Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa @Mahonen jo totesti että jäljessä oltiin monelta osalta?Harmi kun toverimme punakone ei ole enää keskuudessamme. Oltaisiin tämänkin keissin taustat esille, niin tietäisi onko aihetta valitukseen. Mutta kaiken järjen mukaan on.
Eikös @Mahonen kertonut olevansa samaa porukkaa kun edesmennyt legenda eli sieltä suunnalta saadaan samasta lähteestä tulleita huhuja.Harmi kun toverimme punakone ei ole enää keskuudessamme. Oltaisiin tämänkin keissin taustat esille, niin tietäisi onko aihetta valitukseen. Mutta kaiken järjen mukaan on.
Viittasin siis vaan siihen kuinka ei haluttu vissiin vuoden sopparia tehdä vaan monivuotinen. Omasta mielestäni ei olisi siis ollut mikään ongelma se että Iksalle oltais tehty vain vuoden soppari kun kyseessä kovan luokan tekijä.Mikähän tuo kompromissi olisi ollut? Lyhyempi sopimus, ulkomaan optio vai jokin muu? Tällaisesta ei ole aiemmin puhuttu, vaan kuinka jäätiin useampia kymppitonneja vajaaksi vuositason palkassa.
Pystytkö avaamaan?
Mahonen on punakoneen manttelinperijä.Harmi kun toverimme punakone ei ole enää keskuudessamme. Oltaisiin tämänkin keissin taustat esille, niin tietäisi onko aihetta valitukseen. Mutta kaiken järjen mukaan on.
Ainoa tieto minkä olen itse kuullut on se, että Nättisen palkka on enemmän kuin Julius Mattilan (noin 250k). Mitään tarkkaa lukemaa en ole keneltäkään kuullut.Olisi kyllä kiva tietää se todellinen palkka, ja sekin, mitä Koskela Nättiseltä odotti. Ilmeisesti jotain aivan Ylijumalallista. Ei kai se muuten olisi sitä tiiserivideoo tehnyt.
Edelleen kyllä omaan nenään tuossa haisi paska housussa, että otettiin hätäisesti isolla rahalla, kun oltiin eka hävitty Mattila. Mutta, joku tästä taisi olla eri mieltä.Olisi kyllä kiva tietää se todellinen palkka, ja sekin, mitä Koskela Nättiseltä odotti. Ilmeisesti jotain aivan Ylijumalallista. Ei kai se muuten olisi sitä tiiserivideoo tehnyt.
Kappas, en lukenut tarpeeksi pitkälle. Käsi pystyyn virheen merkiksi.Tuossa @Mahonen jo totesti että jäljessä oltiin monelta osalta?
Oma lähteeni, joka ei käytännössä voi tulla lähempää kuin, että kuulisin itse Joonalta sanoi aika sanatarkasti seuraavaa.Viittasin siis vaan siihen kuinka ei haluttu vissiin vuoden sopparia tehdä vaan monivuotinen. Omasta mielestäni ei olisi siis ollut mikään ongelma se että Iksalle oltais tehty vain vuoden soppari kun kyseessä kovan luokan tekijä.
Tosin täällä nyt useampi vahvisti mun viestin jälkeen ettei ollut ainoa syy. Vaan myös raha.
Mulla ei siis mitään lähteitä ole, purin vain omaa tuskaa
Mitäs veikkaat, jos Koskela puikoissa?Kappas, en lukenut tarpeeksi pitkälle. Käsi pystyyn virheen merkiksi.
Noh, ei juurikaan yllätä. Joidenkin Mattiloiden ja Jokipakkojen perään ei kyllä jaksa itkeä, mutta tämä riipaisee syvältä.
Saa nähdä mitä tapahtuu muutaman vuoden päästä, kun Supin pahvi loppuu..
Miksei Ipa olisi voinut tarjota yksi vuotista myös? Täysin riskitön (!) pahvi Ipalle. Suurempi riski näissä kolmivuotisissa.Eiköhän se ratkaiseva tekijä ole tuo pituus. Jos Ilves tarjosi 3 vuotista pahvia ja Ikonen oli ihan eri mieltä. Tepsistä sai rahakkaan yksivuotisen mitä haki.
Ei ollut noin paljon, mutta yli 200k kuitenkin.Ainoa tieto minkä olen itse kuullut on se, että Nättisen palkka on enemmän kuin Julius Mattilan (noin 250k). Mitään tarkkaa lukemaa en ole keneltäkään kuullut.
Kannattaa aika isolla määrällä suolaa ottaa näitä Betsi-Eskon paalutuksia totena.
En kaverin höpöhöpö juttuihin muuten usko, mutta nyt kun tiedän, että kyse on suurinpiirtein tuollaisesta asiasta.Kannattaa aika isolla määrällä suolaa ottaa näitä Betsi-Eskon paalutuksia totena.