Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

Keltavihreä

Luottopelaaja
Oma ajatukseni on, että helvetin hyvä, että Myrrä meni vaihtoon. Saadaan jotakin kulttuuria muutettua.

Toisaalta Pennanen oli pudotuspeleissä järkyttävän iso pettymys. Iso määrä virheitä.

Typerää pelaamista.
Typerää peluutusta.

Esim Konna ja kumppanit 5-3 yyveessä vaikka jätkät oli syväjäässä, loukissa, avioerossa ja darrassa;) mut jokatapauksessa Pendo näistä huolimatta yliluotti näihin. Vaki luottoratsut peliesityksistä ja kaukalon ulkopuolisisista asioista huolimatta.

Mun mielestä isoja virheitä Pendolta todella monta. Hämmentävän suuria munauksia tavallisen maallikon silmään. Semmosia virheitä, mitä valtaosa palstalaisista ei olisi tehnyt. Se on hämmentävää.

En väitä palstalla olevan parempia koutseja, mutta väitän Pendon tehneen ison määrän virheitä mitä suurin osa palstalaisista ei olisi tehnyt.

Se on silloin todella heikkoa suorittamista mun mielestä

Mutta silti jaksan uskoa, että Pendo on oikea mies juuri nyt Ilveksen valmentajaksi

Viimeksi muokattu:

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Esim Konna ja kumppanit 5-3 yyveessä vaikka jätkät oli syväjäässä, loukissa, avioerossa ja darrassa;) mut jokatapauksessa Pendo näistä huolimatta yliluotti näihin. Vaki luottoratsut peliesityksistä ja kaukalon ulkopuolisisista asioista huolimatta.

Luulen että meillä oli vain yksi reenattu 5-3 ylivoima ja se oli toi "konnan" yv. Mutu tuntumalta sanoisin, että se pelas 5-3 yv:t joka pelissä aika pitkälti koko kauden ja YV oli Raipen heiniä.

Soho

Tähtipelaaja
Pelkkä trollihan tuo on. Aiemmin ilmoitti, että Pennanen on ainoa valmentaja joka hänelle kelpaa Ilvekseen ja haukkui jo Ilveksen siitä, kun luuli Tappara voittavan kisan Pennasesta, että kukaan maailmassa ei ole parempi. (kirjoitti että Tappara kyykyttää Ilvestä Pennasen saadessaan valmennuksia verrattaessa riippumatta siitä kuka maailman koutseista Ilvekseen tulee)

Nyt sitten Pennanen onkin hänen mielestään huono koutsi

Juurikin näin. Jo pitkään on ollut täällä pesemässä kaverinsa selkää. Potkujen jälkeen on tikari ollut Pennasen ja etenkin Koskelan selässä. Ei ole tarvittu sen isompia todisteita yhtään mihinkään suuntaan, pääasia että Ilves häviää. Voittojen hetkillä kadotaan kuin pieru Saharaan ja sitten taas tullaan iskemään puukkoa joukkueen selkään.

Tuollaisia kannattajia tämä seura, eikä mikään muukaan seura, tarvitse. Toivotaan, että ylläpito tekee oikeat johtopäätökset.

Toutain

Luottopelaaja
Oma ajatukseni on, että helvetin hyvä, että Myrrä meni vaihtoon. Saadaan jotakin kulttuuria muutettua.

Toisaalta Pennanen oli pudotuspeleissä järkyttävän iso pettymys. Iso määrä virheitä.

Typerää pelaamista.
Typerää peluutusta.

Mun mielestä isoja virheitä Pendolta todella monta. Hämmentävän suuria munauksia tavallisen maallikon silmään. Semmosia virheitä, mitä valtaosa palstalaisista ei olisi tehnyt. Se on hämmentävää.

En väitä palstalla olevan parempia koutseja, mutta väitän Pendon tehneen ison määrän virheitä mitä suurin osa palstalaisista ei olisi tehnyt.

Se on silloin todella heikkoa suorittamista mun mielestä

Mutta silti jaksan uskoa, että Pendo on oikea mies juuri nyt Ilveksen valmentajaksi

Pennasella oli kaksi vaihtoehtoa:

A) "Hylätä" Kontiolat ja Haapalat, (mikä peliesitysten/tulosten valossa olisi toki ollut ymmärrettävää).

B) Ottaa riski ja antaa ukoille vastuuta siinä toivossa, että homma lähtisi toimimaan.

Voidaan katsoa, että homma kulminoitui tuohon ratkaisevassa paikassa tapahtuneeseen 5 vs 3-peluutukseen. Siinä oli mahdollisuus peluuttaa kuumimpia ukkoja tai ottaa riski ja hakea onnistumista kylmäosastolle.

