.

Toivottavasti saisi parit onnistumiset maalinteossa vielä ennen tosipelejä.

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Eihän ukosta voi olla tykkäämättä. Helvetin kokonaisvaltainen ja älykäs pelaaja . Ei varasta omista, liike riittää liigaan vallan mainiosti, pysyy kiekossa ja pystyy pelaamaan laitojen lähellä. Tällä hetkellä ainoa ongelma on tehottomuus, mutta taitaa "Sipuli" silti olla sisäisessä pistepörssissä edelleen top 3:ssa.