Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olavi57 sanoi:Eiköhän suurin syy Ilveksessä ole loukkaantumisessa ja pelitavassa, ei pelkästään pelikavereissa. Sen näki siittäkin ei paljon tuulettanut maalejaan, oliko sääliä vai kunnioitusta vanhaa seuraa kohtaan.
-sk- sanoi:Täältä suunnalta myös Jesselle tsemppiä ja kaikkea hyvää! Ehkä viimeinen Veijari ja Virtuoosi joka puki Ilveksen paidan päälleen. En voi millään syyttää Jesseä siitä ettei Raipen paskakiekko napannut. Tuskin Pablo Picassoakaan olisi voinut vähempää kiinnostaa piirtää tikku-ukkoja, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Prophet sanoi:Ja mitä tulee Picassoon, niin itse asiassa häntä taisi nimenomaan kiinnostaa tikku-ukkojen piirtely, sillä hän kehitti kubismin, joka tyylilajina edustaa melko pelkistettyä taidetta.
Tarinankertoja sanoi:Prophet sanoi:Ja mitä tulee Picassoon, niin itse asiassa häntä taisi nimenomaan kiinnostaa tikku-ukkojen piirtely, sillä hän kehitti kubismin, joka tyylilajina edustaa melko pelkistettyä taidetta.
OT:
Kubismin idea on "rikottu peili" nähdä asiat monelta suunnalta yhtä-aikaa kaksiulotteisena. Ei siis mitään tikku-ukko taidetta.
Artsi sanoi:Jesse alkaa taas pääsemään Ilves pelin jälkee tasolleen. Tänään 0+0=0 -2 12 min peliajalla.
Ei muuten päässyt. Pääsi vain Niko Peltola ja hänkin sai sen toisen miinuksensa kun pelattiin ilman maalivahtia ja peliaikaa kertyi 24 min.Neitikiekko sanoi:Artsi sanoi:Jesse alkaa taas pääsemään Ilves pelin jälkee tasolleen. Tänään 0+0=0 -2 12 min peliajalla.
Tänään noihin pisteisiin pääsi aika moni meille jäänyt pelaaja. Joku varmaan pääsi pienemmillä miinuksilla ja joku pienemmällä peliajalla... Mutta kaikki jotka jäi on varmaan hyviä?
Ja olikos tuo sitten jotenkin uutta ja yllättävää? Samahan on jatkunut... enpä osaa sanoa tarkkaa aikaa mistä lähtien.HeGe41 sanoi:Katselin tuota Pelicans-peliä. Niinimäen liike on todella järkyttävällä tasolla. Ja koska jalka ei liiku, menee pääkin jumiin. Lopputulemana huonoja kiekollisia ratkaisuja sekä laiskaa puolustuspeliä.
Minä osaan, se on jatkunut kaudesta 99-00 lähtien.Tero sanoi:Samahan on jatkunut... enpä osaa sanoa tarkkaa aikaa mistä lähtien.
The One sanoi:Minä osaan, se on jatkunut kaudesta 99-00 lähtien.Tero sanoi:Samahan on jatkunut... enpä osaa sanoa tarkkaa aikaa mistä lähtien.