Soho
Tähtipelaaja
Lähdepäs jo menemään. Ylimielisyyden katto tuli jo täyteen.Nimistä ketkä veti kuppia enemmänkin. Miehon siviili puolen ongelmista, loukeista kaudella ja play offeissa voi oikein huudella tai Myrrä casesta esim.
Lähdepäs jo menemään. Ylimielisyyden katto tuli jo täyteen.Nimistä ketkä veti kuppia enemmänkin. Miehon siviili puolen ongelmista, loukeista kaudella ja play offeissa voi oikein huudella tai Myrrä casesta esim.
Onko niin arkaa ettei voi edes menneestä avautua missään määrin.Hyvin sanottu..luulen tietäväni/tiedän paljonki asioita niin menneen kun tulevan joukkueen osalta välillä kylläkin joutunut hammasta purren olla kommentoimatta mitä täällä on totuudeksi väännetty..
3nimeähän juomisessa kunnostautui ja turhaa yrität ansoja viritellä.Elikkä Konna joi eniten ja terveenä pelasi play offeissa..no nyt tajusin miksi ei peli kulkenut..
Se on tullu jo selväksi et sun anti on suunsoitto vaan.Lähdepäs jo menemään. Ylimielisyyden katto tuli jo täyteen.
Alleviivaat kokoajan mun pointtia. Sulla ei ole mitään annettavaa tänne, kunhan vaan länkytät heikolla Suomen kielen osaamisella. Eli siis osaamattomuudella.Se on tullu jo selväksi et sun anti on suunsoitto vaan.
Kerrankin olen sanaton..Kun en pysty kun vaan Konnan tohon yhdistään3nimeähän juomisessa kunnostautui ja turhaa yrität ansoja
Ole sit sanaton.Kontiola,Tikka,Jokipakka oli nimet. Tietäköön nyt sit kaikki tän. Kysy joukkueelta ja tuu sit kertoo kumpi oli oikeessa.Kerrankin olen sanaton..Kun en pysty kun vaan Konnan tohon yhdistään
Sattumalta sun tiedoista löytyy juuri samat nimet kuin siinä Konnan kuvassa…Ole sit sanaton.Kontiola,Tikka,Jokipakka oli nimet. Tietäköön nyt sit kaikki tän. Kysy joukkueelta ja tuu sit kertoo kumpi oli oikeessa.
Olen vieläkin ihan äimän käkenä sinun tietämyksestä..arvostanOle sit sanaton.Kontiola,Tikka,Jokipakka oli nimet. Tietäköön nyt sit kaikki tän. Kysy joukkueelta ja tuu sit kertoo kumpi oli oikeessa.
Samoin. Luotan suoraan joukkueelta saatuun viestiin sattumalta hieman enemmän ku sinuun täs asias.Olen vieläkin ihan äimän käkenä sinun tietämyksestä..arvostan
Olet aikas itsevarma kaveri sen olen jo nyt tajunnut..kun tiedät hyvin niin missäs päätös tehtiin Leville lähdöstä?..ja kai sen joku kustansi..Samoin. Luotan suoraan joukkueelta saatuun viestiin sattumalta hieman enemmän ku sinuun täs asias.
Turhaan todistelen ku en kerran tiedä mistään mitään. Ja kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea.Et sinä,en minä.Olet aikas itsevarma kaveri sen olen jo nyt tajunnut..kun tiedät hyvin niin missäs päätös tehtiin Leville lähdöstä?..ja kai sen joku kustansi..
Voin sen verran sinulle paljastaa asiaa että olisin voinut lähteä reissuun mukaan jos olisin halunnut..pulteri on välillä mukava paikka..nyt voit sitten lisätä tietoa omaan laariisi..ja Muista lisätä tarinaan Jesse ja Latvala niin saat lisää uskottavuutta..Turhaan todistelen ku en kerran tiedä mistään mitään. Ja kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea.Et sinä,en minä.
Komppaan.Ole sit sanaton.Kontiola,Tikka,Jokipakka oli nimet. Tietäköön nyt sit kaikki tän. Kysy joukkueelta ja tuu sit kertoo kumpi oli oikeessa.
Eiköhän kustantajat löydy jo mainituista.Olet aikas itsevarma kaveri sen olen jo nyt tajunnut..kun tiedät hyvin niin missäs päätös tehtiin Leville lähdöstä?..ja kai sen joku kustansi..
