Juuso Könönen

Slite

Luottopelaaja
Itse taas näen niin päin että Könönen on juuri omimmillaan, kun peli menee fyysiseksi playoff-painiksi keväällä.
Juuri tällä osastolla Könösellä on jäänyt pahasti vajaaksi. Itse olen ainakin mennyt sellaiseen moodiin etten enää odota häneltä pisteitä, mutta sen kompensoimiseksi kentällä pitäisi tapahtua jotakin muuta. Olen varovaisen optimistinen että nyt Nättisen ja Klingbergin kanssa jotakin alkaisi tapahtua, pidän tätä nyt ns. Könösen viimeisenä mahdollisuutena Ilveksessä. Toivottavasti saa nyt ulosmitattua itsestään vähän enemmän.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Pidetään taas keskustelu aiheessa. Vänkääminen Meskanen vs Könönen mieluummin vaikka kokoonpano ketjuun.

Itse Könöselle toivon itse vain kaikkea hyvää. Uskon, että kaikki muutkin, onhan hän Ilves- yhteisön jäsen. Krittiikiä saa antaa ja palautetta, mutta joukkuetta tuetaan loppuun asti.

Maaginen rystylätty

Vakiokokoonpanossa
Mutta kun sillä on kuopio-taulu himassa seinällä.
Seuraavassa Ilves Inside jaksossa Koskela ja Peltomaa saapuvat Köntsän ovelle. Koskelalla on kourassa kehystetty Tampereen katukartta ja Tinkellä paketillinen höyryävää mustaamakkaraa puolukkahillon kera. Istuttavat pojan pöytään syömään ja samalla Tillu heittää Kuopio taulun roskiin ja ripustaa uuden Tampere taulun seinälle.

Meklari

Luottopelaaja
Kun tätä foorumia ja nyt erityisesti lukee tätä Könösen ketjua, niin näkee hyvin kuinka suurin osa ei ole pelannut mitään joukkuelajia tai jos on, niin kaupparitasolla. Joukkue tarvii paljon muutakin kuin niitä tehopisteitä. Jaksossa todettiin kuinka Könö on joukkueen ”liima”. Silläkin on iso merkitys.
Täällä pystytään arvioimaan vaan otteita kentällä, ei nähdä koppiin. Kentällä mitäänsanomatonta ollut tekeminen 95% ajasta Ilveksessä. Pari hyvää peliä kuitenkin alla ja nytkin ihan hyvässä kakkosketjussa vetää. Näytönpaikkoja ollut suorastaan uskomaton määrä ja haluaisin nähdä niitä tekoja myös.

Se on pakkoa sanoa, että hyviä äijiä kyllä maailmassa riittää, se ei voi olla mikään ratkaiseva tekijä mihinkään tämän tason urheilussa. Enkä viittaa edes suoraan Könöseen, mutta välillä jotain tämän tapaista täällä voi lukea rivien välistä. Ja kenenkään sääliäkään Könönen tuskin haluaa.

Seuraavassa Ilves Inside jaksossa Koskela ja Peltomaa saapuvat Köntsän ovelle. Koskelalla on kourassa kehystetty Tampereen katukartta ja Tinkellä paketillinen höyryävää mustaamakkaraa puolukkahillon kera. Istuttavat pojan pöytään syömään ja samalla Tillu heittää Kuopio taulun roskiin ja ripustaa uuden Tampere taulun seinälle.
Tästähän sais erittäin hyvän teaserin, jos Könöselle rustataan jatkosopimus.

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Köntsä on selkeästi vetänyt työhaalarit päälle nyt kun miestä on tarvittu. Hienoa talonmieshommaa joukkuen eteen vaikkei välttämättä tehosarakkeessa näy.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Köntsä on selkeästi vetänyt työhaalarit päälle nyt kun miestä on tarvittu. Hienoa talonmieshommaa joukkuen eteen vaikkei välttämättä tehosarakkeessa näy.
Viime viikko:

- CORSI: 34% (joukkueen huonoin)
- Laukauksia 6 kpl, 0 kohti maalia
- Voitetut kamppailut: 40% (2. huonoin)
- Pisteet: 0+0

Pelannut kuitenkin tekijämiestenkin kanssa, niin jotain kyllä odottaisi.

Asylum

Luottopelaaja
Viime viikko:

- CORSI: 34% (joukkueen huonoin)
- Laukauksia 6 kpl, 0 kohti maalia
- Voitetut kamppailut: 40% (2. huonoin)
- Pisteet: 0+0

Pelannut kuitenkin tekijämiestenkin kanssa, niin jotain kyllä odottaisi.

Mutta hei työhaalarit on päällä! Taitaa olla tämäkin vaan optinen harha.

Janko

Luottopelaaja
Tuota Hölön peluutusta jotkut eilen kehuivat, ihmettelin kun jatkoajalla kentälle lyödään Borg-Könönen ja vielä pilkkuihin umpijäinen Köntsä.
Könösellähän on satapinnanen rankkariprosentti tältä kaudelta. Eiköhän valmennuksella ole ihan hyvin tiedossa ketkä noissa ovat reeneissä onnistuneet, pääasia ettei toistu mitkään Tuokkolan läpät.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Könösellähän on satapinnanen rankkariprosentti tältä kaudelta. Eiköhän valmennuksella ole ihan hyvin tiedossa ketkä noissa ovat reeneissä onnistuneet, pääasia ettei toistu mitkään Tuokkolan läpät.
Kyllä tuota jonkinasteisena läppänä voinee pitää.

Ilves97

Luottopelaaja
Ja Könösen yrityshän oli ihan hyvä. Samanlaisella harhautuksella teki KalPaa vastaan harkkapelissä rankkarista ja itseasiassa myös Jukureita vastaan läpiajosta. Rimpinen otti tuon hyvin.