John Nyberg

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Artolla melkoinen laaseri.

Lehtpokemon mietti vieläkin, mistä vitusta laukaus meni.
Teki vähän "Granlundit". Olin katsovinani, että katsoi syöttöä Mäntykivelle mutta päättikin suupaista siitä sitten sinne aivan tolpan viereen. :D

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Oli kiva nähdä Arton hymy kun teki tuon maalin. Hieno kasvutarina itseluottamuksensa menettäneestä miehestä nyt tähän pisteeseen. Tällä menolla ei miestä voi oikein kokoonpanosta poiskaan laittaa.

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Nyberg on pidempään pelannut hyvin. Plussana hieno maali tänään ja tepsiä vastaan toinen tärkeä maali. Itse en ole hetkeen ajatellut, että ei mahtuisi pelaavaan, pitää ehdottomasti olla siellä.
Puolustaa pirun hyvin koko ajan.

• Tykkää
Reactions: 000

Soho

Tähtipelaaja
Näyttää siltä, että John on löytänyt pelinsä Hölön sapluunassa. Pelannut jo pidempään tosi solidia peliä, ei vuoda omiin ja on omaksunut Ilveksen pelitavan, jossa pakit saa pelata rohkeasti kiekolla.

Äijällähän on ihan hirmuinen tykki repertuaarissa, useamman kerran on pommittanut viivalta kovia laukauksia, mutta sihti ollut kateissa. Tänään suorasta luistelusta ranteella reilut 130km/h tunnissa ja Lethemon kauhoi tyhjää.

Seitsemän viimeistä peliä ilman miinuksia ja viimeiseen 13 peliin kahdesti ollut kentällä tasakentällisin kun vastustaja on tehnyt maalin.

Vaikuttaa siltä, että Tillu teki tässäkin löydön Ruotsin maalta. Ehkä tämä kannattaisi kuitenkin lunastaa itselle HV:ltä myös ensi kaudeksi.

Artsi

Luottopelaaja
Menin vielä sanomaan ensimmäisten pelien jälkeen, ettei vakuuta.
Et ollut ainoa, joka kaverista erehtyi siinä vaiheessa. Itsekin olen sitä mieltä, ettei olisi saanut jatkoa ekaan lainasopimukseen, ellei pakkipula olisi ollut niin kova silloin. Onneksi oli.

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Helvetin kova. Shlässä monta sataa peliä. Ei voi olla turha äijä. Aivan paskaa pari ekaa peliä. Luiskaan. Lähtee liikkeelle. Pari tärkeetä maalia. Nyt jumala. Jatkoa.

Ei vaan rakastan Nybergia. Ja kaljaa on alla.

• Tykkää
Reactions: 000

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Nyberg oli tänään kaksi ekaa erää Ilveksen paras kenttäpelaaja. Selvällä marginaalilla. Kolmanteen erään muutama muukin alkoi pelaamaan, mutta ei Johninkaan taso siitä tippunut. Yksinkertaista, hyvää peruspeliä ja ainoita jotka pystyi paineen allakin avaamaan kiekon omille. Toivottavasti jatkaa täällä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Nyberg oli tänään kaksi ekaa erää Ilveksen paras kenttäpelaaja. Selvällä marginaalilla. Kolmanteen erään muutama muukin alkoi pelaamaan, mutta ei Johninkaan taso siitä tippunut. Yksinkertaista, hyvää peruspeliä ja ainoita jotka pystyi paineen allakin avaamaan kiekon omille. Toivottavasti jatkaa täällä.
Sama osui mulla silmään. Joka vaihdossa osui silmään hyvässä. Ehkä koska muihin oli valovuosi eroa.

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Sama osui mulla silmään. Joka vaihdossa osui silmään hyvässä. Ehkä koska muihin oli valovuosi eroa.
Nyberg on vähän pidemmälläkin otannalla ollut meidän parhaita pakkeja yhdessä Latvalan kanssa. Itsekkin tuli annettua alkukaudesta Odelle rapaa, mutta on parantanut huimasti. Molemmat kuuluvat tällä hetkellä pelaavaan, vaikka kaikki olisivat terveinä

yellowgreen

Luottopelaaja
Nyberg on vähän pidemmälläkin otannalla ollut meidän parhaita pakkeja yhdessä Latvalan kanssa. Itsekkin tuli annettua alkukaudesta Odelle rapaa, mutta on parantanut huimasti. Molemmat kuuluvat tällä hetkellä pelaavaan, vaikka kaikki olisivat terveinä
Tosin tänään näki Latvalan haasteet kun oli selkeästi kiekollisempi rooli ja isommat minuutit. Oman pään pelissä pienemmillä minuuteilla Ode on ollut todella hyvä. Tänään ei hänkään kovin hyvin edustanut.