John Nyberg

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ainakin haastattelun perusteella viettää Suomessa uudenvuoden niin jokohan on jatkot sovittu.

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Mitä mieltä porukka tästä on että onko ansainnut jatkoja vai ei, mut kyl mä ennemmin sen kåsastolin ottaisin jos olis vaan yhtään mahdollista

Ilves

Luottopelaaja
Mitä mieltä porukka tästä on että onko ansainnut jatkoja vai ei, mut kyl mä ennemmin sen kåsastolin ottaisin jos olis vaan yhtään mahdollista
Menee jonon jatkona, eikä nyt niin hasardi mielestäni ole. Tästä yksikin pakki vielä putoaa, niin ollaan jo oikeasti heikoilla jäillä, joten MIKÄLI Nyberg ei älyttömän kallis ole niin pitäisin loppukauden. Uskon myös Hölön puheet, että joukkue ei ihan hirveästi ole reenannut, joten yksilönäkin Nyberg voi parantaa vielä.

Meklari

Luottopelaaja
Itseä eniten mietityttää, että voiko olla lähellekkään palkkansa arvoinen. Kuitenkin varmasti Hv maksaa kunnon liksaa Shl ja eihän siinä ole mitään järkeä, että ottaisi loppukaudelta täältä vähemmän rahaa. Paha tilanne kyllä, kun tuo Utusenkin tilanne selvisi. Toki olisi sieltä Soini palaamassa ensi viikolla.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ymmärtääkseni ei ole kovin kallis, ja ymmärtääkseni jatkaa vielä.

En tosin yllättyisi, vaikkei olisi loppukauden vaan pari kk.

Parikka on pitkään poissa, Soini aivan eri roolin pelaaja. Mä itse asiassa tykkään tästä pelaajasta, pari virhettä ollut kyllä, mutta mielestäni jatkojen arvoinen. Soinilla ei vääntövoima riitä.

Soho

Tähtipelaaja
Ymmärtääkseni ei ole kovin kallis, ja ymmärtääkseni jatkaa vielä.

En tosin yllättyisi, vaikkei olisi loppukauden vaan pari kk.

Parikka on pitkään poissa, Soini aivan eri roolin pelaaja. Mä itse asiassa tykkään tästä pelaajasta, pari virhettä ollut kyllä, mutta mielestäni jatkojen arvoinen. Soinilla ei vääntövoima riitä.
Minäkään en ymmärrä, että miksi Nybergiä edes verrataan Soiniin. Aivan eri tyylin pakkeja. Nyt on Utunen ja Parikka pudonneet, eli juurikin ne puolustuksen peruskalliot ja vahvat vääntäjät. Itse uskon Nybergin parantavan otteitaan vielä. Hänen kaltaisensa peruspakki tuonne tarvitaan stunttaamaan poissaoloja.

Eipä silti, itekin ottaisin mieluummin Kåsastulin, mutta tuskin on niin vaan otettavissa.

Blackhawk

Luottopelaaja

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Niin en vertaa Nybergin meriittejä. Mutta uskokaa tai älkää voi tuollaisia 0-0 pelaajia löytyä monta.

Toki -3 (2-5) pelaava Matti Möttönen olisi ihan paska. Nyberg ei ole tainnut kuin yhden maalin lahjoittanut ja hänen puolustukseen ei olla juuri harjoiteltu.

Ilmeisesti Mestis on huono sana kun sieltä ei voisi löytyä pelaajia.

Blackhawk

Luottopelaaja
Jep. Kunhan Friman pysyy kasassa.
Riittäähän se toki, että ovat pelikunnossa pleijareissa, mutta hieman huolestuttaa uusiko Utusella vanha vamma vai onko kyseessä uusi. Jos uusi vanha, niin mahtaako olla missä kunnossa pleijareissa? Tästä syystä mietin, että pitäisikö stuntin olla parempi kuin Nyberg?

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Parit lainaukset Aamulehdestä:

”Toivon että saisin pysyä täällä. Minulla oli täällä hyvä kuukausi ja haluaisin jatkaa siitä”, Nyberg kertoi.

”Kaikki ovat toivottaneet minut lämpimästi tervetulleeksi. Olen myös nauttinut pelaamisesta täällä, tapahtumia on vähän pienemmässä kaukalossa enemmän kuin Ruotsissa isommalla jäällä.”

dr Origo

Luottopelaaja

"Ilves ja HV71 ovat sopineet ruotsalaispuolustaja John Nybergin vuokrasopimuksen jatkamisesta tammikuun loppuun asti. Sopimukseen sisältyy edelleen Ilveksen optio pelaajan vuokraamisesta myös loppukaudeksi.

John Nyberg siirtyi HV71:stä vuokralle Ilvekseen 8. joulukuuta. Puolustaja on pelannut tähän mennessä yhdeksän Liiga-ottelua seuran riveissä.

– Olemme olleet jo jonkin aikaa täysin poikkeuksellisessa tilanteessa poissaolojen suhteen, joten mietimme asioita kokonaisuuden kannalta monestakin näkökulmasta. Joukkueemme on samalla osoittanut sitkeytensä sekä yhdessä pelaamisen merkityksen, ja uusia vastuunkantajia on löytynyt hienosti. Kiitämme HV71:stä ja John Nybergiä yhteistyöstä sekä mahdollisuudesta jatkaa vuokra-aikaa, sanoo Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela."