Etä-Ilves
Luottopelaaja
Niitä maaleja ei vain viime aikoina ole tasakentällisin kovin paljoa tullut. Ja siitä kannattaa olla huolissaan.MAALIT RATKASEE!!! IHME PELI JÄÄKIEKKO!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitä maaleja ei vain viime aikoina ole tasakentällisin kovin paljoa tullut. Ja siitä kannattaa olla huolissaan.MAALIT RATKASEE!!! IHME PELI JÄÄKIEKKO!!!
Itse olen sitä Alakerran luutaa™ kaipaillut lähinnä siitä syystä, että vastustajan lyömiä päätykiekkoja voitettaisiin paremmalla prosentilla. Olen kirjoituksistasi huomannut, että ymmärrät pelitavallisista asioista keskimääräistä seuraajaa enemmän, joten pyytäisin sinua korjaamaan mikäli olen ymmärtänyt seuraavan väärin: Kun vastustajan lyömä päätykiekko hävitään ennen vaihdon tekemistä, on usein vastustajan viisikko ehtinyt jo ainakin osittain vaihtaa ja seuraava myllytys juostaan omissa kiekon perässä, kunnes hallinta saadaan. Vaikka tilanne saataisiin rauhoitettua ja kiekkoa painettua omista pois joko syötöin tai jalalla, on viisikko niin väsynyt, että vaihto on pakko tehdä. Tällöin kiekon hyökkäysalueelle vienti on yleensä sen yhden puskijan varassa ja hallinta saadaan pidettyä vaihdon valmistumiseen asti ehkä kerran kahdestakymmenestä. Näin ollen hallinta menetetään heikosti asemoitunut, tai pahimmillaan vajaasti vaihtanut viisikko jäällä, jolloin oma sininen hävitään taas aivan ilmaiseksi. Tämä taas osaltaan vaikuttaa pelin virtaukseen siten, että vastustaja pääsee vaihto toisensa jälkeen sanelemaan pelin ja vaihtojen rytmin meidän purkaessa vaihtoaikaa saadaksemme. Näin ollen siis niistä yksittäisistä oman pään kamppailuista muodostuu pienien purojen lailla kokonaisia ottelun jaksoja määrittäviä jokia.Moni on viime aikoina kaivannut Ilveksen puolustukseen sitä surullisenkuuluisaa "alakerran isäntää", mutta tällä kaudella oman alueen puolustuspeli on kuitenkin joukkueen murheista pienin, varsinkin, kun maalivahtipeli on sarjan parasta. Korjattavaa on tietenkin aina, mutta kokonaisuutena ottaen Ilves on kuitenkin pystynyt puolustamaan monet vastustajat aseettomiksi. Pelaaminen saattaa toki vaikuttaa vastustajan perässä luistelulta, mutta kun alhaalla ulosboksataan jalalla ja mailalla miestä vartioiden, niin perässähän siinä vähän tullaan.
Haluaisin kysyä..miten ihmeessä olet jaksanut nämä kaikki menneet kaudet ennen tätä. Voimia.Niin että jatkoaikavoitto poistaa yhdellä hujauksella kaikki valtavat pelilliset ongelmat ja päävalmentajalle ollaan rakentamassa patsasta? Melko kiinnostava tapa ajatella jääkiekosta.
Kylmästi sanottuna Tapparan tehottomuus piti Ilveksen mukana pelissä. Ylivoimassa onnistuttiin heti kun tajuttiin olla suoraviivaisia, muuten peli oli tuttua vastuun siirtelyä, huonoja syöttöjä, kulmissa pyörimistä ja jäähyilyä. Lyhyt kevät on edessä, jos äkillisiä liikkeitä parempaan ei pelissä tapahdu.
Jep. "Ei me vahvistuksia tarvita jne" Öh öh öh.
Joo, vieläkin naurattaa nää kitisijät![]()
Ja tässä lisäksi tähän ketjuun sopiva juttu:
Sarjataulukko alkaen 30.9. (Jouko Myrrä päävalmentajaksi)
katso liitettä 828
Tämän äijän takia Ilves ei tule menestymään tällä kaudella. Kyky reagoida on täysi nolla. Kaikki näkevät, että ykkösketjun huonous on symboli koko joukkueen alennustilalle. Paitsi päävalmentaja.
Tämän äijän takia Ilves ei tule menestymään tällä kaudella. Kyky reagoida on täysi nolla. Kaikki näkevät, että ykkösketjun huonous on symboli koko joukkueen alennustilalle. Paitsi päävalmentaja.
Myrrä ei tolla johtamisella kevättä 2021 Ilveksen päävalkkuna tule näkemään!!(saa ottaa talteen)!!!Minä kyllä ihmettelen, miksi näiden pelien aikana ei näy oikein mitään taktiikka vaihdoksia, pelirytmin muutoksia tai oikein edes mitään ketjuruletteja. Ollaanko vain niin jaloissa, että niihin ei pystytä, vai enkö vain näe niitä?
Minä kyllä ihmettelen, miksi näiden pelien aikana ei näy oikein mitään taktiikka vaihdoksia, pelirytmin muutoksia tai oikein edes mitään ketjuruletteja. Ollaanko vain niin jaloissa, että niihin ei pystytä, vai enkö vain näe niitä?
Ok, sitten keskittymiseni on ollut liikaa täällä foorumissa Ilveksen kritisoinnissa. Voitko kuitenkin auttaa ja kertoa mitä missasin.Jaa, pelin selostaja ainakin näki ja kertoikin niistä ketjumuutoksista kesken pelin. Kannattaisi näkemisen sijasta sitten vaikka katsella ja kuunnella enemmän.
Ok, sitten keskittymiseni on ollut liikaa täällä foorumissa Ilveksen kritisoinnissa. Voitko kuitenkin auttaa ja kertoa mitä missasin.
Lauantaina on uusi peli ja uudet kujeetKatso uusinta Teliatv:stä. Minä menen sillä välin nukkumaan. Ens kerralla kannattaa keskittyä itse peliin.
Julli valmentajaks ja Ilves nousuun. Jiihaa.Myrrä ei tolla johtamisella kevättä 2021 Ilveksen päävalkkuna tule näkemään!!(saa ottaa talteen)!!!