Noo jos se Utukin on pari kuukautta pois niin kai tämä vakuutus on otettava.Ainakin haastattelun perusteella viettää Suomessa uudenvuoden niin jokohan on jatkot sovittu.
Eiköhän. Vajausta on sen verran pahasti alakerrassa että kyllä Nyberg peruspakkina menee rosterissa.Ainakin haastattelun perusteella viettää Suomessa uudenvuoden niin jokohan on jatkot sovittu.
TämäEiköhän. Vajausta on sen verran pahasti alakerrassa että kyllä Nyberg peruspakkina menee rosterissa.
Menee jonon jatkona, eikä nyt niin hasardi mielestäni ole. Tästä yksikin pakki vielä putoaa, niin ollaan jo oikeasti heikoilla jäillä, joten MIKÄLI Nyberg ei älyttömän kallis ole niin pitäisin loppukauden. Uskon myös Hölön puheet, että joukkue ei ihan hirveästi ole reenannut, joten yksilönäkin Nyberg voi parantaa vielä.Mitä mieltä porukka tästä on että onko ansainnut jatkoja vai ei, mut kyl mä ennemmin sen kåsastolin ottaisin jos olis vaan yhtään mahdollista
Itseä eniten mietityttää, että voiko olla lähellekkään palkkansa arvoinen. Kuitenkin varmasti Hv maksaa kunnon liksaa Shl ja eihän siinä ole mitään järkeä, että ottaisi loppukaudelta täältä vähemmän rahaa. Paha tilanne kyllä, kun tuo Utusenkin tilanne selvisi. Toki olisi sieltä Soini palaamassa ensi viikolla.Mitä mieltä porukka tästä on että onko ansainnut jatkoja vai ei, mut kyl mä ennemmin sen kåsastolin ottaisin jos olis vaan yhtään mahdollista
Jos on seiskapakin palkka niin olkoon mukana. Muuten samantasoisia saa vaikka Mestiksestä.
Äläs ny, kyllähän sitä nyt mestispakeiltakin löytyy 79 AHL ottelua ja 335 SHL-matsia vyöltä helpostikin...No ei kyllä saa. Ei nyt sentään ihan hassuttelee aleta.
Minäkään en ymmärrä, että miksi Nybergiä edes verrataan Soiniin. Aivan eri tyylin pakkeja. Nyt on Utunen ja Parikka pudonneet, eli juurikin ne puolustuksen peruskalliot ja vahvat vääntäjät. Itse uskon Nybergin parantavan otteitaan vielä. Hänen kaltaisensa peruspakki tuonne tarvitaan stunttaamaan poissaoloja.Ymmärtääkseni ei ole kovin kallis, ja ymmärtääkseni jatkaa vielä.
En tosin yllättyisi, vaikkei olisi loppukauden vaan pari kk.
Parikka on pitkään poissa, Soini aivan eri roolin pelaaja. Mä itse asiassa tykkään tästä pelaajasta, pari virhettä ollut kyllä, mutta mielestäni jatkojen arvoinen. Soinilla ei vääntövoima riitä.
Parikka ja Utunen pitkään poissa…Auts…Parikka on pitkään poissa.
Jep. Kunhan Friman pysyy kasassa.Parikka ja Utunen pitkään poissa…Auts…
Riittäähän se toki, että ovat pelikunnossa pleijareissa, mutta hieman huolestuttaa uusiko Utusella vanha vamma vai onko kyseessä uusi. Jos uusi vanha, niin mahtaako olla missä kunnossa pleijareissa? Tästä syystä mietin, että pitäisikö stuntin olla parempi kuin Nyberg?Jep. Kunhan Friman pysyy kasassa.