Tesoman maalitykki
Luottopelaaja
Itse aion ainakin tapella poliisihevosen kanssa.Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Itse aion ainakin tapella poliisihevosen kanssa.Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Itse aion ainakin tapella poliisihevosen kanssa.
No mitä piip? Ite tässä just kaivan painitrikoita esille ja voimistelen odotettua kamppailua varten. Ilvesfan vs MELLAKKApoliisi. (Hymiö)Pitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Itse aion tappaa koko TapanilanPitäsköhän ihan porukalla olla ihmisiksi huomenna. Kaikki sen kuitenkin osaa. Jossei osaa, ni voi jäädä kotiin.
Joo, joo, joo ja mä oon mukanaItse aion tappaa koko Tapanilan
Teikkö sää sen putkipommin niinkun oli puhe?Joo, joo, joo ja mä oon mukana
Wööööööööööööööööööööööööö!En halua olla mikään kukkahattutäti, mutta ehkä ei nykypäivänä kannata ylläolevia tekstejä edes läpällä kirjoitella.
Mitä vittua Wasa meijän invaasiossa tekee?Jatkoajassa puhetta että tiputettu parvelta jotain ja syljeskelty jonkun päälle alakatsomoon. Taisin pari jannua,teiniä, nähdä jotain säätävän tuollaista C5:ssa. Kun huomasin syljeskelyn ja asiasta huomautin niin pojat läksivät liukkaasti. Toisella tampiolla oli VPS paita/takki, toisella sinertävä huppari. Vaikea sanoa oliko meikäläisiä.
Jotain yksittäisiä poppareita/purkkia lenteli alas. Muuta en itse huomannut.Jatkoajassa puhetta että tiputettu parvelta jotain ja syljeskelty jonkun päälle alakatsomoon. Taisin pari jannua,teiniä, nähdä jotain säätävän tuollaista C5:ssa. Kun huomasin syljeskelyn ja asiasta huomautin niin pojat läksivät liukkaasti. Toisella tampiolla oli VPS paita/takki, toisella sinertävä huppari. Vaikea sanoa oliko meikäläisiä.
Vaikea kyllä sanoa... Ehkä joku tunnistaa jos ollut mukana reissussa/bussissa.Mitä vittua Wasa meijän invaasiossa tekee?
Ihmettelen, miten viihtyy "Takatukkaisten" ja " Puhevammaisten" kanssa.Vaikea kyllä sanoa... Ehkä joku tunnistaa jos ollut mukana reissussa/bussissa.
Opettaa pojille kannatustaIhmettelen, miten viihtyy "Takatukkaisten" ja " Puhevammaisten" kanssa.
Et taida tuntea kulttuurillista viittausta.En halua olla mikään kukkahattutäti, mutta ehkä ei nykypäivänä kannata ylläolevia tekstejä edes läpällä kirjoitella.
Alakatsomossa noin suunnilleen toimitsija-aition takana istuneena pistin merkille käytävän toisella puolella istuneen mieskolmikon (tässä tosin termi mies hyvin haalealla) ja niiden reippaan provosoivan käytöksen parven suuntaan K-Espoon toisen maalin jälkeen. Oli kaikkea kypsää suihinottoelettä ja keskisormea ivallisen hymyn siivittämänä. Siinä taisi parvelta joku vastata.Jatkoajassa puhetta että tiputettu parvelta jotain ja syljeskelty jonkun päälle alakatsomoon. Taisin pari jannua,teiniä, nähdä jotain säätävän tuollaista C5:ssa. Kun huomasin syljeskelyn ja asiasta huomautin niin pojat läksivät liukkaasti. Toisella tampiolla oli VPS paita/takki, toisella sinertävä huppari. Vaikea sanoa oliko meikäläisiä.
Joo, panin samaiset pojat merkille. Kovasti he yrittivät meille ylös jotain viestiä, mutta kun ei kuulunut, niin yritettiin viittoa että tulisivat ylös sanomaan asiansa. Eivät kyllä koskaan tulleet, kumma juttu.Alakatsomossa noin suunnilleen toimitsija-aition takana istuneena pistin merkille käytävän toisella puolella istuneen mieskolmikon (tässä tosin termi mies hyvin haalealla) ja niiden reippaan provosoivan käytöksen parven suuntaan K-Espoon toisen maalin jälkeen. Oli kaikkea kypsää suihinottoelettä ja keskisormea ivallisen hymyn siivittämänä. Siinä taisi parvelta joku vastata.
Tässä vaiheessa väsynyt Ilves näytti olevan pahasti sillassa. Totesin vieressä istuvalla kundilleni, että ai että kun Ilves tähän lopussa tasoittaisi. Ja kuinka ollakaan! Oli aika mukava huutaa seisten tasoituksen kunniaksi ja kommentoida kolmikon suuntaa, että on tää kiekko hienoa, eikö
Selkeästi kaverukset tuli katumapäälle uhoamisen jälkeen, koska koko rankkarikisan ajan takit oli käden ulottuvilla ja kun Svejkovsky ratkaisi, niin Westendin kasvatit lähtivät juoksujalkaa kohti isäpapan Teslaa.
Alakatsomossa noin suunnilleen toimitsija-aition takana istuneena pistin merkille käytävän toisella puolella istuneen mieskolmikon (tässä tosin termi mies hyvin haalealla) ja niiden reippaan provosoivan käytöksen parven suuntaan K-Espoon toisen maalin jälkeen. Oli kaikkea kypsää suihinottoelettä ja keskisormea ivallisen hymyn siivittämänä. Siinä taisi parvelta joku vastata.
Siinä oli sitä espoolaisten kovasti peräänkuuluttamaa oikeaa kannattajakulttuuria.Alakatsomossa noin suunnilleen toimitsija-aition takana istuneena pistin merkille käytävän toisella puolella istuneen mieskolmikon (tässä tosin termi mies hyvin haalealla) ja niiden reippaan provosoivan käytöksen parven suuntaan K-Espoon toisen maalin jälkeen. Oli kaikkea kypsää suihinottoelettä ja keskisormea ivallisen hymyn siivittämänä. Siinä taisi parvelta joku vastata.
Tässä vaiheessa väsynyt Ilves näytti olevan pahasti sillassa. Totesin vieressä istuvalla kundilleni, että ai että kun Ilves tähän lopussa tasoittaisi. Ja kuinka ollakaan! Oli aika mukava huutaa seisten tasoituksen kunniaksi ja kommentoida kolmikon suuntaa, että on tää kiekko hienoa, eikö
Selkeästi kaverukset tuli katumapäälle uhoamisen jälkeen, koska koko rankkarikisan ajan takit oli käden ulottuvilla ja kun Svejkovsky ratkaisi, niin Westendin kasvatit lähtivät juoksujalkaa kohti isäpapan Teslaa.