Les Is More
Vakiokokoonpanossa
Malek maalissaOlihan tossa HIFK?
Malek maalissaOlihan tossa HIFK?
Voisi kai kysyä myös kun jäätiin taas nollille että riittääkö meidän hyökkäyskalusto kun tosipelit alkaa?Tässähän tää maalivahtiongelma tuleekin kun molemmat moket kokonaisuudessaan epävarmoja.Keväällä ei olisi varaa tämmöisiin maaleihin.Riittääkö tämä kaksikko oikeasti kun tosipelit alkaa?
Sitä ei vissiin ole missään sanottu, että kehen perheellisistä pelaajista uhkailu kohdistui?En usko, että oli siitä kiinni. Mutta, oli eka peli Nokia Areenalla niiden uhkausviestien jälkeen. Se minkä takia ylipäätään tulen ulos tämän kanssa on se, että kannattaa miettiä mitä paskaa pelaajille suoltaa.
Kenen top 6 - joukkueista kanssa vaihtaisit maalivahtikaksikon päittäin? Itse en kyllä suorilta kenenkään.Tässähän tää maalivahtiongelma tuleekin kun molemmat moket kokonaisuudessaan epävarmoja.Keväällä ei olisi varaa tämmöisiin maaleihin.Riittääkö tämä kaksikko oikeasti kun tosipelit alkaa?
Kaksikkoa en kyllä itsekään, mutta pleijareissa kyllä vahva ykkönen yleensä pelaa kaikki. Ja ei meillä sellaista suvereenia ole, kaksi hyvää maalivahtia kuitenkin.Kenen top 6 - joukkueista kanssa vaihtaisit maalivahtikaksikon päittäin? Itse en kyllä suorilta kenenkään.
Tai oikeastaan parempi kysymys, riittääkö kenenkään kenttäpelaajan henkinen kantti yrittää nousta 2-0 tilanteesta tasoihin ja ohi kun aikaa 2,5 erää.Voisi kai kysyä myös kun jäätiin taas nollille että riittääkö meidän hyökkäyskalusto kun tosipelit alkaa?
Ohipeli kaikilta. Paitsi Malekilta.
Juuri tämä,mun mielestä jomman kumman pitää kokonaisvaltaisesti parantaa peliään ja napata ykkösveskarin rooli ja sen jälkeen ohhoh maalit minimiin,mieluimmin pois kokonaan.Jos tämä tapahtuu,olemme ison askeleen lähempänä mestaruutta..Kaksikkoa en kyllä itsekään, mutta pleijareissa kyllä vahva ykkönen yleensä pelaa kaikki. Ja ei meillä sellaista suvereenia ole, kaksi hyvää maalivahtia kuitenkin.
mutta toista ei saa Gunnarin piikkiin millään.