HuohIlveksen ylivoima on tällä hetkellä Liigan parasta niin mitä järkeä siihen olisi ottaa sohlaamaan joukkueen huonoimpiin lukeutuva hyökkääjä?
Ei Ratinen pelaa normaalisti ykkösyyveellä vaan Najman. Nyt tuurasi kun on pois.Ei vaan Klingberg ykkösyv:lle josta Ratinen pois.
Pistäkää mulle 100 tuusaa vuodessa kumilätkän siirtelystä, niin saatte kirjoittaa ihan mitä tykkäätte keskustelupalstoille meikäläisestä.
Kattelitko tuon jakson ollenkaan läpi? Siellä Könönen jutteli ihan mukavia ja hänellä oli oikein joku kiva Kuopio-taulukin siellä kämpän seinällä.
TämäMeskasen kohdalla koulukiusaamista, Könösen kohdalla perusteltua kritiikkiä.
OkeEi Ratinen pelaa normaalisti ykkösyyveellä vaan Najman. Nyt tuurasi kun on pois.
Ei Könösellä ole ylivoimiin mitään annettavaa eikä paikkaa.
Se että saataisiin mies sinne maalin eteen kuten Klingberg nyt siinä kakkosessa on ollut. Joo yv on ollut hyvää mutta on siinä paljon vielä sitä että kiekkoa siirrellään aivan liikaa ja vedot puuttuu. Könöselle voisi olla siinä maalin edessä paljonkin annettavaa. En sano että sitä muutosta tarvisi nyt tehdä mutta vähän sellainen pelko on että tuo yv näyttää tilastoissa nyt paremmalta mitä se oikeasti on ollut.Kerro nyt mikä se johtoajatus tässä on? Uskotko aidosti, että Ilveksen erinomainen ylivoima paranisisi entisestään jos Könönen otettaisiin siihen mukaan ja jos näin on, niin mihin uskosi perustuu?
Ensin pitäisi olla annettavaa sielä 5-5 pelissä, keskitytään nyt ensin siihen että saataisiin jotain hyötyä miehestä kentälle.Se että saataisiin mies sinne maalin eteen kuten Klingberg nyt siinä kakkosessa on ollut. Joo yv on ollut hyvää mutta on siinä paljon vielä sitä että kiekkoa siirrellään aivan liikaa ja vedot puuttuu. Könöselle voisi olla siinä maalin edessä paljonkin annettavaa. En sano että sitä muutosta tarvisi nyt tehdä mutta vähän sellainen pelko on että tuo yv näyttää tilastoissa nyt paremmalta mitä se oikeasti on ollut.
Koita nyt päättää. Könösen paskat otteet tasakentällisin on menneet sinulle läpi, koska hän ei ole päässyt ylivoimalle. Nyt et ole enää itsekään varma, että Könönen takaisi hirmuisia tehoja kakkos yyveellä.En sano että sitä muutosta tarvisi nyt tehdä mutta vähän sellainen pelko on että tuo yv näyttää tilastoissa nyt paremmalta mitä se oikeasti on ollut.
Joo näinhän mä sanoin. Voi vittu mitä uuvatteja täälläkin pyörii.Koita nyt päättää. Könösen paskat otteet tasakentällisin on menneet sinulle läpi, koska hän ei ole päässyt ylivoimalle. Nyt et ole enää itsekään varma, että Könönen takaisi hirmuisia tehoja kakkos yyveellä.
Pistäkää mulle 100 tuusaa vuodessa kumilätkän siirtelystä, niin saatte kirjoittaa ihan mitä tykkäätte keskustelupalstoille meikäläisestä.
"Liiga.fi sivut niin paskat ettei jaksa sieltä kaivaa jokaista tilastoa."Joo näinhän mä sanoin. Voi vittu mitä uuvatteja täälläkin pyörii.
Täällä olevien kannattaisi lukea Helmisen kirja. Todella moni kirjassa haastateltu sanoi, että Helminen ei koskaan puhu muista pahaa. Kaveri, jonka joukkue konttasi vuosia, Malmö joka pisti Helmisen setvimään verosotkunsa yksin, varmasti olisi ollut syytä antaa rumaakin palautetta.
