Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Niin siis pitäisikö Joken (varsinkin nyt kun on pesti KooKoossa), laukoa mediaan kuinka toivoo että Ilves voittaa kaikki pelinsä? Tai olisitko tuollaisen tempun jälkeen itse joka toinen viikonloppu Ripan ja Tillun kanssa olusella ja saunottelemassa?Tässä pari lainausta:
"Ilveksen menestys tai menestymättömyys ei enää häntä hetkauta.
– En ole puolesta, enkä vastaan. Sanotaan näin."
"Ilveksen kanssa Myrrän välit ovat nykyään ohuet.
– En ole ollut Ilveksen kanssa missään tekemisissä. Näppilän Jarkko, fysiikkavalmentaja, on minun padelkavereitani, mutta muita kontakteja ei ole Ilves-Hockey oy:hyn ollut."
-> Omasta mielestä näissä paistaa läpi katkeruus. Varmasti siihen on ihan inhimilliset syyt. Jokkena pistäisin kuitenkin kaiken fokuksen nyt sinne Kouvolaan ja Kookoon puolesta toivoisin, että olisi ottanut opikseen matkan varrelta hiukan enemmän voittamiseen tähtäävää puhetta.
Toisessa haastattelussa Jokke kyllä sanoi kuinka on seurannut Suomen, Parikan, Ikosen, Meskasen jne otteita.
”– Se on siellä jossain kaukana takana jo. En silloin sen enempää kommentoinut, eikä siihen nytkään ole tarvetta. Se oli sen syksyn yksi tapahtuma muiden elämän tapahtumien joukossa”
Itse en kyllä katkeruutta havaitse näissä.
Tanssiin tarvitaan aina kaksi osapuolta. Varmasti on Jokkekin jotain kehitellyt, mutta jossain päivässä parissahan tämä ratkaisu Jalon mukaan kehiteltiin kun saatiin Pennasen nimi sopimukseen. Ei ollut ainakaan mikään suunnitelmallinen ratkaisu ja kyllähän sen kertoo jo sekin, että kengittiin sarjan kärkipaikalta.Tuskin tullaan koskaan sitä todellista syytä potkuille saamaan. Olihan silloin sitaatit uutisissa Jalon sanomana, että potkuille oli vahvat perusteet, muttei yksityiskohtia medialle huudeltu. Eiköhän se Kivajokke ole omia käärmekeittojaan kulissien takaa keitellyt ja kiinni jäi.
Aloite tuli meidän seurajohdolta.Lisäksi, tämä menee osin väärään ketjuun, mutta jälkeenpäin sekin lausunto, että Pennanen ei vaatinut itse pestin aikaistamista, on ruvennut epäilyttämään, vaikka silloin siihen uskoinkin, niin kuin varmasti moni muukin.
Viimeksi muokattu: