Joose Antonen

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
145
Niin minustakin.
Joku voisi järjellisesti selvittää mikä tuosta sopparista tekee huonon.
Kauden mittainen soppari antosesta olisi iso riski, tässä ei häviä yhtikäs mitään.
Ei voi, mielummin kerrotaan asian vierestä mukahauskoja saavutuksia ja hirnutaan yhdessä sun älyttömille argumenteille siitä, kuinka julkeat olla erimieltä. Ainoa vaan, että tämä tuulimyllyrykelmä ei näe metsää vihreäkeltaisten puiden takaa. Antonen on alinta divaritasoa ja saatanan pelle. Piste.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 243
Olihan erikoinen soppari, mutta ehkä Tapparalla on tarvetta lyhyelle visiitille ja samalla Antonen antaa näyttöjä, jos vaikka saisi jostakin koko sesongin sopparin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 564
Cmoon nyt... Käykääs vaikka kertaamassa palstan säännöt, etenkin numerot 1 ja 3.

Jos toiselle käyttäjälle tarvitsee "palautetta" antaa tehkää se oikeassa ketjussa. Ja nämä täysin nollatason onlinerit voi jättää "asiaketjuista" pois.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 979
Onhan tämä useitten minulle ”vastailu” pelleilyä ja alaikäisten kiukuttelua.

Kukaan ei pysty tuota antosen muutaman viikon sopparin kehnoutta perustelemaan vaan täällä pitäisi lapsellisesti naapurille nauraa tapahtuu mitä tahansa.
Sillä saat toistakymmentä peukutusta ja suosio taattu.

Itse kirjoitan kriittisesti ja realistisesti ja se ei näköjään tässä ”haavemaassa” ole sallittua.

Olen kehunut näkemäni perusteella naapurin pätkäsopparit, niin musen kuin antosen. Chl ja liiga ruuhkaa ajatellen fiksu veto, ja perustella saa toisin jos tahtoo, tai pystyy??

Olen kehunut meidän veskarikaksikkoa, najmanin otteet, etenkin parikkaa puolustuksessa ja ”viime kauden” ilvekset nähdyn perusteella. Pyyhkeet olen antanut muille nähdyille hankinnoille jotka eivät todellakaan vakuuttaneet.

Ekat pelit nähty, kuitenkin useampi naapurin hankinta oli huomattavasti vakuuttavampi.
Kuka muuta väittää niin omiin päin vetää.

Kritiikkiä ja realismia tämä palsta kaipaa.
Nyt kaikki on hyvää, ja se vähäkin paska on varmasti hyvää viimeistään huomenna.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 070
Niin minustakin.
Joku voisi järjellisesti selvittää mikä tuosta sopparista tekee huonon.
Kauden mittainen soppari antosesta olisi iso riski, tässä ei häviä yhtikäs mitään.
No eihän tuossa try outissa erittäin lyhyessä sellaisessa vielä ole Tapparalle mitään hävittävää. Ihmeen paljon puhetta edes asiasta, kun kyseessä on noin minisoppari, voi olla lähes täysin merkityksetön. Sitten jos tekee koko kauden pahvin niin asia on eri.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 028
Onhan tämä useitten minulle ”vastailu” pelleilyä ja alaikäisten kiukuttelua.

Kukaan ei pysty tuota antosen muutaman viikon sopparin kehnoutta perustelemaan vaan täällä pitäisi lapsellisesti naapurille nauraa tapahtuu mitä tahansa.
Sillä saat toistakymmentä peukutusta ja suosio taattu.

Itse kirjoitan kriittisesti ja realistisesti ja se ei näköjään tässä ”haavemaassa” ole sallittua.

Olen kehunut näkemäni perusteella naapurin pätkäsopparit, niin musen kuin antosen. Chl ja liiga ruuhkaa ajatellen fiksu veto, ja perustella saa toisin jos tahtoo, tai pystyy??

Olen kehunut meidän veskarikaksikkoa, najmanin otteet, etenkin parikkaa puolustuksessa ja ”viime kauden” ilvekset nähdyn perusteella. Pyyhkeet olen antanut muille nähdyille hankinnoille jotka eivät todellakaan vakuuttaneet.

