Suomi-Raipe-Vesku Murphy-Seikola Rask Dosty
Soho Tähtipelaaja Viestejä 21 526 eilen klo 15:30 #102 Stefan-Helminen-Larsson Lumme-Murphy Dostal/Rask
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 15 094 eilen klo 17:56 #103 Jalo-Helminen-Summanen Lumme-Siltanen Toskala/Rask
1mmanuel Vakiokokoonpanossa Viestejä 379 eilen klo 18:16 #104 Könönen - Bau - Väisänen Nyberg - Latvala Ei tarvi maalivahtia.
ipa83 Vakiokokoonpanossa Viestejä 933 eilen klo 18:17 #105 Viitakoski-Helminen-Peltomaa Lumme-Measures Tammi
Jonis Nemis Vakiokokoonpanossa Viestejä 760 eilen klo 18:22 #106 Suomi-Helminen-Jalo Siltanen-Lumme Tammi
papparainen Vakiokokoonpanossa Viestejä 205 eilen klo 19:31 #108 julli65 sanoi: Oksanen-Peltonen-Lunde Wasama-Siltanen Laajenna klikkaamalla Ja maaliin Juhani Lahtinen. Ilves-legendan lisäksi kahdeksan mm-kisan ja kahden olympialaisen ykkösmaalivahti.
julli65 sanoi: Oksanen-Peltonen-Lunde Wasama-Siltanen Laajenna klikkaamalla Ja maaliin Juhani Lahtinen. Ilves-legendan lisäksi kahdeksan mm-kisan ja kahden olympialaisen ykkösmaalivahti.
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 11 807 eilen klo 19:41 #109 jurgen sanoi: Jalo-Helminen-Summanen Lumme-Siltanen Toskala/Rask Laajenna klikkaamalla Muuten sama, mutta maaliin Tammi/Toskala. Eemeli alkaa olla lähellä avausviisikon paikkaa, mutta seuralegendat menevät vielä hiuksenhienosti edelle. Minä en ole Oksasen, Honkavaaran ja vanhempien legendojen nähnyt pelaavan, joten arvotin oman viisikkoni niiltä vuosilta, kun olen pelaajia nähnyt.
jurgen sanoi: Jalo-Helminen-Summanen Lumme-Siltanen Toskala/Rask Laajenna klikkaamalla Muuten sama, mutta maaliin Tammi/Toskala. Eemeli alkaa olla lähellä avausviisikon paikkaa, mutta seuralegendat menevät vielä hiuksenhienosti edelle. Minä en ole Oksasen, Honkavaaran ja vanhempien legendojen nähnyt pelaavan, joten arvotin oman viisikkoni niiltä vuosilta, kun olen pelaajia nähnyt.