Täällä Ilvesfoorumilla kritiikki ampuu aivan järkyttävästi ylitse. Itse pyrin olemaan kritisoimatta liikaa, toki eihän siinä ikinä liian hyvin onnistu. Esimerkiksi kavereiden kanssa peliä katsoessa monesti tuli kritisoitua Ratista, mutta yhdessä tuli todettua, että kyllähän kaveri antaa aina kaikkensa. Ei se ole Ratisen syy, jos vastuu on liian suurta, ja ei tämä kuitenkaan omiin vuoda, vaikka Tapparaa vastaan paha kämmi tapahtuikin. Siinä vaiheessa jos selkä suoristuu ja fleguillaan, kuten Stransky teki, kritiikki on paikallaan.
Könönen, Meskanen, Ratinen, aiemmilta kausilta Salmela yms. Hirveä määrä paskaa niskaan, vaikka kaikki tekivät parhaansa joukkueen eteen. Itselle riittää se, että pelataan joukkueelle eikä suoristeta selkää omissa. Kaikki tekevät virheitä, eikä kukaan tarkoituksella ammu tyhjästä maalista ohitse.
Ilmeisesti pahoitit kun tälläisiä muisteletKyllähän sinä nyt itsekin toivottelet palstakirjoittajia vittuun aina välillä. Tuskin he siitä mieltänsä liikaa pahoittavat.
Mitä tuosta nyt pitäisi ymmärtää ja missä mä olen nyt sua tai ketään muuta ollut tässä pyytämässä olemaan samaa mieltä tai tarttumaan mun kommentteihin? Sä vääristelet mun sanoja ja se tässä vituttaa. Sanoin ettei ole tilastoja edessä kun en jaksa liiga.fi:n sivuilta kaikkia niitä etsiä koska ne sivut ovat aivan paskat tuohon hommaan ja totesin että olkoon niin kuin sanoit, eli en kuitenkaan kieltänyt niitä. Sanoin myös ettei ne kaikki tilastot aina kerro koko totuutta. Se mitä omin silmin peleissä näen kertoo minulle sen. Sinun ei ole pakko sitä uskoa tai ja voit mennä noilla tilastoilla ihan vapaasti."Liiga.fi sivut niin paskat ettei jaksa sieltä kaivaa jokaista tilastoa."
"Yhtälailla sä selittelet Meseä vaikka tilastot ei paljon Könöstä kummemmat ole noissa mitä laitoit. Mese todennäköisesti tienaa myös enemmän kuin Könönen ja hänen PITI olla yksi niistä jotka maaleja tekee. Kauanko sitä Mesen tulemista vielä odotetaan vai siirrelläänkö myös tolppia ja selitellään?"
"En mä jaksa sun kanssa väittää eikä itsellä ole edes tässä mitään mistä näkisin kaikki tilastot. Olkoon noin mutta itse näen että miehestä apua on ja että tulee vielä parantamaan. "
-> Tässä sinun tuotantoasi viime tunneilta. Koita nyt ymmärtää, että välttämättä kaikki ei ole noihin mutuihisi heti tarttumassa. Silti ne on vain mielipiteitä. Ihan ilman muita nimittelemättä.
Niinhän se on. Mutta menikö näköjään kuitenkin vähän ihon alle. Piti oikein hymiöitä laittaa matkaan pehmentämään.Ilmeisesti pahoitit kun tälläisiä muistelet
+ anonyymi palstakirjoittelija on kuitenkin aivan eri asia kun Ilveksen sopimuspelaaja.
Huoh. Et vaan näytä hyväksyvän, että jotkut on eri mieltä asiasta. Aika ristiriitaista oli toi viestintä. Ei sen kummempaa.Mitä tuosta nyt pitäisi ymmärtää ja missä mä olen nyt sua tai ketään muuta ollut tässä pyytämässä olemaan samaa mieltä tai tarttumaan mun kommentteihin? Sä vääristelet mun sanoja ja se tässä vituttaa. Sanoin ettei ole tilastoja edessä kun en jaksa liiga.fi:n sivuilta kaikkia niitä etsiä koska ne sivut ovat aivan paskat tuohon hommaan ja totesin että olkoon niin kuin sanoit, eli en kuitenkaan kieltänyt niitä. Sanoin myös ettei ne kaikki tilastot aina kerro koko totuutta. Se mitä omin silmin peleissä näen kertoo minulle sen. Sinun ei ole pakko sitä uskoa tai ja voit mennä noilla tilastoilla ihan vapaasti.