Jos tarkoitat mm. minua tuolla "jotkut" niin vastataanpa tähän vielä. Palstan tarkoitus on keskustella ja vaihtaa mielipiteitä Ilvekseen liittyen - sekä posia että negaa tietenkin. Ei ole vääränlaisia kirjoituksia, jotka mainitsit. Toki itse pyrin kannattamaan Ilvestä hyvällä fiiliksellä, enkä esim. lynkkaa hankintoja kahden harjoituspelin perusteella.
Pointtina kehotukseen piilotuksessa on se, että eri ketjut täyttyvät joidenkin nimimerkkien jatkuvasta valituksesta ja omasta agendasta (mikä se kenelläkin sit on). Vaikka nimimerkit ovat piilotettuna, täyttyy palsta ja ketjut heille vastauksista ja pelkästä edes takas vänkäämisestä.
Kyse ei ole yhdestä nimimerkistä ja hänen kommenteistaan vaan lähinnä siis vastaajista, jotka jatkavat näitä ikuisuusvääntöjä ja tekevät palstasta lukukelvottoman. Mutta kaikille hyvää alkanutta lätkäkautta kaikista erilaisista mielipiteistä riippumatta.
Nimennyt en ketään, jolloin, ja ehdottomasti tarkoitin yleisesti, koska näitä "piiloon" kehotuksia olen nähnyt täällä ennenkin. Palstan tarkoitus keskustella ja samalla = Hiljentäkää toi se on eri mieltä ja herkästi provoontuva, sekä tottakai provosoiva. Ei siinä, ei toi kehotus varmasti vaarallisin asia maailmassa ole,
mutta joskus tulee outo tunne noista kehotuksista. Ikäänku jollain koulukiusaamis mentaliteetilla
vedetään ja annetaan peukutuksia vastapuolille miljoona enemmänkin siksi, että joku persoona ei sovi muottiin. Eikö se ole yksinkertaisesti jokaisen oma asia, että pistääkö jonkun piiloon, vai täytyykö siitä tehdä foorumeilla julkinen julistaminen.
Itehän sen sanoit, ongelma ei ole ainoastaan ipa70, vaan ne vastaajat. Mitään ongelmaaei siis ipa70 itsessään tuo, jos kerran toimii sääntöjen puitteissa, ja jos ei toimisi, niin kyllä täällä moderaattorit asiaan puuttuisivat.
Oikeestaan ihmettelen itekki miks asiaan edes puutuin. Oon itekki kritisoinu ipa70
tarinoita joskus, ja joskus ärsyttänyt, mutta jotain täs ny hiukan hämmensi.
Mun puolesta asia saa jäädäkkin tähän, eikä mulla tahdo aika riittää tällä
haavaa tämmösiin. Tsemppiä vaan ja olkaa ihmisiksi!