Tre1931
Vakiokokoonpanossa
JeesYrittäkää nyt ymmärtää, että seisomakatsomo on seuroille vain kuluerä.
JeesYrittäkää nyt ymmärtää, että seisomakatsomo on seuroille vain kuluerä.
Jatka toki valitsemallasi linjalla.Itselleen valehtelu on hieno taito
Oho jälleen kerran tulokas tili täällä. Mistäköhän maasta voisi olla peräisin?Yrittäkää nyt ymmärtää, että seisomakatsomo on seuroille vain kuluerä. Molemmille, sekä Tapparalle, että Ilvekselle. Jos siellä katsomoissa perseillään, tapellaan ja tuodaan ”kulttuuria” katsomoon niin se toiminta voidaan hyvinkin nopeasti lopettaa. Etenkin silloin jos ne oikeasti maksavat (istuvat) kannattajat lakkaavat käymästä hallissa.
Siinä ei Jaloa, Aroa tai muutakan comppanya kiinnosta vitun vertaa se, että heiluuko sielä katsomossa liput tai pauhaako laulut. Koittakaa ymmärtää tämä. Etenkään silloin jos tämä meno tuottaa häiriötä.
Tiedän ja ymmärrän, että MOLEMMAT joukkueet herättää tunteita. Toisilla vahvempia toisilla taas ei niin vahvoja. Paikallinen herättää aina tunteita, tulee sanottua ja uhottua kaikenlaista, koska urheilu on.
Siellä taistelee jälleeen Ilves mestaruudesta. Voi vaikka voittaakin. Uhoaminen, tappeleminen, tai muu tyylitön meno EI vie joukkuetta eikä faneja eteenpäin. KUMMANKAAN joukkueen pelaajat eivät seiso tämän takana. Se on kuultu suoraan seuroilta.
Nauttikaa matkasta, keskitytään kaikki omien kannattamiseen.
Ja niin tiedän, sieltä nyt jollain testofanilla tai Koskilaisella menee tunteisiin + on paha olo ja tästäkin pitää jotain negaa repiä. Repikää vaan, mulla on muutakin sisältöä elämässä.
Sinä olet harvinaisen raskas. tunnelma tuo erittäin paljon tonne tapahtumiin. Se mitä sanoin aikasemmin pitää edelleenkin paikkaansa. Varsin ylimielisen oloinen kaveri olet. Maailma ei pyöri sun tai sun mielipiteiden ympärillä.Itselleen valehtelu on hieno taito
Älänyvviitti puhua paskaaYrittäkää nyt ymmärtää, että seisomakatsomo on seuroille vain kuluerä. Molemmille, sekä Tapparalle, että Ilvekselle. Jos siellä katsomoissa perseillään, tapellaan ja tuodaan ”kulttuuria” katsomoon niin se toiminta voidaan hyvinkin nopeasti lopettaa. Etenkin silloin jos ne oikeasti maksavat (istuvat) kannattajat lakkaavat käymästä hallissa.
Siinä ei Jaloa, Aroa tai muutakan comppanya kiinnosta vitun vertaa se, että heiluuko sielä katsomossa liput tai pauhaako laulut. Koittakaa ymmärtää tämä. Etenkään silloin jos tämä meno tuottaa häiriötä.
Tiedän ja ymmärrän, että MOLEMMAT joukkueet herättää tunteita. Toisilla vahvempia toisilla taas ei niin vahvoja. Paikallinen herättää aina tunteita, tulee sanottua ja uhottua kaikenlaista, koska urheilu on.
Siellä taistelee jälleeen Ilves mestaruudesta. Voi vaikka voittaakin. Uhoaminen, tappeleminen, tai muu tyylitön meno EI vie joukkuetta eikä faneja eteenpäin. KUMMANKAAN joukkueen pelaajat eivät seiso tämän takana. Se on kuultu suoraan seuroilta.
Nauttikaa matkasta, keskitytään kaikki omien kannattamiseen.
Ja niin tiedän, sieltä nyt jollain testofanilla tai Koskilaisella menee tunteisiin + on paha olo ja tästäkin pitää jotain negaa repiä. Repikää vaan, mulla on muutakin sisältöä elämässä.
Onko Ilveksen reissuilla ollut joskus jotain ongelmia?Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Request denied.Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Yritä nyt ymmärtää että tän kaltasen ajattelutavan takia me ei koskaan tulla pääsemään Tapparan peleissä tunnelman kanssa sille tasolle mille SO11 sen haluaa. Mua vituttaa ihan suunnattomasti se kun tuularit luulee tuolla meidänkin foorumilla tietävänsä jostain jotain ja ignooraa täysin ultrien mielipiteen "koska noi on vaan tyhmiä elämäm,,, kokemusta omaamattomia jonneja jotka haluaa larpata isoa maailmaa."Yrittäkää nyt ymmärtää, että seisomakatsomo on seuroille vain kuluerä.
Itse aion ainakin tapella poliisihevosen kanssa.Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Itse aion ainakin tapella poliisihevosen kanssa.
No mitä piip? Ite tässä just kaivan painitrikoita esille ja voimistelen odotettua kamppailua varten. Ilvesfan vs MELLAKKApoliisi. (Hymiö)Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Itse aion tappaa koko TapanilanPitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Joo, joo, joo ja mä oon mukanaItse aion tappaa koko Tapanilan
Teikkö sää sen putkipommin niinkun oli puhe?Joo, joo, joo ja mä oon mukana
Wööööööööööööööööööööööööö!En halua olla mikään kukkahattutäti, mutta ehkä ei nykypäivänä kannata ylläolevia tekstejä edes läpällä kirjoitella.
Mitä vittua Wasa meijän invaasiossa tekee?Jatkoajassa puhetta että tiputettu parvelta jotain ja syljeskelty jonkun päälle alakatsomoon. Taisin pari jannua,teiniä, nähdä jotain säätävän tuollaista C5:ssa. Kun huomasin syljeskelyn ja asiasta huomautin niin pojat läksivät liukkaasti. Toisella tampiolla oli VPS paita/takki, toisella sinertävä huppari. Vaikea sanoa oliko meikäläisiä.
Jotain yksittäisiä poppareita/purkkia lenteli alas. Muuta en itse huomannut.Jatkoajassa puhetta että tiputettu parvelta jotain ja syljeskelty jonkun päälle alakatsomoon. Taisin pari jannua,teiniä, nähdä jotain säätävän tuollaista C5:ssa. Kun huomasin syljeskelyn ja asiasta huomautin niin pojat läksivät liukkaasti. Toisella tampiolla oli VPS paita/takki, toisella sinertävä huppari. Vaikea sanoa oliko meikäläisiä.