Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ihmetellyt mistä on lähtenyt alkujaankin liikkeelle että myrrän aikana salo oli pelitavan takana ja nyt sitten ojanen?
Arvostan enemmän myrrämäistä tyyliä, kuin että ruikuttaa joka lehdistötilaisuudessa tuomareista tai toisten tekemisistä. Jos tekee tarvittavat maalit niin ei tartte selitellä.Myrrältä asialliset vastaukset tänään lehdistötilaisuudesta, kun kysyttiin hylätystä maalista.
Itse olen ihmetellyt mistä on lähtenyt alkujaankin liikkeelle että myrrän aikana salo oli pelitavan takana
Putki | Kausi | Kier* | 3-2-1 | Valkku |
14 | 1989-1990 | 6–19 | 12–2 | Pietilä |
11 | 2003-2004 | 38-48 | 9-2 | Sykora |
11 | 1983-1984 | 37-10 | 7-4 | Hiitelä |
10 | 1997-1998 | 6–15 | 10-0 | Jursi |
10 | 1988 | 41-6 | 9-1 | Pietilä |
10 | 2019-2020 | 12-21 | 9-0-1 | Myrrä |
10 | 2007-2008 | 8-17 | 7-1-2 | Pietilä |
10 | 2021-2022 | 29-38 | 7-1-2 | Myrrä |
Osoitatko vaikka nyt alkuun kolme sellaista nimimerkkiä jotka sopii tohon antamaasi kuvaukseen?Olis kiva kuulla taas niiden pelikirjauskovien juttuja jotka lokakuussa kivitti Myrrää ja vannoi Pekka Virran ja Olli Salon nimeen, unohtamatta kuinka Risto Dufva on kuningas. Aika hiljaista on ollut….
Eiköhän näitä kivittäjiä riittänyt.Osoitatko vaikka nyt alkuun kolme sellaista nimimerkkiä jotka sopii tohon antamaasi kuvaukseen?
Ilveshän nimenomaan on muuttanut pelikirjaansa sitten alkukauden, mutta mitäpä siitä...
Ainakin oli se yksi nimimerkki jonka mielestä kaikki, jotka sanallakaan puolustivat Myrrän tekemisiä, olivat Ilveksen leivissä tai vähintään Myrrän kavereita. Hän oli hauska tapaus, sääli että hävisi kuin pieru Saharaan heti kun alkoi peli kulkemaan.Eiköhän näitä kivittäjiä riittänyt.
Taisi useampi väittää ettei pelitapaa ollut ollenkaan.
Varmaan kun tämän otsakkeen alta kelaa taaksepäin niin lokakuun alusta etiäpäin alkaa ”lynkkaajia”löytymään.
Itse epäilen että kun aikanaan päävalmentaja vaihtuu, todennäköisempää on että tulokset ovat nykyistä menoa heikommat.
Mikä kauden lopullinen sijoitus onkaan, tulee kausi erittäin suurella todennäköisyydellä olemaan menestyksekkäin ilveskausi 20 vuoteen.
Eiköhän Myrrääkin saa kritisoida kun sille paikka on. Alkukaudella todellakin oli ja koska peli on niin sekaisin niin tietenkin se näyttää katsojalle siltä ettei koko pelitapaa ole.Eiköhän näitä kivittäjiä riittänyt.
Taisi useampi väittää ettei pelitapaa ollut ollenkaan.
Varmaan kun tämän otsakkeen alta kelaa taaksepäin niin lokakuun alusta etiäpäin alkaa ”lynkkaajia”löytymään.
Itse epäilen että kun aikanaan päävalmentaja vaihtuu, todennäköisempää on että tulokset ovat nykyistä menoa heikommat.
Mikä kauden lopullinen sijoitus onkaan, tulee kausi erittäin suurella todennäköisyydellä olemaan menestyksekkäin ilveskausi 20 vuoteen.
Tämä on kyllä hauska ilmiö keskustleupalstoilla. Kyllähän sitä sen verran pitää munaa olla, että pystyy myöntämään olevansa väärässä.Ainakin oli se yksi nimimerkki jonka mielestä kaikki, jotka sanallakaan puolustivat Myrrän tekemisiä, olivat Ilveksen leivissä tai vähintään Myrrän kavereita. Hän oli hauska tapaus, sääli että hävisi kuin pieru Saharaan heti kun alkoi peli kulkemaan.