IhanJuniori
Junioripelaaja
Mää jotenkin itse tulkitsin, että Jokipakka oli vaan puhki pelin jälkeen.Näin oli ja sama hieman kiusaantunut ja apea kehonkieli Jokipakalla.
Pelasi siinä lopussa aika isot ja tärkeät minuutit.
Mää jotenkin itse tulkitsin, että Jokipakka oli vaan puhki pelin jälkeen.Näin oli ja sama hieman kiusaantunut ja apea kehonkieli Jokipakalla.
Mää jotenkin itse tulkitsin, että Jokipakka oli vaan puhki pelin jälkeen.
Ja Jykä ei muutenkaan viihdy ”parrasvaloissa”.Mää jotenkin itse tulkitsin, että Jokipakka oli vaan puhki pelin jälkeen.
Ja Jykä ei muutenkaan viihdy ”parrasvaloissa”.
Samaan kiinnitin huomiota. Kauan se Pendo kyllä väänsi rautalangasta.Pendo joutui selventämään jotain tänään moneen kertaan loppuvaiheessa. Ilmeisesti yritti väärän kautta avata oman pään aloitusvoittojen jälkeen, tms. Peilikuvana on vaikea toimia
Kyllä mää Jykällekin kaivaisin jatkosopparia käteen. Tosin hieman maltillisemmalla palkalla.
Niinkuin muutkin ovat todenneet, että Jykä on parantanut viime peleissä. Tämmöistä peliä, kun pelaa loppukauden, niin on tosi tärkeä ukko keväällä.
Parikka tottakai on tukipilari, mutta kieltämättä vaikea korvata jos Jokipakka sekä Masin lähtisivät. Johtavia puolustajia . En edelleenkään ole sitä mieltä, että Jokipakan kuuluisi olla Ilveksen historian kallein pelaaja, mutta hyvä pelaaja on ja tottakai halu olisi pitää. Ymmärrän silti jos Koskela ei halua tarjota samanlaista mottipäistä tämän kauden perusteella.Mistäs se puolustuksen tukipilari hankitaan, jos Jykä lähtee? Parikka toki jää jäljelle, joskin hänenkin sopimuksessaan on se ulkomaanpykälä. No jos JJ lähtee, niin massiakin jää hankintojen tekemiseen.
Voihan se olla et jykä on ihan tyytyväinen ja ipalla vois olla mahku saada vielä moneks vuodeks laatupakki, eikä varmaan tarvis ilmasiks pelata. Mut en ny kuitenkaan lähtis tarjoon mitään korpikoski sopparia....
Siinä ottelun jälkeisessä Jokipakan haastattelussa tuli mainio kuvakulma, mistä sai käsitystä kuinka huikea suoritus se syöttö olikaan.