IhanJuniori
Junioripelaaja
Tuli tästä mieleen, että mikäköhän Jouko Myrrä saapuu kouvolaan?
Tuli tästä mieleen, että mikäköhän Jouko Myrrä saapuu kouvolaan?
....1970Varmuudella voi sanoa, että yksi (1) ihminen kuuntelee tuon haastattelun.
Ja ei, en tarkoita itseäni.
Vai kenties Kesä-Jokke?Tuli tästä mieleen, että mikäköhän Jouko Myrrä saapuu kouvolaan?
Vai
Kyllä sinne kaunoja on jäänyt. Sinäänsä on ihan ymmärrettävääkin.Myrrän mietteitä.
Antti Pennasen Ilves on katastrofin partaalla – nyt puhuu potkut saanut Jouko Myrrä: ”Urheilussa saa sitä, mitä tilaa”
Ilves on yhden tappion päässä jopa seurahistorian suurimmasta fiaskosta. Antti Pennasen lyhyestä päävalmentajakaudesta uhkaa tulla paha pettymys.www.aamulehti.fi
Ihan samalla tavalla suli Myrräkin kun olisi pitänyt suorittaa. Kärppiä vastaan oltiin puolivälierissä tolppavedon päässä kesälomista, ja lopulta TPS käveli välierissä paskemmalla materiaalilla yli. Ei tämä mikään sateentekijä ollut, vaikka varmaan monella nyt aika kultaa muistot.Tämän kaverin pelikirja valovuoden edellä vs Ilveksen nykyiset sepät.
Mutta pelikirja oli jo silloin nykypäivää.Ihan samalla tavalla suli Myrräkin kun olisi pitänyt suorittaa. Kärppiä vastaan oltiin puolivälierissä tolppavedon päässä kesälomista, ja lopulta TPS käveli välierissä paskemmalla materiaalilla yli. Ei tämä mikään sateentekijä ollut, vaikka varmaan monella nyt aika kultaa muistot.
Liian hidasta katselua.
Kuka on tämä lumiukkoLumiukko-Tuokkola-Myrrä-Pennanen. On siinä meillä melkoinen suora "kevään miehiä".
Joo tiedän, mutta kuka Ilves-koutsi on lumiukko? Vai nuo kaikki?Lumiukko
(The Snowman) Koskettava tarina pikkupojan ja lumiukon lämpimästä ystävyydestä ja yhteisistä leikeistä. Animaatioelokuva Raymond Briggsin kertomuksen mukaan. Kuvailutulkattu.areena.yle.fi
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä katkeruutta, mikä huokuu näistä lausunnoista. Sekä myös joidenkin Jokke-fanien lausunnoista.Kyllä sinne kaunoja on jäänyt. Sinäänsä on ihan ymmärrettävääkin.
Lainaus AL:n tekstistä:
”Sain olla pitkään Ilveksen ry:n ja oy:n organisaatioissa, mutta se päättyi sitten vähän kesken. Sen jälkeen olen seurannut Ilvestä enemmänkin tuttujen pelaajien kautta. Miten siellä Eemeli Suomi tai Jarkko Parikka tai Joona Ikonen tai joku muu menestyy.”
”Joukkueena olen seurannut Ilveksen pelejä nyt aika neutraalilla suhtautumisella.”
Ilveksen menestys tai menestymättömyys ei enää häntä hetkauta.
”En ole puolesta, enkä vastaan. Sanotaan näin.””
Ihan samalla tavalla suli Myrräkin kun olisi pitänyt suorittaa. Kärppiä vastaan oltiin puolivälierissä tolppavedon päässä kesälomista, ja lopulta TPS käveli välierissä paskemmalla materiaalilla yli. Ei tämä mikään sateentekijä ollut, vaikka varmaan monella nyt aika kultaa muistot.
Ehkä se että luottaa omiin taitoihinsa että tämän kauden nipulla ei oltaisi 3-1 tappiolla jollekkin säälipleijareista tulleelle seuralle?Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä katkeruutta, mikä huokuu näistä lausunnoista. Sekä myös joidenkin Jokke-fanien lausunnoista.
Itse arvostan Myrrää ja teki vuosia hyvää työtä Ilveksessä, mutta onko lopulta oikein ymmärtänyt mitä on allekirjoittanut, ok sai fudut eikä se ole mukavaa, mutta sai kuitenkin palkkaa sopimuksen loppuun.
Mikä siis generoi tämän katkeruuden.