Ekat pelit nähty, kuitenkin useampi naapurin hankinta oli huomattavasti vakuuttavampi.
Kuka muuta väittää niin omiin päin vetää.

Kritiikkiä ja realismia tämä palsta kaipaa.
Nyt kaikki on hyvää, ja se vähäkin paska on varmasti hyvää viimeistään huomenna.

Monesti täällä saa sanomista jos on tiettyjen nimimerkkien kanssa eri mieltä asioista. Itse kuulun niihin ketkä sanoo mielipiteensä suoraan täällä kuin oikeassakin elämässä. Hauskinta on kun pyydetään perustelemaan mielipiteitä sitten kun lyhyesti perustelet niin on ihmisiä kyseenalaistamassa senkin ja jatkamassa inttämistä. Itselläni ei ole mitään mielenkiintoa pohtia syvällistä analyysiä tuntemattomille ihmisille jotka ovat kanssani erimieltä. Osalla ei tunnu arjessa olevan hirveästi sisältöä kun jaksaa täällä päivästä toiseen vängätä turhista asioista.

Pahoittelut etukäteen kaikille ketkä loukkaantuvat ja tämä ei ole suoraan tarkoitettu kellekkään vaan yleinen huomio.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 070
Jos veikata saan niin Joose Antonen tekee laina-aikana tehoja tyyliin 6 ottelua ja 8+3. Tämän jälkeen TPS tai HPK tekee suoraan 2-3-vuoden diilin ja Antonen tekee loppukaudella 50 ottelussa tehot 4+2
Olisi kyllä niin tyypillistä, että Tappara keräisi maksimihyödyt johonkin Chl jatkoonpääsyn kannalta ja sitten vetäisi ihan perseelleen jossai muualla.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 579
Jos veikata saan niin Joose Antonen tekee laina-aikana tehoja tyyliin 6 ottelua ja 8+3. Tämän jälkeen TPS tai HPK tekee suoraan 2-3-vuoden diilin ja Antonen tekee loppukaudella 50 ottelussa tehot 4+2

Meinasin ehdottaa ihan samaa. On paljon mahdollista, että Tappara saa Antosen ranteesta parhaan irti, mutta pitkälle se ei kanna ja ne muut saa sen lopun sitten, flegu Antosen.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 193
Jos veikata saan niin Joose Antonen tekee laina-aikana tehoja tyyliin 6 ottelua ja 8+3. Tämän jälkeen TPS tai HPK tekee suoraan 2-3-vuoden diilin ja Antonen tekee loppukaudella 50 ottelussa tehot 4+2
No eipä tuo mitenkään ennenkuulumatonta olisi. Antosella kuitenkin elanto ja sopimus panoksena niin voi kuntohuipun ajoittaa syksylle, kun muut vasta käynnistelee koneita. Onhan näitä tapauksia nähty.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 547
Onhan tämä useitten minulle ”vastailu” pelleilyä ja alaikäisten kiukuttelua.

Kukaan ei pysty tuota antosen muutaman viikon sopparin kehnoutta perustelemaan vaan täällä pitäisi lapsellisesti naapurille nauraa tapahtuu mitä tahansa.
Sillä saat toistakymmentä peukutusta ja suosio taattu.

Itse kirjoitan kriittisesti ja realistisesti ja se ei näköjään tässä ”haavemaassa” ole sallittua.

Olen kehunut näkemäni perusteella naapurin pätkäsopparit, niin musen kuin antosen. Chl ja liiga ruuhkaa ajatellen fiksu veto, ja perustella saa toisin jos tahtoo, tai pystyy??

Olen kehunut meidän veskarikaksikkoa, najmanin otteet, etenkin parikkaa puolustuksessa ja ”viime kauden” ilvekset nähdyn perusteella. Pyyhkeet olen antanut muille nähdyille hankinnoille jotka eivät todellakaan vakuuttaneet.

