Poissafoorumilta
Luottopelaaja
En tarkoita, että olisit tyhmä. Meinaan vaan, että meitä on moneen lähtöön ja Myrrällä on selkeä plääni, jota toteuttaa. Ymmärrän, että tämä näyttää pahalta katsojille. Itse luotan, että tämä sapluuna kantaa. Hurmostilaan päästyä tällä pelitavalla, on mahdollisuudet mihin vain. ”Pelaajien peli” on avainasia Myrrälle. Se ei poissulje, sitä että on täydet vapautukset rakenteista tms.Näyttää hyvin valmennusfilosofia toimivan. Viime syksynä peli näytti aivan samalta ja silloinkin tuli hetken pisteitä, kunnes peli jatkui saman näköisenä eikä pisteitä enää tullut.
Aloituksetkin oikein mukavasti näyttävät menevän vuodesta toiseen pelaajien omalla harjoitteluvastuulla. Kolmannessa erässä oli useamman pitkän kiekon jälkeinen hyökkäyspään aloitus eikä yhtäkään kaavittu itselle näistä neljästä(?) perättäistä?
Minä tässä varmaan se typerä olen, kun tuntuu että Myrrä on typerä.
Joukkue on rakennettu pelitapaan nähden osittain, joten vaikeaa ja myöhäistä olisi tehdä täyskäännös pelitavassa. Toki pieniä asioita puolestani saisi korjata välittömästi.
e. Minun näkemyksiä nämä. En tyrmää teidän näkemyksiä vaan tuon omat esille. Voi hyvin olla, että kiekosta en ymmärrä mitään vaan sokeana luotan Myrrään