IhanJuniori
Junioripelaaja
Voisin melkein lyödä vaikka vetoa, että kun Könösen matka jatkuu Ilveksestä niin painaa uudessa joukkueessa luultavasti heti jonkun 15+20 kauden.
Eiköhän tuo Kalpaan palaa aika varmasti. (Ei mitään tietoa tai huhua, oma vahva veikkaus vain)Voisin melkein lyödä vaikka vetoa, että kun Könösen matka jatkuu Ilveksestä niin painaa uudessa joukkueessa luultavasti heti jonkun 15+20 kauden.
Juu sama mutu löytyy itseltä...Eiköhän tuo Kalpaan palaa aika varmasti. (Ei mitään tietoa tai huhua, oma vahva veikkaus vain)
Voisin melkein lyödä vaikka vetoa, että kun Könösen matka jatkuu Ilveksestä niin painaa uudessa joukkueessa luultavasti heti jonkun 15+20 kauden.
En missään nimessä hae.En tiedä haetko kommentillasi sitä että Ilveksen pitäisi hänet pitää?
En missään nimessä hae.
Todella symppis kaveri ja helposti pidettävä, mutta kun ei lähde niin ei vaan lähde.
Itse en laske Tuulolaa mitenkään isoksi Tillun hudiksi. Ei vaan jostain syystä lähtenyt täälä vaikka kaiken järjen mukaan olisi pitänyt.Mielenkiintoista nähdä kyllä löytääkö pelinsä ja 'nälän' uudestaan KalPaan paluun jälkeen. Pari spurttia ja taklausta silloin tällöin ja aikamoista liukua on kyllä muuten meno Ilveksessä. KalPan ajoista taitaa olla luistelumatkat per peli tullut alas paljonko? Viime kaudella taisi olla yli 40% vähemmän. Tällä kaudella taisi olla 30% vähemmän. Olettaisin että tuttuun ja turvalliseen ympäristöön paluu auttaa tähän, ja paineista ei siellä ole tietoakaan.
Menee aika vastaavaan kategoriaan omissa papereissa kun Eetu Tuulola. Iso huti Tillulta. Kotikaupungissa peli kulkee, sitten kun vaihdetaan muualle niin Tuulolalla taisi olla 14 pistettä ~60 otteluun muualla Liigassa. Tällä kaudella taisi olla jo lähempänä pelkästään 14 maalia. Eiköhän ihan vastaava ole mahdollista Könöselle jos KalPaan palaa. Eikä se sitä tarkoita että Ilvekseen pitäisi jäädä. Omissa papereissani ihan Könösen option käyttö tälle kaudelle jo oli Tillulta iso riski ja tuloksena pitkä miinus papereihin.
Ehkä siinä ajateltiin, että ekan kauden kulttuurishokki ja ei sopinut ankeuttajan sapluunaan, mutta voisi sopia Hölön systeemin. Mistä me tiedämme vaikka option käytöstä olisi kysytty Hölöltä, että onko käyttöä.Itse en laske Tuulolaa mitenkään isoksi Tillun hudiksi. Ei vaan jostain syystä lähtenyt täälä vaikka kaiken järjen mukaan olisi pitänyt.
Könösen option käytöstä olen sitten täysin samaa mieltä. Lähtökohtaisesti oli hyvä haku, mutta kun ei lähtenyt niin option käyttö oli kyllä vähintään erikoinen ratkaisu.
Tätä veikkaan itsekin. Kyllä pelaajat juttelee keskenään yli seurarajojen.Päätettiin antaa tsäänssi vielä sensijaan, että oltaisiin hankittu vastaavaa liiga kokemusta omaavaa pelaajaa muualta. Täyttää nelosen roolin
Itse en laske Tuulolaa mitenkään isoksi Tillun hudiksi. Ei vaan jostain syystä lähtenyt täälä vaikka kaiken järjen mukaan olisi pitänyt.
Könösen option käytöstä olen sitten täysin samaa mieltä. Lähtökohtaisesti oli hyvä haku, mutta kun ei lähtenyt niin option käyttö oli kyllä vähintään erikoinen ratkaisu.
No ei ole. Björkvistin soppari ulkomaanoptiolla.Vähän itseäni mietityttää noiden optioiden kanssa, että onko nämä parin kotimaisen pelaajan 'optiot' oikeasta sellaisia kädenlämpöisiä suullisia sopimuksia että sitä jatketaan ellei molemmat osapuolet ole valmiita yhteisymmärryksessä sitä purkamaan.
No ei ole. Björkvistin soppari ulkomaanoptiolla.
Itse taas voisin lyödä vaikka vetoa, että ei ylitä 30 pistettä liigassa missään, ja pidän 20 pistettäkin epätodennäköisenä. Niin ulkona on pelistä, ja mitäänsanomattomasti välttelee kiekkoa.Voisin melkein lyödä vaikka vetoa, että kun Könösen matka jatkuu Ilveksestä niin painaa uudessa joukkueessa luultavasti heti jonkun 15+20 kauden.