Ekat pelit nähty, kuitenkin useampi naapurin hankinta oli huomattavasti vakuuttavampi.
Kuka muuta väittää niin omiin päin vetää.

Kritiikkiä ja realismia tämä palsta kaipaa.
Nyt kaikki on hyvää, ja se vähäkin paska on varmasti hyvää viimeistään huomenna.
Enemmän kyse taitaa ollakkin kirjoittajasta, kuin itse asiasta mikä siinä on vikana. Jotkut kehottaa pistämään sinua "piiloon", mutta luultavasti itse kuitenkin lukevat, että mitä olet milloinkin kirjottanut. Tosin, eiköhän tuo "piiloon" laittaminenkin ole hyvä mahdollisuus, jos pelkää että silmiin osuu vääränlaista kirjotusta.

Ihan samaa mieltä, eli Tapparalta hyvät pätkäsopimukset kokeneiden pelaajien kanssa, jos kerran tarve määrällisesti oli olemassa.

Jep, itekkin oon nauranu Tapparalle, ja teen jatkossakin niin, riipuen aihesta ja toimii toi huumori toisinkipäin. Heidän pelaajahankinnoille en kyllä jaksa nauraa, on siellä niin vahvat näytöt sillä saralla.
 

Jaska72

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
567
Enemmän kyse taitaa ollakkin kirjoittajasta, kuin itse asiasta mikä siinä on vikana. Jotkut kehottaa pistämään sinua "piiloon", mutta luultavasti itse kuitenkin lukevat, että mitä olet milloinkin kirjottanut. Tosin, eiköhän tuo "piiloon" laittaminenkin ole hyvä mahdollisuus, jos pelkää että silmiin osuu vääränlaista kirjotusta.

Ihan samaa mieltä, eli Tapparalta hyvät pätkäsopimukset kokeneiden pelaajien kanssa, jos kerran tarve määrällisesti oli olemassa.

Jep, itekkin oon nauranu Tapparalle, ja teen jatkossakin niin, riipuen aihesta ja toimii toi huumori toisinkipäin. Heidän pelaajahankinnoille en kyllä jaksa nauraa, on siellä niin vahvat näytöt sillä saralla.
Jos tarkoitat mm. minua tuolla "jotkut" niin vastataanpa tähän vielä. Palstan tarkoitus on keskustella ja vaihtaa mielipiteitä Ilvekseen liittyen - sekä posia että negaa tietenkin. Ei ole vääränlaisia kirjoituksia, jotka mainitsit. Toki itse pyrin kannattamaan Ilvestä hyvällä fiiliksellä, enkä esim. lynkkaa hankintoja kahden harjoituspelin perusteella.

Pointtina kehotukseen piilotuksessa on se, että eri ketjut täyttyvät joidenkin nimimerkkien jatkuvasta valituksesta ja omasta agendasta (mikä se kenelläkin sit on). Vaikka nimimerkit ovat piilotettuna, täyttyy palsta ja ketjut heille vastauksista ja pelkästä edes takas vänkäämisestä.

Kyse ei ole yhdestä nimimerkistä ja hänen kommenteistaan vaan lähinnä siis vastaajista, jotka jatkavat näitä ikuisuusvääntöjä ja tekevät palstasta lukukelvottoman. Mutta kaikille hyvää alkanutta lätkäkautta kaikista erilaisista mielipiteistä riippumatta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 243
Onhan tämä useitten minulle ”vastailu” pelleilyä ja alaikäisten kiukuttelua.

Kukaan ei pysty tuota antosen muutaman viikon sopparin kehnoutta perustelemaan vaan täällä pitäisi lapsellisesti naapurille nauraa tapahtuu mitä tahansa.
Sillä saat toistakymmentä peukutusta ja suosio taattu.

Itse kirjoitan kriittisesti ja realistisesti ja se ei näköjään tässä ”haavemaassa” ole sallittua.

Olen kehunut näkemäni perusteella naapurin pätkäsopparit, niin musen kuin antosen. Chl ja liiga ruuhkaa ajatellen fiksu veto, ja perustella saa toisin jos tahtoo, tai pystyy??