Ei ole mitenkään vittuilua, mutta yleensä potkun saajalla ei ole niin hyvää kuvaa potkujen syystä kuin potkun antajalla. Ja vaikka olisikin oikea syy tiedossa, niin sitä ei välttämättä sanota, jos se syy on asettaa omat toimet huonoon valoon. Taas Suomella on vielä vähemmän tietoa syystä ja ei nyt ainakaan julkisuuskuvan perusteella ihan ensimmäisenä ole syitä höpöttelemässä. Varsinkin, jos itselläkin on jonkinlainen rooli potkuissa.Olin kaudella yhteyksissä niin Joken ja Supinkin kaa. Mitään näyttöjä ei löydy.. Kannattas tutkia ennenku höpisee joutavia..Ei kyl kiinnosta kertoa tänne enää mitään. Koulukiusaaja sakki hyökkii kimppuun ku on folihattujen kaa erimieltä. Tuokoon punakone ja kumppanit tänne tietoja jos haluaa. Minä en enää kanna helmiä sioille.
Itsellä siis ei ole ketään tuttuja Ilveksen läheltä ja teen päätelmät vain huhuista joissa on jotain logiikkaa. Ajankohta potkuille oli sellainen, että menestys ei voinut olla syy. Myös Pendon vaatima kesken kauden kovaa liikkuvaan junaan hyppääminen ei kuulosta kovin järkevältä.
Sen sijaan tämä omaan pesään kuseminen kuulostaa sellaisesta syyltä jonka takia potkut annettaisiin huonossakin kohtaan menestyksestä riippumatta. Myös se, että huhu tuli Ilves foorumilta aluksi ja nyt sitten täysin Ilveksen ulkopuolelta tekee siittä uskottavan.
Ei ole mitenkään vittuilua, mutta yleensä potkun saajalla ei ole niin hyvää kuvaa potkujen syystä kuin potkun antajalla. Ja vaikka olisikin oikea syy tiedossa, niin sitä ei välttämättä sanota, jos se syy on asettaa omat toimet huonoon valoon. Taas Suomella on vielä vähemmän tietoa syystä ja ei nyt ainakaan julkisuuskuvan perusteella ihan ensimmäisenä ole syitä höpöttelemässä. Varsinkin, jos itselläkin on jonkinlainen rooli potkuissa.
Syytät muita Joken lokaamisesta vajavaisilla tiedoilla, mutta samalla itse mainitset, että Ilveksen johtoon iski vauhtisokeus ja se olisi syy potkuihin. Ja lähteesi on tämä potkut saanut, vai oliko ihan hatusta vedetty.
Itsellä siis ei ole ketään tuttuja Ilveksen läheltä ja teen päätelmät vain huhuista joissa on jotain logiikkaa. Ajankohta potkuille oli sellainen, että menestys ei voinut olla syy. Myös Pendon vaatima kesken kauden kovaa liikkuvaan junaan hyppääminen ei kuulosta kovin järkevältä.
Sen sijaan tämä omaan pesään kuseminen kuulostaa sellaisesta syyltä jonka takia potkut annettaisiin huonossakin kohtaan menestyksestä riippumatta. Myös se, että huhu tuli Ilves foorumilta aluksi ja nyt sitten täysin Ilveksen ulkopuolelta tekee siittä uskottavan.
Olin kyl yhteydessä mutta asiasta on kuulunu ihan sisäpiiristäkin. Hauskaa et syytät silti valehtelijaksi noin ohimennen. En paljasta lähteitäni eikä ole mitään tarvetta todistella yhtään mitään. Antaa palstan kaikkitietävien hoitaa vaan tiedotus.Ei ole mitenkään vittuilua, mutta yleensä potkun saajalla ei ole niin hyvää kuvaa potkujen syystä kuin potkun antajalla. Ja vaikka olisikin oikea syy tiedossa, niin sitä ei välttämättä sanota, jos se syy on asettaa omat toimet huonoon valoon. Taas Suomella on vielä vähemmän tietoa syystä ja ei nyt ainakaan julkisuuskuvan perusteella ihan ensimmäisenä ole syitä höpöttelemässä. Varsinkin, jos itselläkin on jonkinlainen rooli potkuissa.
Syytät muita Joken lokaamisesta vajavaisilla tiedoilla, mutta samalla itse mainitset, että Ilveksen johtoon iski vauhtisokeus ja se olisi syy potkuihin. Ja lähteesi on tämä potkut saanut, vai oliko ihan hatusta vedetty.