Stefan
Vakiokokoonpanossa
Kertoo paljon Myrrästä kun Helminen ja Nieminenkin alkaa tuntumaan messiailta tähän herraan verrattuna.Ottaisin jo Nemonkin herättelemään.
Kertoo paljon Myrrästä kun Helminen ja Nieminenkin alkaa tuntumaan messiailta tähän herraan verrattuna.Ottaisin jo Nemonkin herättelemään.
Sehän tämän sopan on keittänyt.Tässä olisi taattua vanhaa Ilvestä. Juuri tehty jatkosopimus Koskelalle, niin eikun luiskaan. Jeesus näitä juttuja.
Jos katsoo molempien joukkueiden pelaajat paperilta, mitä se kertoo. Yö ja päivä eroa, silti sport pelas huomattavasti paremmin ja kaikki pelaajat tietää oman tehtävän.Mitä se kertoo? Että hävittiin liigan parhaalle joukkueelle yhdellä maalilla vieraspelissä? Ei nyt mikään ihan katastrofaalinen tulos.
Toinen erä oli karseaa pelaamista, kun avauksia ei taas saatu millään liikkeelle ja melkein joka syöttö meni vähintään metrin ohi. Mutta kolmannen erän ilme oli ihan hyvä, ja antoi sentään lupauksia paremmasta.
Tämähän ei vaan yksinkertaisesti ole totta.Lisäksi kun iso osa pelaajahankinnoistakin ovat olleet huteja.
Mä luulen että uusien vahvistusten peliesityksetkin kärsii aika paljon tosta Myrrän "pelisapluunasta" jos sitä siksi edes voi sanoa
Perus Ipa-fanin iltalorut taas. Ranteet auki ja kaikki luiskaan.
Kyllähän pelillisesti oli jo parempaa, mutta todella typerät/erikoiset jäähyt tappoivat viimeisetkin mahdollisuudet. Omia paikkoja ei myöskään hyödynnetty. Kyllä tuossa tuska alkaa näkymään pikkuhiljaa ja turhautumista tulee pintaan.
Sportin viisikkopuolustus ja av on todella timanttisella tasolla tällä hetkellä. Luulen, ettei Sport tuosta kauheasti putoa kauden mittaan.
No onko se pelaaminen sitten kunnossa? Tai no itsehän vastasit omaan kysymykseesi. Peli ei ole ollut kunnossa, kuin ajoittain ja nyt tappioita alkanut tulemaan. Siitä.Tuskaa mistä? Eihän tässä vaiheessa pitäisi olla mitään tuskaa, jos pelaaminen on kunnossa.
….tai pelisapluuna kärsii uusista vahvistuksista.Mä luulen että uusien vahvistusten peliesityksetkin kärsii aika paljon tosta Myrrän "pelisapluunasta" jos sitä siksi edes voi sanoa
No onko se pelaaminen sitten kunnossa? Tai no itsehän vastasit omaan kysymykseesi. Peli ei ole ollut kunnossa, kuin ajoittain ja nyt tappioita alkanut tulemaan. Siitä.
Kontiola-suomi menee osittain hukkaan kun kolmas lenkki jätetty hommaamatta.-85... KAUAN on aikaa siis. Mut joo, tänään oli jopa tämmöisen peruspessimistin näkökulmasta joku idea pelissä. 1. ja 3. erä olivat ihan hyvää tekemistä. Maalintekijää kaivattas ja se pitääkin ostaa markkinoilta ja heti. Tillulla on varmasti puhelin kuumana...
Hieman posia joskus täältäkin.
Kontiola-suomi menee osittain hukkaan kun kolmas lenkki jätetty hommaamatta.
Kontiola-suomi menee osittain hukkaan kun kolmas lenkki jätetty hommaamatta.