Karkaa? Ei meillä ole oikein tarvetta, eikä esittänyt mitään sellaista viime visiitillä minkä takia tarvisi väkisin hankkia.Eikö ennemmin kannattaisi miettiä miksi nämä eivät meille tule? Tai miksi junnuista ovi käy naapuriin jne.
Ison profiilin pelaajia ”karkaa” muualle, ikävä kyllä paikallisviholliseen.
Näinpä. Jokipakassa on hiukan samaa kuin oli Joonas Lehtivuoressa. Suomeen tullessa molemmat tamperelaiset passasivat. Ikää on ensi syksynä 34v. Onhan se riski pistää tuon ikäiseen pakkiin jengin kärkitason palkka. En ollenkaan sano, että JJ:lle käy yhtä huonosti kuin Lehtivuorelle, mutta on tuossa riskikerrointa.Tämän hetken tiedon valossa olen samaa mieltä.
Mikäli Frimanille on saatu sorvattua jatko tyyliin 2v tai 2+1v (ikään kuin uran loppuun), niin ihan sama missä Jokipakka pelaa. Miehen taso viime visiitillä oli väliltä hasardi - välttävä. Toki potentiaalia paljon parempaan on.
Jos Friman ei jatka ja samaan aikaan Jokipakka menee naapuriin, niin on Tillulla kusiset paikat.
Meillä on kyllä pakko olla ihan älytön pakisto ensi kaudella jos tuolla CV:llä ja pari viime vuotta Mannheimissa kärkipakkina vetänyt yleispuolustaja menee osastoon ”ei tarvetta”.Karkaa? Ei meillä ole oikein tarvetta, eikä esittänyt mitään sellaista viime visiitillä minkä takia tarvisi väkisin hankkia.
No avaa nyt vähän vai pitäisikö meidän vain uskoa sinun sanaasi?Sen verran voin sanoa että ei siitä ole kysymys.
Sinä se jaksat jankata. Meillä on erittäin hyvä pakisto ensi kaudelle jo kasassa, kuten tiedät.Meillä on kyllä pakko olla ihan älytön pakisto ensi kaudella jos ei tuolla CV:llä ja pari viime vuotta Mannheimissa kärkipakkina vetänyt yleispuolustaja menee osastoon ”ei tarvetta”.
No tuskin se hirveästi hyödyttää, usko mitä uskot.No avaa nyt vähän vai pitäisikö meidän vain uskoa sinun sanaasi?
Ei sinulla oikeasti ole mitään tietoa tuosta. Kunhan nyt vaan pääset täällä taas taistelemaan.No tuskin se hirveästi hyödyttää, usko mitä uskot.
Ehkä Tillu on ottanut opikseen, eikä ylivarustele puolustusta muun joukkueen kustannuksella.Meillä on kyllä pakko olla ihan älytön pakisto ensi kaudella jos tuolla CV:llä ja pari viime vuotta Mannheimissa kärkipakkina vetänyt yleispuolustaja menee osastoon ”ei tarvetta”.
Sovitaan niin.Ei sinulla oikeasti ole mitään tietoa tuosta. Kunhan nyt vaan pääset täällä taas taistelemaan.
Punakone tykkäsi jonkun viestistä missä kerrottiin tehneen 2v lapun Mouhijärvelle. Siinä kai se. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.Tuliko sille Tappara siirrolle joku luotettava vahvistus, kun täällä niin kuhisee?
Toisaalta tietysti kaksinaismoralismia, koska kyllä itselleni Tappara-leimaiset Haapala ja Utunen kelpasivat hyvin ja varmasti huhuttu Krannilakin, mutta minä olen Ilveksen kannattaja, enkä tietenkään mieti sitä, ketkä pelaajat ovat jonkun toisen joukkueen kannattajien mielestä pettureita tai luopioita.
Sen verran voin sanoa että ei siitä ole kysymys.
Hmm. Lopettakaa sitten se valitus ja vinku jos meidän poikia menee naapuriin.
Ei sitä virallista vahvistusta saada kun vasta toukokuussa.Tuliko sille Tappara siirrolle joku luotettava vahvistus, kun täällä niin kuhisee?
Mulle satasella samoja.Voi Jyrkiä. Käviköhän sille ihan yhtä kamalasti kuin Joonas Raskille? Sillekin kuulemma Ilves merkitsee todella paljon. Mutta huijattiin tulemaan jollain tekosyyllä toimistolle ja just ennen kuin sen piti astua sisään niin Åsten huikkasi että "hei Joonas, voitko palauttaa samalla tuon kynän minkä mä sieltä lainasin". No tietysti se Joonakselle kävi. No sitten kun astui toimistolle sisään niin siellä olikin viritetty heti kynnyksen jälkeen ansalanka johon tietysti kompastui. Ja kaatumista estääkseen otti tukea just sillä kädellä missä se kynä oli viereisestä pöydästä. Ja voitko uskoa kuinka huono tuuri Joonakselle kävi? Juuri sillä hetkellä, juuri siinä pöydällä olemaan kahden vuoden sopimus HIFK:n kanssa. Ja ihan vahingossa, aivan täysin päinvastoin kun tämä Ilves-sydän oli ajatellut, olikin hänen nimensä siinä HIFK:n sopimuksessa. Eikä siinä vielä kaikki. Siinä sopimuksessa vielä määrättiin että maalatessa pitää Joonaksen takoa HIFK:n kilpeä kuin viimeistä päivää ja tuulettaa juuri B2:een päin.
Jos sinulla kerta on tietoja niin anna tulla. Muuten taas kerran tämä näyttäytyy niin, että olet paikalla vain päästäksesi taistelemaan.Sovitaan niin.
Kyllä mä vähän toimistoakin kehottaisin katsomaan peiliin jos tänne tulee Kucerik ja Jokipakka päästetään Tapparaan.
Näin se menee kerta toisensa jälkeen. Vängätään ja väännetään, keksitään vastapuolen keskustelijasta ihan ihmeellisiä ja valheellisia väitteitä, mutta kun pyydetään jotain konkretiaa niin vallitsee hiljaisuus tai "usko mitä haluat" selittely.Jos sinulla kerta on tietoja niin anna tulla. Muuten taas kerran tämä näyttäytyy niin, että olet paikalla vain päästäksesi taistelemaan.