IhanJuniori
Junioripelaaja
Joo itseasiassa itse unohdin tuon ketjujen sekoittamisen, koska se on kyllä ihan suoraan Myrrän "vikaa". En ymmärrä ollenkaan sitä minkä takia täytyi hajottaa Suomi - Mäntykivi - Oden ketju ja väkisin yrittää peluuttaa Suomi - Haapala.Lisäisin tuohon ongelmiin vielä ketjujen sekoittamisen ja loppuhetkien hirveän panikoinnin. Potkut nyt on ihan turhat tässä vaiheessa kautta, mutta kyllä valmennustakin tulee saada kritisoida kun sen paikka on.
On totta, että Ilveksen koronakurimus tuli hankalaan paikkaan ja meiltä meni esim. Saarela-Konna-Oden -kentästä yksi mies pitkälle saikulle, mutta eipä tuollaiset jutut muiden joukkueiden esityksissä niin vahvasti näy...
Joko olen liian kriittinen tai minun henkilökohtainen Myrrä-uskonto ei ole vielä riittävästi valaistunut, jotta voisin ylistää messiasta vaikka hommat heittäisi häränpyllyä.
On myös vähintäänkin kyseenalaista peluuttaa Joni Ikosta ylivoimalla kun sieltä meidän rosterista löytyisi myös toinen Ikonen joka on nyt ihan tosissaan herännyt talviunilta!
Mun kirjoituksen tarkoitus ei missään nimessä ollut vain hehkuttaa Myrrää. Kyllä Myrrällä on omat heikkoutensa valmentajana, mutta halusin vaan nostaa esiin sen, että me toden totta johdamme tätä sarjaa tällä hetkellä.
Ensi viikko on erittäin hyvä paikka näyttää miltä näyttää peli kun vastaan asettuu selvästi kova tasoisempia joukkueita joista kaksi vielä taistelevat hullun lailla play-off paikoista ja yhdeltä löytyy yksi liiga historian kovimmista hyökkäys kalustoista.