Olen kehunut meidän veskarikaksikkoa, najmanin otteet, etenkin parikkaa puolustuksessa ja ”viime kauden” ilvekset nähdyn perusteella. Pyyhkeet olen antanut muille nähdyille hankinnoille jotka eivät todellakaan vakuuttaneet.

Ekat pelit nähty, kuitenkin useampi naapurin hankinta oli huomattavasti vakuuttavampi.
Kuka muuta väittää niin omiin päin vetää.

Kritiikkiä ja realismia tämä palsta kaipaa.
Nyt kaikki on hyvää, ja se vähäkin paska on varmasti hyvää viimeistään huomenna.
Jatkat vaan samaan malliin. Ainakin itselleni on mukava lukea välillä "erilaisia" näkemyksiä Ilveksestä ja muista joukkueista. Mielestäni olet monessa kirjoituksessasi osunut juurisyyhyn.

Tämähän on keskustelufoorumi, joten antaa kaikkien kukkien kukkia vaan (pl. selvät naapurihörhöt).

Edit: ehkäpä tämä sopisi enemmän ketjuun - "palautetta kanssakeskustelijoille"
 
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 547
Jos tarkoitat mm. minua tuolla "jotkut" niin vastataanpa tähän vielä. Palstan tarkoitus on keskustella ja vaihtaa mielipiteitä Ilvekseen liittyen - sekä posia että negaa tietenkin. Ei ole vääränlaisia kirjoituksia, jotka mainitsit. Toki itse pyrin kannattamaan Ilvestä hyvällä fiiliksellä, enkä esim. lynkkaa hankintoja kahden harjoituspelin perusteella.

Pointtina kehotukseen piilotuksessa on se, että eri ketjut täyttyvät joidenkin nimimerkkien jatkuvasta valituksesta ja omasta agendasta (mikä se kenelläkin sit on). Vaikka nimimerkit ovat piilotettuna, täyttyy palsta ja ketjut heille vastauksista ja pelkästä edes takas vänkäämisestä.

Kyse ei ole yhdestä nimimerkistä ja hänen kommenteistaan vaan lähinnä siis vastaajista, jotka jatkavat näitä ikuisuusvääntöjä ja tekevät palstasta lukukelvottoman. Mutta kaikille hyvää alkanutta lätkäkautta kaikista erilaisista mielipiteistä riippumatta.
Nimennyt en ketään, jolloin, ja ehdottomasti tarkoitin yleisesti, koska näitä "piiloon" kehotuksia olen nähnyt täällä ennenkin. Palstan tarkoitus keskustella ja samalla = Hiljentäkää toi se on eri mieltä ja herkästi provoontuva, sekä tottakai provosoiva. Ei siinä, ei toi kehotus varmasti vaarallisin asia maailmassa ole,
mutta joskus tulee outo tunne noista kehotuksista. Ikäänku jollain koulukiusaamis mentaliteetilla
vedetään ja annetaan peukutuksia vastapuolille miljoona enemmänkin siksi, että joku persoona ei sovi muottiin. Eikö se ole yksinkertaisesti jokaisen oma asia, että pistääkö jonkun piiloon, vai täytyykö siitä tehdä foorumeilla julkinen julistaminen.

Itehän sen sanoit, ongelma ei ole ainoastaan ipa70, vaan ne vastaajat. Mitään ongelmaaei siis ipa70 itsessään tuo, jos kerran toimii sääntöjen puitteissa, ja jos ei toimisi, niin kyllä täällä moderaattorit asiaan puuttuisivat.

Oikeestaan ihmettelen itekki miks asiaan edes puutuin. Oon itekki kritisoinu ipa70
tarinoita joskus, ja joskus ärsyttänyt, mutta jotain täs ny hiukan hämmensi.