Lopputulos oli huono, mutta sitähän ei voi tietää valintoja tehdessään. On vaikea sanoa, kannattiko tuo riski ottaa, mutta olen melko varma, että valmentaja tiedosti, että jos noita ukkoja ei tavalla tai toisella saada heräämään, ei päätyyn asti ole pienintäkään mahdollisuutta.

Pok

Tähtipelaaja

A) "Hylätä" Kontiolat ja Haapalat, (mikä peliesitysten/tulosten valossa olisi toki ollut ymmärrettävää).

B) Ottaa riski ja antaa ukoille vastuuta siinä toivossa, että homma lähtisi toimimaan.

Voidaan katsoa, että homma kulminoitui tuohon ratkaisevassa paikassa tapahtuneeseen 5 vs 3-peluutukseen. Siinä oli mahdollisuus peluuttaa kuumimpia ukkoja tai ottaa riski ja hakea onnistumista kylmäosastolle.

Lopputulos oli huono, mutta sitähän ei voi tietää valintoja tehdessään. On vaikea sanoa, kannattiko tuo riski ottaa, mutta olen melko varma, että valmentaja tiedosti, että jos noita ukkoja ei tavalla tai toisella saada heräämään, ei päätyyn asti ole pienintäkään mahdollisuutta.

Ja muistaakseni runkosarjassa parikin kertaa nämä "Konnat" olivat jatkoaikapelissä sahanneet 4-3-yv:llä vastustamattoman häkin vaikka itse pelissä eivät olisi onnistuneet, eli sikälikin ihan perusteltu yritys.

M22

Luottopelaaja

@Toutain kirjoittaa jälleen kerran pelkkää- ja painavaa asiaa!

Keltavihreä

Luottopelaaja
Joo ymmärrän tuon ajattelumallin, mutta se oli virhe.

Itse,eikä moni muukaan täällä olisi samoin valinnut. Toki helppoa sanoa jälkikäteen.

Varsinkin mukijuttujen jälkeen itelle olisi todella helppo tehtävä valita toisin.

Pennanen otti riskin ja laitto all in jonkinlaisella puolibluffilla ja vituiks meni.

Soho

Tähtipelaaja
Jos Myrrällä olisi kaikki osa-alueet toiminut niin Ilves ei olisi vaihtoa tehnyt. Varmasti jotain on ollu, tosin on niitä muillakin.

Oma veikkaus on se, että totuus menee jossain keskellä.

Voihan se olla jo ihan tarpeeksi hyvä syy, että pisteitä tuli Lankun avulla, mutta peli ei kulkenut yhtään. Ja kun Pendo sainattiin niin ajateltiin, että aloittaessaan heti saa Ilves paremman mahdollisuuden mestaruuteen tänä ja seuraavina kausina.

No, Pendo ei mielestäni onnistunut mitenkään erityisen säkenöivästi, mutta onhan se Pendolle eri juttu lähteä tulevaan kauteen kun on jo yhden lähes kokonaisen kauden ollu puikoissa.
Ilves ei Jalon aikana vapaaehtoisesti maksele ukkeleille kotisohvalle useampaa sataatuhatta. Sen nyt on jokainen toimintaa seurannut voinut havainnoida. Aika pahasti on pitänyt perseillä kauteen valmistautuessa. Toivotaan ettei tällaiseen jouduta ihan pian uudelleen. Itse olen sitä mieltä, että jos Jokke olisi hoitanut kaiken viimeisen päälle ja jos näissä huhuissa ei olisi mitään perää, niin miehen ei tarvitsisi Yleisradiota myöten pohjustaa seuraavia duunejaan. Päällisin puolinhan työn jälki oli hyvää ennen tätä syksyä.

Tästä kaudesta jäi pronssista huolimatta puuhastelun maku. Ei voi kukaan olla liian ylpeä prosessista.

Toutain

Luottopelaaja
Ilves ei Jalon aikana vapaaehtoisesti maksele ukkeleille kotisohvalle useampaa sataatuhatta. Sen nyt on jokainen toimintaa seurannut nähnyt. Aika pahasti on pitänyt perseillä kauteen valmistautuessa. Toivotaan ettei tällaiseen jouduta ihan pian uudelleen.

Tästä kaudesta jäi pronssista huolimatta puuhastelun maku. Ei voi kukaan olla liian ylpeä prosessista.

Kyllä. Tasan näin.

Onkin mielenkiintoista nähdä, mitä tapahtuu seuraavalla kaudella, jolle lähdetään ns. puhtaalta pöydältä. Täysin eri tilanne kuin menneellä kaudella, joka oli käänteineen todella erikoinen, eikä kukaan voi väittää, että tarjosi optimaaliset urheilulliset lähtökohdat.

Nyt edessä on ensimmäinen kausi ilman case Myrrää, ensimmäinen kausi, johon valmistaudutaan Pennasen johdolla, pelaajisto vaihtuu jne.

Luulen, että tullaan näkemään todella sitoutunut, työteliäs ja taktisesti kypsä Ilves. Aika näyttää, mihin se riittää.

