Kaikkien aikojen Ilves-rosteri

Janko

Luottopelaaja
Suomi-Raipe-Vesku
Murphy-Seikola

Rask
Dosty

jurgen

Tähtipelaaja
Jalo-Helminen-Summanen
Lumme-Siltanen

Toskala/Rask

El Reino

Tähtipelaaja
Jalo-Helminen-Summanen
Lumme-Siltanen

Toskala/Rask

Muuten sama, mutta maaliin Tammi/Toskala.

Eemeli alkaa olla lähellä avausviisikon paikkaa, mutta seuralegendat menevät vielä hiuksenhienosti edelle.

Minä en ole Oksasen, Honkavaaran ja vanhempien legendojen nähnyt pelaavan, joten arvotin oman viisikkoni niiltä vuosilta, kun olen pelaajia nähnyt.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Muokkasin hyvän perusrosterin meidän "nuorista" keväälle - vitosketju pleijareihin spessua hesalaisille...kiva jamppoja muistella vaikkei aina ajat kovin suotuisia ole olleetkaan... :)

(Pelipaikat vähän sinne päin, sori)

Screenshot_20250117_225722_Facebook.jpg

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pakko sanoa, että olen ehkä vähän pettynyt, että Parikka ei löytynyt kummastakaan joukkueesta.

Tai muotoilen uudestaan. Olen aivan helvetin pettynyt, että ihmiset äänestivät Cory Murphyä ennen Jarkko Parikkaa.

Cory Murphy Ilveksessä 112 peliä ja muissa Liiga joukkueissa 136 peliä.

Jarkko Parikka Ilveksessä 464 peliä ja muissa Liiga joukkueissa 0 peliä.

Oikeastaan ainut valinta mikä jäi hiertämään itseäni. Muuten ostan molemmat kentälliset.

Siis kun puhutaan Ilveksistä niin jopa Les Lancaster > Cory Murphy

Grinder

Luottopelaaja
Pakko sanoa, että olen ehkä vähän pettynyt, että Parikka ei löytynyt kummastakaan joukkueesta.

Tai muotoilen uudestaan. Olen aivan helvetin pettynyt, että ihmiset äänestivät Cory Murphyä ennen Jarkko Parikkaa.

Oikeastaan ainut valinta mikä jäi hiertämään itseäni. Muuten ostan molemmat kentälliset.

Nuo 112 peliä olikin täyttä timanttia. Murphy offensiivisena pakkina jää paremmin mieleen kuin perussotaratsu mutta kyllä itsekin taipuisin Murphyyn, jopa ohi Lancasterin. Ellei koottaisi golf-joukkuetta.

Ilves97

Luottopelaaja

No mun papereissa all-stars kentällinen on sellainen parhaista pelaajista koostettu viisikko. Sellaiseen ei, kaikella kunnioituksella, Jarkko Parikka kuulu. Pelasihan Measureskin enemmän pelejä Lukossa kuin Ilveksessä. Murphyn aika Ilveksessä oli toki lyhyt, mutta omasta ikäluokastani on kyllä monelle ihan ensimmäisiä oikeasti sykähdyttäneitä pelaajia. Näistä syistä päätyi omalle äänestyskupongillenikin.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
katso liitettä 12099
Measures innoissaan All Stars- valinnasta Twitterissä
Toisaalle suomensin tämän, mutta laitan tännekin, mikäli joku tarvitsee:

Hei Ilvesperhe! Haluan kiittää teitä kunniasta olla äänestettynä ensimmäiseen All Stars-kenttään. Oli suuri ilo pelata Ilveksessä ja asua Tampereella. Parhaat kannattajat ja ihmiset maailmassa. Ei ole sanoja kuvaamaan tunteitani, kun asiasta minulle kerrottiin.

Tästä kunniasta haluan kiittää tiimikavereita, ystäviä, kannattajia, JP:tä, Lassea, Ilveksen henkilökuntaa, sponsoreita, Jaskaa ja perhettä. Elämäni parasta aikaa oli pukea #61 Ilves-paidassa.