Mun puolesta asia saa jäädäkkin tähän, eikä mulla tahdo aika riittää tällä
haavaa tämmösiin. Tsemppiä vaan ja olkaa ihmisiksi!
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 909
Ihan samaa mieltä, eli Tapparalta hyvät pätkäsopimukset kokeneiden pelaajien kanssa, jos kerran tarve määrällisesti oli olemassa.
Tapparalla oli ennen Antosen sopimusta sopimukset 11 laitahyökkääjän ja 6 keskushyökkääjän (pystyvät pelaamaan myös laidalla) kanssa. Pelissä tunnetusti kentällä 12 hyökkääjää, joista 8 laitahyökkääjiä. Vaikka siellä olisikin jokunen loukkaantuminen, niin kyllähän tämä pätkäsopimus kielii hiukan siitä, että luottamus kaikkiin nuoriin sopimushyökkäjiin ei ole erityisen korkealla. Tai sitten loukkaantumisia on tullut lisää Tampere cupin jälkeen.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 411
Tapparalla oli ennen Antosen sopimusta sopimukset 11 laitahyökkääjän ja 6 keskushyökkääjän (pystyvät pelaamaan myös laidalla) kanssa. Pelissä tunnetusti kentällä 12 hyökkääjää, joista 8 laitahyökkääjiä. Vaikka siellä olisikin jokunen loukkaantuminen, niin kyllähän tämä pätkäsopimus kielii hiukan siitä, että luottamus kaikkiin nuoriin sopimushyökkäjiin ei ole erityisen korkealla. Tai sitten loukkaantumisia on tullut lisää Tampere cupin jälkeen.
Ainakin Halloran ja Granath on telakalla. Mutta en enää muista pelasiko Halloran Cupissa vai oliko loukissa jo ennen. Ilmeisesti sormi murtunut tms.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 909
Ainakin Halloran ja Granath on telakalla. Mutta en enää muista pelasiko Halloran Cupissa vai oliko loukissa jo ennen. Ilmeisesti sormi murtunut tms.
Halloran ei pelannut, eikä Savinainen. Ja Granath loukkaantui paikallispelissä. Mutta vaikka poissa olisivat kaikki kolme, niin hyökkääjiä olisi ilman Antosakin ollut 14 kpl tarjolla. Siis jollei ole muitakin loukkeja.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
Tapparalla oli ennen Antosen sopimusta sopimukset 11 laitahyökkääjän ja 6 keskushyökkääjän (pystyvät pelaamaan myös laidalla) kanssa. Pelissä tunnetusti kentällä 12 hyökkääjää, joista 8 laitahyökkääjiä. Vaikka siellä olisikin jokunen loukkaantuminen, niin kyllähän tämä pätkäsopimus kielii hiukan siitä, että luottamus kaikkiin nuoriin sopimushyökkäjiin ei ole erityisen korkealla. Tai sitten loukkaantumisia on tullut lisää Tampere cupin jälkeen.
Vähän sama juttu meillä, 18 kpl on hyökkääjiä ja eikös verkot ole vesillä?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 000
Halloran ei pelannut, eikä Savinainen. Ja Granath loukkaantui paikallispelissä. Mutta vaikka poissa olisivat kaikki kolme, niin hyökkääjiä olisi ilman Antosakin ollut 14 kpl tarjolla. Siis jollei ole muitakin loukkeja.
Myöskään Keskinen ei pelannut Tampere Cupissa ollenkaan, ilmeisesti on ollut kyllä harjoituksissa mukana, mutta jotain vaivaa saattaa Keskiselläkin olla. Tämähän tarkoittaisi, että niitä hyökkääjiä olisi ilman Antosta 13. CHL:ssä kokoonpanoon nimetään 20 pelaajaa joten parhaassa tapauksessa kokoonpanossa olisivat olleet kaikki porukasta Benjamin Rautiainen, Oskari Luoto, Emil Järventie, Verneri Ahonen, Frans Viita ja Juuso Nykänen. Kyllä tuossa vahvistus ihan perusteltua on.
Vähän sama juttu meillä, 18 kpl on hyökkääjiä ja eikös verkot ole vesillä?
Kyllä. Ja meillä samaan tapaan tuohon kuuluu junnuja aika paljon. Jos ei pelaajia löydy niin en mä meillekään pahaksi näkisi jotain tuuraajaa.
 
Ylös