IhanJuniori
Junioripelaaja
Mun täytyyJuu, ei tarvi Duossa vertailla lanttujen kilohintoja.
Kyllä määkin vielä katkarapuleiville pääsen.
Mun täytyyJuu, ei tarvi Duossa vertailla lanttujen kilohintoja.
Nähdään siellä!Mun täytyy
Kyllä määkin vielä katkarapuleiville pääsen.
Lantuilla vai leivillä?Nähdään siellä!
Nähdään levilläLantuilla vai leivillä?
Juuri näin, vika on aina muissa. Aikuisten maailmassa "mutku toi alotti" -argumentti ei oikein toimi, vaikka vittumarkot sillä kaikkia perseilyitään oikeuttavatkin.Se Ilveksen liepeillä pyörivä roskasakkiko masinoi eilisen tilanteen, vai oliko tapparan liepeillä pyörivällä ryhmällä mitään osuutta asiaan?
Pitäs kaikkien ryhmien ryhtyä samaan aikaan täysin väkivallattomiks, ettei tuu muuten ryhtyneeks nyrkkeilysäkkiryhmäksi. Nyrkkeilysäkkihän on mikäli ei mitään uhkaa itsepuollustuksesta. Vaikka pasifisti oon, niin näin se vaan on ja muu utopiaa. Kannattajaryhmien rauhaa ei ole mahdollista saavuttaa sen enempää kuin maailmanrauhaakaan.Juuri näin, vika on aina muissa. Aikuisten maailmassa "mutku toi alotti" -argumentti ei oikein toimi, vaikka vittumarkot sillä kaikkia perseilyitään oikeuttavatkin.
Se on muuten jännä, että tavalliset aikuiset ihmiset eivät koskaan joudu näihin tilanteisiin, vaan kyse on aina tästä tietystä larppisakista (joista osa on niin kovia jätkiä, että pitää oikein naamioitua). Mistäköhän johtuu.
Et vastannut kysymykseen.Juuri näin, vika on aina muissa. Aikuisten maailmassa "mutku toi alotti" -argumentti ei oikein toimi, vaikka vittumarkot sillä kaikkia perseilyitään oikeuttavatkin.
Se on muuten jännä, että tavalliset aikuiset ihmiset eivät koskaan joudu näihin tilanteisiin, vaan kyse on aina tästä tietystä larppisakista (joista osa on niin kovia jätkiä, että pitää oikein naamioitua). Mistäköhän johtuu.
Koskista kun kotosin oon niin voin sanoo että jos on hakahuppareissa porukkaa ollu niin ei pelkoo että kukaan muu sais köniinsä. Kaikki on niitä jokka on pihapeleissä huudettu aina viimesenä ja sitten laitettu viä maaliinKuulin jokin aika sitten, että siellä olisi Hakan faneja ollut riehumassa hupparit päällä. Ihan vilpitön kysymys kuuluu, että mitä helkkaria ne tekevät kiekkopelissä ja kenen kanssa ne hakevat yhteenottoa? Kaikki välivalta on aivan säälittävää ja vielä huppareihin pukeutuneena keskellä sivullisia se on vieläkin raukkamaisempaa.
Laki estää valitettavasti tämän, ainakin toistaiseksi.Tähän voisi ottaa säännön:
Aina kun tunnistettu kannattaja jää kiinni jostain näistä perseilystä menisi joka hallin ovet säppiin kyseisen henkilön kohdalla.
Kamppailulajeja on vaikka miten paljon ja jos ei se riitä, vaan tappeluhaluja on ja suunnitellusti ni jäähallit on väärä paikka. Menkööt vaikka teatterin eteen ottaan matsia, ni sais luultavasti lehdistä lukea miten esitys kärjistyi järjestyshäiriöihin(?).Itse haluan pitää kiekon semmosena, että voidaan istua hyvässä sovussa toisten seurojen kannattajien kanssa ja nauttia pelistä.
Onhan se mahdoton vaatimus katsoa jääkiekkoa ihan rauhallisesti ilman väkivaltafantasiointia...Kannattajaryhmien rauhaa ei ole mahdollista saavuttaa sen enempää kuin maailmanrauhaakaan.
Luuletko muka poliisin kohtelevan eri lajeja tasa-arvoisesti? Futiksen puolella pelataan harkkaotteluita ilman yleisöä poliisin päätöksellä, vaikka täysin samaan tyyliin on ollut tappeluita kiekon puolellaMellakka on todella harvinainen rikosnimike ja 2016 lähtien näyttäisi tulleen vain yksi tapaus, jossa samaa nimikettä on käytetty.
Saa nähdä, että mitä vaikutuksia tällaisella toiminnalla on tuleviin otteluihin. Luokitellaanko Ilveksen ja Tapparan ottelut jatkossa korkean riskin peleiksi vai ovatko ne sitä jo?
Stadin derbyjen yhteydessä tapahtuneiden välikohtausten jälkeen noita otteluita ei pelattu enää viikonloppuisin, vaan ne pelattiin tyyliin tiistaisin. Sen jälkeen ottelut eivät enää olleet aina loppuunmyytyjä ja HJK:n saamat tulot pienenivät.
Saa nähdä, että nouseeko se yhdeksi mahdolliseksi ratkaisuehdotukseksi, että näitä paikallisotteluita ei saisi jatkossa pelata kuin arkena.
Väkivalta on kyvyttömän viimeinen epätoivoinen ratkaisu. Kaikissa ryhmittymissä on vähemmän kyvykkäitä. Golfryhmissäkin onOnhan se mahdoton vaatimus katsoa jääkiekkoa ihan rauhallisesti ilman väkivaltafantasiointia...
Jatkoajassa joku tiivisti oivallisesti näiden elämänkoululaisten ajatusmaailman:
"Mun keskiluokkaisen talvilajin suosikkijoukkue on parempi kun sun niin laitan kommandopipon päähän ja lyön sua”.
![]()
Tommi Niemelä ei hyväksy fanien väkivaltaa – Muistuttaa kaikenlaisten tunteiden olevan koko ajan läsnä
Tommi Niemelälle tunteet ovat osa lajiosaamista, joiden hallinnassa voi kehittyä samalla tavalla kuin kaikessa muussakin.www.jatkoaika.com
Hienoa Niemelä.
Mun mielestä ne ovat sitä jo tai sitten ovat pykälää alempana.Luokitellaanko Ilveksen ja Tapparan ottelut jatkossa korkean riskin peleiksi vai ovatko ne sitä jo?