Tupsukorva35
Tähtipelaaja
Samassa haastattelussa totesi lisäksi, että Ilves on paras organisaatio missä on ollut.
Teki vähän "Granlundit". Olin katsovinani, että katsoi syöttöä Mäntykivelle mutta päättikin suupaista siitä sitten sinne aivan tolpan viereen.Artolla melkoinen laaseri.
Lehtpokemon mietti vieläkin, mistä vitusta laukaus meni.
Et ollut ainoa, joka kaverista erehtyi siinä vaiheessa. Itsekin olen sitä mieltä, ettei olisi saanut jatkoa ekaan lainasopimukseen, ellei pakkipula olisi ollut niin kova silloin. Onneksi oli.Menin vielä sanomaan ensimmäisten pelien jälkeen, ettei vakuuta.
Oli vielä sopivasti vähän pystykiekko niin oli maalivahdille todella vaikea laukaus.Teki vähän "Granlundit". Olin katsovinani, että katsoi syöttöä Mäntykivelle mutta päättikin suupaista siitä sitten sinne aivan tolpan viereen.![]()
Sama osui mulla silmään. Joka vaihdossa osui silmään hyvässä. Ehkä koska muihin oli valovuosi eroa.Nyberg oli tänään kaksi ekaa erää Ilveksen paras kenttäpelaaja. Selvällä marginaalilla. Kolmanteen erään muutama muukin alkoi pelaamaan, mutta ei Johninkaan taso siitä tippunut. Yksinkertaista, hyvää peruspeliä ja ainoita jotka pystyi paineen allakin avaamaan kiekon omille. Toivottavasti jatkaa täällä.
Tässä on vuoden viesti vaikken ymmärrä viestistä yhtään mitään...Antaisin tämän miehen vittu minua syvälle villisti!
Aivan mahtavaa, lisää tämmöistä!
Nyberg on vähän pidemmälläkin otannalla ollut meidän parhaita pakkeja yhdessä Latvalan kanssa. Itsekkin tuli annettua alkukaudesta Odelle rapaa, mutta on parantanut huimasti. Molemmat kuuluvat tällä hetkellä pelaavaan, vaikka kaikki olisivat terveinäSama osui mulla silmään. Joka vaihdossa osui silmään hyvässä. Ehkä koska muihin oli valovuosi eroa.
Tosin tänään näki Latvalan haasteet kun oli selkeästi kiekollisempi rooli ja isommat minuutit. Oman pään pelissä pienemmillä minuuteilla Ode on ollut todella hyvä. Tänään ei hänkään kovin hyvin edustanut.Nyberg on vähän pidemmälläkin otannalla ollut meidän parhaita pakkeja yhdessä Latvalan kanssa. Itsekkin tuli annettua alkukaudesta Odelle rapaa, mutta on parantanut huimasti. Molemmat kuuluvat tällä hetkellä pelaavaan, vaikka kaikki olisivat terveinä