Toutain

Luottopelaaja
Taitaa olla vappu pullot avattu ku sen verran sakeeta on teksti taas. Myrrä sai lähteä kun Ilves johdolle iski vauhtisokeus. Mitään Eemeli Suomi Lukkoon juttua en ole edes kuullutkaan. Totuus on tarua tylsempää.

No ihan pelkästään jo julkisiakin tietoja/kommentteja on sen verran, ettei tätä mullistusta nyt minkään vauhtisokeuden piikkiin voi niputtaa. On täysin selvää, että kulisseissa tapahtui.

Lukko-kuvioihin mäkin suhtaudun skeptisesti.

Soho

Tähtipelaaja
Kyllä. Tasan näin.

Onkin mielenkiintoista nähdä, mitä tapahtuu seuraavalla kaudella, jolle lähdetään ns. puhtaalta pöydältä. Täysin eri tilanne kuin menneellä kaudella, joka oli käänteineen todella erikoinen, eikä kukaan voi väittää, että tarjosi optimaaliset urheilulliset lähtökohdat.

Nyt edessä on ensimmäinen kausi ilman case Myrrää, ensimmäinen kausi, johon valmistaudutaan Pennasen johdolla, pelaajisto vaihtuu jne.

Luulen, että tullaan näkemään todella sitoutunut, työteliäs ja taktisesti kypsä Ilves. Aika näyttää, mihin se riittää.
Jep. Itse olen ollut tyytyväinen, että julkisuudessa on oltu hiljaa. Ei ole someissa hirveästi pronsseja hehkuteltu. Tämä kausi oli toivottavasti koko organisaatiolle iso herätys siihen, mitä menestys vaatii. Tämä taustasähellys pitää loppua. Ilves on ollut ihan väärien asioiden kautta julkisuudessa viimeiset viikot.

Janko

Luottopelaaja
Taitaa olla vappu pullot avattu ku sen verran sakeeta on teksti taas. Myrrä sai lähteä kun Ilves johdolle iski vauhtisokeus. Mitään Eemeli Suomi Lukkoon juttua en ole edes kuullutkaan. Totuus on tarua tylsempää.
Ei millään pahalla mutta en ole sinulta nähnyt palstalla juurikaan viestejä jossa "skuuppaisit" jotain joka nämä omat tietosi todistaa, tai sitten on vain itseltäni mennyt kaikki ohi.

Toutain

Luottopelaaja
Sovitaan sit niin kun siellähän se tuntuu paras tieto asioista olevan.Ei muuta ku lyöt näytöt pöytään.

Hauska itsensä jalustalle nostaminen.

Sinä et ole kuullut = ei ole tapahtunut.

Joku kyseenalaistaa, niin = "sä tiedät varmaan paremmin".

Heh.

Tosiaan se, että sinä et tiedä, ei tarkoita, ettei olisi tapahtunut riippumatta siitä, tietääkö joku muu asiasta enempää.

Sä oot yksi nettipalstan nimimerkki muiden joukossa, jolta ei mitään @punakone en näyttöjä löydy, vaikken epäile yhtään, etteikö jotain kontakteja olisi. Mitään auktoriteetin kannuksia et kuitenkaan ole hankinnut.

pelikirja

Luottopelaaja
Perinteinen uhriutuminen. Sinähän mielelläsi annat ymmärtää kaikenlaista, mutta loppujen lopuksi oikeaa tietoa on vähän. Jos vähänkin joku on eri mieltä, niin kimmahdat.
Vähemmistäkin foliohattu jutuista kimpaantuu. Osalla tuntuu olevan kova tarve ettiä negaa vaikka väkisin.Näille kaikki on paskaa paitsi kusi.

pelikirja

Luottopelaaja
Hauska itsensä jalustalle nostaminen.

Sinä et ole kuullut = ei ole tapahtunut.

Joku kyseenalaistaa, niin = "sä tiedät varmaan paremmin".

Heh.

Tosiaan se, että sinä et tiedä, ei tarkoita, ettei olisi tapahtunut riippumatta siitä, tietääkö joku muu asiasta enempää.

Sä oot yksi nettipalstan nimimerkki muiden joukossa, jolta ei mitään @punakone en näyttöjä löydy, vaikken epäile yhtään, etteikö jotain kontakteja olisi. Mitään auktoriteetin kannuksia et kuitenkaan ole hankinnut.
Olin kaudella yhteyksissä niin Joken ja Supinkin kaa. Mitään näyttöjä ei löydy.. Kannattas tutkia ennenku höpisee joutavia..Ei kyl kiinnosta kertoa tänne enää mitään. Koulukiusaaja sakki hyökkii kimppuun ku on folihattujen kaa erimieltä. Tuokoon punakone ja kumppanit tänne tietoja jos haluaa. Minä en enää kanna helmiä sioille.