Jyrki Jokipakka

Beast

Luottopelaaja
Liian isot odotukset alunperinkin, purkautuu fanien pettymyksenä, kun ei ole ylikylän puolustaja.

Kyllä silti valmentajana ja urheilujohtajana odottaisin enemmän Jykältä. Mitä suurempi palkka, sitä enemmän odotetaan. Se on ihan normaalia. Enkä mäkään odota mitään dominointia esimerkiksi, mutta kun olisi edes positiivinen ilmestys suurimmassa osassa pelejä..

jurgen

Tähtipelaaja
Onhan tossa vielä aikaa ratkaista mestaruus. Ja siihen on täysi mahdollisuus.

GNR

Vakiokokoonpanossa
Liian isot odotukset alunperinkin, purkautuu fanien pettymyksenä, kun ei ole ylikylän puolustaja.
En minä mistään odotuksista ole puhunut, eikä ne nyt ainakaan täällä mitkään liian "isot" ole olleet. Heikompaa tekemistä viime aikoina pelaajalta jonka kuitenkin pitäisi olla omiin päin erittäin varma, pisteillä niin väliä.

Puujalka

Luottopelaaja
Ei tässä nyt odotettu mitään 10+45 pakkia, mutta herranjumala kyllä se peruspeli täytyisi olla edes siedettävällä tasolla. Ulos vaan kokoonpanosta jos ei maistu muuta ku höntsäily.

Cigaro

Luottopelaaja
Kyllä silti valmentajana ja urheilujohtajana odottaisin enemmän Jykältä. Mitä suurempi palkka, sitä enemmän odotetaan. Se on ihan normaalia. Enkä mäkään odota mitään dominointia esimerkiksi, mutta kun olisi edes positiivinen ilmestys suurimmassa osassa pelejä..
Minulle tulee Jokipakan otteista sellainen fiilis, että kokee joutuneensa Liigaan pelaamaan paremman puutteessa. Vähän puolilöysällä mennään turhan usein ja tekemisestä puuttuu tiikerinsilmä. Nöyryyttä kehiin ja Salmelasta rohkeasti ottamaan mallia tässä asiassa. Toivottavasti pudotuspeleissä löytyy vaihde tai pari lisää.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Tekeminen näyttää siltä, että tekee vaan sen minimin. Poffeissa sitten all in.

Prophet

Luottopelaaja
Minulle tulee Jokipakan otteista sellainen fiilis, että kokee joutuneensa Liigaan pelaamaan paremman puutteessa. Vähän puolilöysällä mennään turhan usein ja tekemisestä puuttuu tiikerinsilmä. Nöyryyttä kehiin ja Salmelasta rohkeasti ottamaan mallia tässä asiassa. Toivottavasti pudotuspeleissä löytyy vaihde tai pari lisää.

Mikäli boldatusta on kyse, niin JJ:n lienee parasta alkaa totutella Liigaan, koska näillä näytöillä ei paljon muuta jatkossakaan ole tarjolla.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mikäli boldatusta on kyse, niin JJ:n lienee parasta alkaa totutella Liigaan, koska näillä näytöillä ei paljon muuta jatkossakaan ole tarjolla.
Sivuhuomiona pakko sanoa, että olen kuullut hieman sen suuntaisia huhuja, että sopimus ensi kaudesta olisi tehty. Sitä en tiedä minne, mutta uskallan veikata SHL/NL.
Lähde luotettava.

Asylum

Luottopelaaja
Sivuhuomiona pakko sanoa, että olen kuullut hieman sen suuntaisia huhuja, että sopimus ensi kaudesta olisi tehty. Sitä en tiedä minne, mutta uskallan veikata SHL/NL.
Lähde luotettava.

Jyrkin tunteva kaveri sanoi Saksaan olevan menossa. Tämä olisi ihan ymmärrettävä taso Jyrkille, siellä voi taas paukutella sitä 30p kaudessa.

Joka tapauksessa ei ole jatkamassa Ilveksessä.

Puujalka

Luottopelaaja
Jyrkin tunteva kaveri sanoi Saksaan olevan menossa. Tämä olisi ihan ymmärrettävä taso Jyrkille, siellä voi taas paukutella sitä 30p kaudessa.

Joka tapauksessa ei ole jatkamassa Ilveksessä.
Enpä pistä pahakseni, tähänkin käytetyt eurot olisi jälkikäteen jossitellessa voinut pistää johonkin huippuhyökkääjään.
No, tuskin kukaan arvasi miten surkea JJPakka onkaan tällä kaudella.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Aika hyvin kuvailtu JJpakan otteita, mitä olen nähnyt.

Luulin, että tulee raivopäänä taistelemaan itselleen rakkaan logon eteen, mutta esitykset on olleet lähinnä kaurapuuroa sukassa. Sellasta välimallin surffailua "ettei vaan nyt kävisi mitään".

Jos jotain arvostan, niin taistelua ja kaikkensa antamista. Siksi esim. Salmelan näen mielelläni kentällä, vaikka taito- ja pelälypuutetta hieman löytyisikin.

Pok

Tähtipelaaja
Tietääkseni Jokipakka on koko elämänsä ollut ihan 100-prosenttinen Ilveksen mies, mikä ei luonnollisesti suurimpaan osaan rosteristamme päde. Mutta ehkä kyseessä on luonnekysymys. Kaikilta ei tiikerinsilmää vain löydy ainakaan pitkäaikaisesti. Toivotaan, että Jyrkiltä löytyy edes lyhytaikaisesti sitten playoff-otatuksessa. Vielä on Jyrkillä siinä missä muillakin alisuorittajilla mahdollista kääntää alle odotusten mennyt kausi sankaritarinaksi, koska kevään otteluihin päästään lähtemään silti hyvistä asemista.

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Toivottavasti tämän kauden Jokipakka muistetaan myös vuosien päästä, kun kaveria aletaan taas huhuilemaan Ilvekseen. Ei mitään käyttöä jatkossakaan ellei pelaa puoli-ilmaiseksi! Ilves ei saa olla mikään vanhojen tuttujen jäähdyttely/viimeinen rahastus paikka tulevaisuudessakaan.

Lintu

Luottopelaaja
Sellasta välimallin surffailua "ettei vaan nyt kävisi mitään".
Olen tavallaan ihan samaa mieltä sun kanssa mutta vähän ehkä enemmän armoo annan JJ:lle kun tällä kaudella ollut jo kylkivamma ja silmäkulmaan tuli se aika kuumottava luistinisku. Oli lepsuja merkkejä toki ennenkin näitä mutta en kyllä itse tiedä hänen historiaansa kauhean tarkasti viime vuosilta, että millaista loukkia tai peliä ollut vaikka edellisellä kaudella.

Uskon että miehessä on taistelijan ainesta kun on kovalla tasolla kiekkoa pelannut pidempään, me ei vaan tiedetä hänen sielunmaisemaansa ja miksi nyt menee miten menee hänellä. Salmelankin kausi on ollut nousujohteinen ja hänen oma mielipiteensä oli että loukki otti paljon pelistä pois mitä vasta hiljattain saanut takaisin.

Palkasta en kommentoi mitään.