Luikaus
Luottopelaaja
Miksi ei ollut Tillu hereillä? Oltaisiin saatu työteliäs ja vastuuntuntoinen kahden suunnan peluriMenee allsvenskaniin.
Miksi ei ollut Tillu hereillä? Oltaisiin saatu työteliäs ja vastuuntuntoinen kahden suunnan peluriMenee allsvenskaniin.
Joose lähti nyt Södertäljestä.
Joose lähti nyt Södertäljestä.
Näin olen itse kuullutSuuntana lienee Espoo
Näin olen itse kuullut
Spekuloivat tuolla jatkoajalla, että Liedes olisi Antosen hyvä kaveri. KooKoo:ssa pelasivat samaan aikaan ja samassa ketjussa.Antonen ei toisaalta vaikuta pelaajalta, joka hengittää Espoolaista kiekkoa.
Hyväksyykö Santeri ja tuleeko koppiin palkkasotureiden tuoksua?
Antonen ei toisaalta vaikuta pelaajalta, joka hengittää Espoolaista kiekkoa.
Hyväksyykö Santeri ja tuleeko koppiin palkkasotureiden tuoksua?
Lisäksi tämä kertoo surullista tarinaa organisaation nykytilasta kun jatkuvasti omat kasvatit hävitään muualle. Möttöset ja Töppöset kyllä saadaan mutta omia kasvatteja ei.Jo neljännen kerran tällä kaudella Tillu hävisi taistelun Antosesta. Erinomainen reagointi Espoolta toivoo ipa1970
Ilmankos ei aivotoiminta ihan kunnolla käy heillä mitä noissa Ilves-Esbo pelejä katsellut.Siellä saavat nyt keskenään hengittää espoolaista jääkiekkoa. Toivottavasti välillä tarjotaan myös raikkaampaa ilmaa, etteivät tukehdu.
Eiköhän Joose löydä tiensä Jokereihin sangen pian.Montako seuraa saa kahlattua yhden kauden aikana ?
Mietin ihan samaa. Espoolla menee tällä hetkellä niin perseelleen, että varmaan kelpaa kuka tahansa vahvistus, mutta kyllä tuossa saattaa niinkin käydä, että Joose löytää itsensä parin kolmen pelin jälkeen katsomosta.Antosen kaltainen laiska taitelijapeluri on kyllä kauimpana Jyrki Ahon joukkueen ihannepelaajaprofiilista, mitä kuvitella saattaa. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä lähtee rullaamaan..