Hantan ympärillä liikkui jossain vaiheessa huhua HIFK:n kiinnostuksesta, mutta huhujahan nuo olivat.
Mitä nuo vaikeat vuodet sitten olivat? Hantan pelivuosina sijoitukset olivat 2., 10., 8., 6., 12. (karsinta), 8., 4., 2., 6. Ehkäpä karsintakauden jälkeen on ollutkin halua lähteä kokeilemaan muualle, mutta ei tuo Ilves-mittakaavassa ihan vaikeinta aikaa ollut.
Kyllähän tämä koko uransa sai pelata isossa roolissa ja jossain vaiheessa ihan kärkisentterinäkin.
Tämä on totta, eikä Tapparakaan tuolloin 90-luvulla kovinkaan mairittelevasti pärjännyt kuten nimimerkki
@Pok jo sanoikin. Itse olen sen verta nuorempaa sukupolvea etten noita aikoja ole päässyt kokemaan joten olen aikalailla kertomatiedon varassa, mutta ilmeisesti voi olla että Hantalla on ollut hetkellisesti aikanaan haluja kokeilla jotakin uutta Ilveksen ohella, ja Tappara sinänsä varmasti on ollut looginen vaihtoehto tamperelaisseurana siinä missä HIFK yhtenä sarjan suurista. Lähteeseeni luotan kyllä ettei hän tuota päästään ole keksinyt, vaan on hyviä ystäviä monen vanhan Tappara-valmentajan ja johtohenkilön kanssa, ja tuntee tamperelaisia kiekkopiirien ihmisiä hyvin.
Toki kuten yllä mainitaan jälleen jäsenen
@Pok toimesta, niin ilmeisesti isä-Mattila on ollut kuitenkin sen verta kova ilves ettei muualle lopulta päättänyt lähteä, eikä sitten siirtynytkään Ilveksestä mihinkään toiseen liigaseuraan.
Yleisesti keskusteluun Juliuksesta, niin totta kai ymmärrän ettei moni tuota Tapparaan loikkaamista hyvällä katso ja aihe herättää Ilves-henkisissä ihmisissä vahvojakin negatiivisia tuntemuksia. Vaikka Julius ei Ilveksessä liigaotteluita ole saanutkaan vyölleen, niin onhan se selvää että tulee perin pohjin ipalaisesta perheestä, ja myönsi itsekin että vaati häneltä ajatusjumppaa pukea Tapparan paita päälleen. En minäkään kauheasti tykkäisi jos vaikkapa Ojasen Jannen poika olisi päätynyt Ilveksessä pelaamaan (taisi käydä ainakin kesäringissä Ilveksen A-junnujen mukana aikanaan vaikkei hänestä sitten liigapelaajaa lopulta tullutkaan).