Diego de la Vega
Vakiokokoonpanossa
Mitä paremmin Tappara pärjää ja mitä enemmän sitä verrataan Myrrä-kiekkoon niin sitä halutumpi Myrrästä tulee.
Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.Noh, vakavasti: on erikoista ettei ole edes mitään huhuja?
En usko että Jokke nyt hetkeen menee valmentamaan mihkään..muuta ajateltavaa..enkä asiaa avaa enempää..eikä nyt sitten kannata arvailla tai kysellä asiasta..Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
En kyllä usko, että Jokke tälläisiä uskaltais missään kylillä huudella.Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
Marjamäki on sielä ainakin -25 asti. Ellei nyt sitten Kärpät anna monoa mutta en usko.Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
Jos tarina on tosin, niin miljöö oli mahdollisimman kaukana "kylillä huutelusta", mutta ei siitä sen enempää. Voisi periaatteessa liittyä vaikka punakoneen edelliseen viestiin.En kyllä usko, että Jokke tälläisiä uskaltais missään kylillä huudella.
Hieman erikoista että punakone sanoo että tuskin hetkeen mihinkään menossa ja sitten taas olisi Ouluun paikkaa.Jos tarina on tosin, niin miljöö oli mahdollisimman kaukana "kylillä huutelusta", mutta ei siitä sen enempää. Voisi periaatteessa liittyä vaikka punakoneen edelliseen viestiin.
Jassoo, ensin Salo ja nyt Jokke. Jos trendi jatkuu niin on Merikivellä työpaikka selvillä jo parin vuoden päähänHäSa on tietävinään Joken siirtyvän Kouvolaan ensi kaudeksi.
Hämeen Sanomien tiedot | Tässä on KooKoon ensi kauden päävalmentaja – kohutut potkut saanut luotsi palaa Liigaan
Jouko Myrrä on Hämeen Sanomien tietojen mukaan KooKoon päävalmentaja ensi kaudesta alkaen.www.hameensanomat.fi
Hyvä, että Jokke sai töitä. Kaikesta huolimatta, hieno mies!HäSa on tietävinään Joken siirtyvän Kouvolaan ensi kaudeksi.
Hämeen Sanomien tiedot | Tässä on KooKoon ensi kauden päävalmentaja – kohutut potkut saanut luotsi palaa Liigaan
Jouko Myrrä on Hämeen Sanomien tietojen mukaan KooKoon päävalmentaja ensi kaudesta alkaen.www.hameensanomat.fi
Ei päässyt Jokke Keski-Eurooppaan, mutta Kouvolaan. Tsempit!
Ripaus?Kyllähän Kouvolan arkkitehtuurissa on ripaus Itä-Saksaa.
Ei siellä niitä sävyjä niin paljoo oo. Löytyy vaan kolme: surullinen, masentava ja surullisen masentavaRipaus?
Luulin pitkään, että "Fifty shades of gray", kertoo Kouvolan asuntomessuista.