Joose Antonen

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja

Toutain

Luottopelaaja
Näin olen itse kuullut

Mä en ole kuullut, mutta päättelynä tämä on aika helppo, kun jatkoajalla Espoon huhuketjussa oli juttua, että rightin hyökkääjä tulossa ja sen jälkeen Antonen nousi yhtenä nimenä siihen huhuun ja tämä kaikki siis sitä ennen kuin Södertälje nyt ilmoitti sopimuksen purkamisesta.

Ei kauheasti yllätä, että ruotsalaiskannattajatkin jo kirjoitelleet Antosen puutteellisesta työmoraalista. Nopeasti oppivat.

Toutain

Luottopelaaja
Antonen ei toisaalta vaikuta pelaajalta, joka hengittää Espoolaista kiekkoa.

Hyväksyykö Santeri ja tuleeko koppiin palkkasotureiden tuoksua?
Spekuloivat tuolla jatkoajalla, että Liedes olisi Antosen hyvä kaveri. KooKoo:ssa pelasivat samaan aikaan ja samassa ketjussa.

Ehkä Hessu siis hyväksyy, eikä Santerilta kysytä!

Tupsukorva35

Tähtipelaaja

Loppukauden soppari varmistui.

Poimintana uutisesta:

-Tuon joukkueeseen kiekollista pelaamista. Koen että suurimmat vahvuuteni löytyvät hyökkäyspään pelaamisesta. Tietysti tulen tekemään myös kaikkeni puolustussuuntaan, ja hoitaa senkin roolin kunnialla.

Voi Espoo yllättyä, jos tämän nielevät.

P.S. Ei ole muuten ihan Tuomiston tasoinen graafikko tuolla hommissa.

Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Antonen ei toisaalta vaikuta pelaajalta, joka hengittää Espoolaista kiekkoa.

Hyväksyykö Santeri ja tuleeko koppiin palkkasotureiden tuoksua?

Siellä saavat nyt keskenään hengittää espoolaista jääkiekkoa. Toivottavasti välillä tarjotaan myös raikkaampaa ilmaa, etteivät tukehdu.

• Tykkää
Reactions: #68

Blackhawk

Luottopelaaja
Antosen kaltainen laiska taitelijapeluri on kyllä kauimpana Jyrki Ahon joukkueen ihannepelaajaprofiilista, mitä kuvitella saattaa. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä lähtee rullaamaan..

Soho

Tähtipelaaja
Antosen kaltainen laiska taitelijapeluri on kyllä kauimpana Jyrki Ahon joukkueen ihannepelaajaprofiilista, mitä kuvitella saattaa. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä lähtee rullaamaan..
Mietin ihan samaa. Espoolla menee tällä hetkellä niin perseelleen, että varmaan kelpaa kuka tahansa vahvistus, mutta kyllä tuossa saattaa niinkin käydä, että Joose löytää itsensä parin kolmen pelin jälkeen katsomosta.