Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vs: Jos Ilves-Hockey Oy:n pääomistajuus vaihtuu, mitä Sinä lupaat?
Itse asiassa, kyllähän se muutos tapahtui kaudessa. Viimeksi, kun Rautakorpi palasi satsattiin joukkueeseen ja oltiin samantien finaaleissa.
IkuisestiILVES sanoi:HeGe41 sanoi:TyrväänILVES61 sanoi:Onpas lähtökohtaisesti hassu ketju.
Loppuvimeksi ainakin minua kiinnostaa vain Ilveksen urheilullinen menestys, oli sitten omistajatahona kuka tai ketkä vain.
Ei pääomistajuuden vaihtuminen itsessään mitään takaa.
Vain satsaukset pelaajabudjettiin ja sen takuuna oleva uskottava ja ammattitaitoinen operatiivinen johto voi luoda meille "asiakkaille": sponsorit, maksava yleisö/fanit uskoa tulevaisuuteen.
Lupaan harkita sponsorointia, jos myös mahd. uusi/uudet omistaja/omistajat satsaavat täysillä joukkueeseen.
Olet ymmärtänyt ketjun pointin täysin oikein.
Uuden omistajan saapuessa I-H Oy:n pitää alkaa seisoa omilla jaloillaan. Ei voida enää laskea sen varaan, että setä tulee ja kouhaisee syvistä taskuista rahaa. Jotta uusi omistaja onnistuu, kaivataan sidosryhmiltä (tässä tapauksessa kannattajilta) sitoutumista. Etenkin alkutaipaleella tätä sitoutumista kaivataan, koska joukkue lienee samaa tasoa nykyisen kanssa. Rahaa pitää saada sisälle, vaikka askissa olisikin hankalaa.
En usko että tämän asian kanssa tulee ongelmaa. Olen sitä mieltä että "nukkuvat" löytää halliin kun aletaan tekemään positiivisia asioita johtoportaassa ja tämä rupeaa näkymään aikanaan kaukalossa jos/kun joukkue menestyy. Toki isompi muutos ei tapahdu kaudessa tai kahdessa.
Tämähän on jo naapurissa nähty
Itse asiassa, kyllähän se muutos tapahtui kaudessa. Viimeksi, kun Rautakorpi palasi satsattiin joukkueeseen ja oltiin samantien finaaleissa.