Soho
Tähtipelaaja
Luisteluvoiman varaan Ilveksen pelitapaa ei kannata rakentaa, kun suuri osa joukkeesta on kovin raskasjalkaista joukkoa. Jotain muuta tarttis keksiä.
Eikä liike ole yksilöillä ainakaan kehittynyt viime kaudesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luisteluvoiman varaan Ilveksen pelitapaa ei kannata rakentaa, kun suuri osa joukkeesta on kovin raskasjalkaista joukkoa. Jotain muuta tarttis keksiä.
Tämä viesti kuvastaa hyvin sitä, että suurin osa ei enää edes ymmärrä mitä mieltä on ja mistä edes puhuu. Kuhan ilmaistaan kantaa asiaa, perehtymättä siihen.Kohta joku tulee sanomaan, että Ifk:lla ei olekaan hyvä rosteri. Ei Liigatasolla kärkipelaajia jne. Toisin kuin vaikkapa Sportilla.
Tämä viesti kuvastaa hyvin sitä, että suurin osa ei enää edes ymmärrä mitä mieltä on ja mistä edes puhuu. Kuhan ilmaistaan kantaa asiaa, perehtymättä siihen.
Ilves antanut 15 kertaa potkut, kerroppa näistä kaikki onnistuneet valmentajan vaihdot
….Myrrää lukuunottamatta
Niin? Jääkiekko on bisnestä. En ole aivan hukassa asian kanssa, kun väitän Ilveksen ottavan keski-Euroopasta mallia. Siellä ovat edelläkävijät.Vähän sama kuin joku puhuu prosessista, jossa Ilves pelaa yleisöön menevää viihtyvää lätkää kun vaan odotellaan vuosikausia. Sana prosessi viittaa asiaan, joka kehittyy eteenpäin.
Mitä tekemistä keskialueen seisoskelulla on meidän pelin tai muun kiekkokontrolliin pyrkivän pelitavan kanssa? Katso vaikka Virran, Ahokkaan tai Pennasen joukkueita. Prässääminen ja eteenpäin puolustaminen on ihan helvetin tärkeässä roolissa.
Todella hyvä pointti. Ei huippu joukkue ole mitään ilman tähti yksilöitä. Näin se vaan on. Se on vaa joukkue ilman heitä. Tähtipelaajat eivät poista mitään valmennukselta. Päivää sanoo Turunen, Nikkilä, Larmi ja kumppanit Pennaselle.
Täyttä asiaahan se oli.
Peli oli karmeeta, vaikka oltiin piikkipaikalla runkosarjassa.
IFK:n tähtiyksilöt näyttävät myös tekevän kovaa jälkeä Liigassa. Sitä se on, kun viisikkopeli on epäorganisoitua ja valmentajana noviisi. (Toki uskon, että IFK tuosta vielä nousee top6)
Niin? Jääkiekko on bisnestä. En ole aivan hukassa asian kanssa, kun väitän Ilveksen ottavan keski-Euroopasta mallia. Siellä ovat edelläkävijät.
Turhaa minä enää tässä väittelen, kun tämä ei lopu ikinä. Olen kuullut pienen pätkän visioista ja sen mukaan luotan Ilveksen toimintaan ja Myrrän potkuihin en usko lainkaan. Tämä on minun osalta nyt tässä.Perusteletko vielä vähän, eli millä logiikalla Keski-Euroopassa on edelläkävijät? Suomalainen valmennusosaaminen on maailman kärkeä, eli missä se Keski-Eurooppalainen edelläkävijyys näkyy?
Niin? Jääkiekko on bisnestä. En ole aivan hukassa asian kanssa, kun väitän Ilveksen ottavan keski-Euroopasta mallia. Siellä ovat edelläkävijät.
rMutta Ilves ei?
Ilveksellä on isompi työ, koska materiaali ei ole läheskään yhtä kova kuin IFK:lla. Molempien valmennuksella paljon petrattavaa.Mutta Ilves ei?
Juurikin. Kertonee kaiken tietyistä palstakirjoittajista.Huikeeta settiä. Peli oli karmeaa, vaikka oltiin sarjakärjessä. Kuinka huonoa ne muut jengit sitten pelasi?
Täytyy oikein palata lukemaan vuoden takaista palstaa kuinka tyytymättömiä oltiin.Täyttä asiaahan se oli.
Peli oli karmeeta, vaikka oltiin piikkipaikalla runkosarjassa.
Samalla tavalla voi sitten sanoa että virran lukko oli mestari ainoastaan hyvien yksilöiden setänen 94t%, audetten , koivistoisen , pressin suorituksilla. Tätä ajatusta tukee se että nyt kun nuo yksilöt peksiltä puuttuu niin peli on tämän valmennuksessa kuraa.
Turhaa minä enää tässä väittelen, kun tämä ei lopu ikinä. Olen kuullut pienen pätkän visioista ja sen mukaan luotan Ilveksen toimintaan ja Myrrän potkuihin en usko lainkaan. Tämä on minun osalta nyt tässä.
Ei siinä mitään karmeeta silloin ollut, kyllä se karmeus tuli jälkikäteen.
Juu bisnestä on ja bisnes kyykkää helposti jos tuote sakkaa. Miten luulet käyvän jos tämä taaperrus jatkuu ja siirrytään varmaan kalliimpaan areenaa. Siinä alkaa oleen keski-Euroopan meininki kaukana…Niin? Jääkiekko on bisnestä. En ole aivan hukassa asian kanssa, kun väitän Ilveksen ottavan keski-Euroopasta mallia. Siellä ovat edelläkävijät.
On olemassa hyvää bisnestä ja huonoa bisnestä.. kysy vaikka Hjallikselta.Niin? Jääkiekko on bisnestä. En ole aivan hukassa asian kanssa, kun väitän Ilveksen ottavan keski-Euroopasta mallia. Siellä ovat edelläkävijät.