Näin tuon " ulostulon " kuvakaappauksena, kun itse en aivojeni takia astu mouhoforkalle, niin en tiedä miten asiaa on kommentoitu, joten pohdin tänne.
Uskoo ken tahtoo, olen viimeisen vuorokauden aikana nähnyt yllättävän monta kuvaa täällä missä on 88 / kurdish mafia viittauksia, että ei vitussa uppoa itelle "trollauksena".
Kuka helvetti hankkii trollauksellensa rekvisiittana lokinpaskakuteita, bomberjackettia ja SS-lipun?
Yhdessä whatsappiryhmässä näin kuvia heidän instagrameistaan jotka nyt ovat jo yksityisiä, kun oli postailtu kuvia uusnatsien "tunnusvaatteissa" ja tiktokkiin tehtynä vastaavaa sisältöä, ja taustalla aktiivisesti sinioranssien / tre crewin toimintaa. Ihan täysin järjenvastaista etteikö tuo heidän agenda olisi heillä "tiedossa" kun ryhmittymä on jokaisessa sinioranssien kuvassa bandensa kanssa. Tuo on vähän sama kun minä väittäisin, etten tiedä ketä ultras tampereen takana on, tai mikä heidän agendansa on.
Tottakai meillä Osastona on vastuu ja oikeus katsomossa päättää minkä ryhmän banderolleja sinne tuodaan, ja mitä asioita siellä saa edustaa.
Yksi kaveri kertoo, että minä vähän twitterissä rölläsin. Miksi olen nähnyt lukuisia ihmisiä, kuvia ja tilejä joissa tapparan kannattajakatsomossa aktiivisesti käyvät tahot agendaansa julistavat?
Tuo on vähän sama, kun joku toisi meidän sektioon Svastikalippunsa ja selittäisi aurinkoisuutta & ilmavoimia. Vittu naivia porukkaa ihmiset nykypäivänä.
Kitkekää toi poliittinen paska vittuun teidän porukasta, ja kasvattakaa pallit.
Teidän lelunatsijaosto on niin kovaa larppaamaan netissä äärioikeistoa, ja sitten kun pitäs ottaa vastuu teoistaan nii kaikki lukuisat tilit piiloon ja yksi ottaa luodin vastaan.
Ihmekkös kun siellä on ne*k**i-sanaa ja muita mamu-viittauksia huudeltu. Taisi löytyä juurisyyt.
En minäkään voisi sanoa mitään puolustavaa meidän katsomosta jos meidän ryhmässä olisi ihmisiä jotka tuovat politiikan toimintaan, vaan yhteistuumin potkisimme heidät vittuun.
Voin kertoa, että tällaisen tullessa tietoon, niin mä saisin puhelua Jalolta ja rekka autollisen paskaa, jonka jälkeen joutuisin tosissaan miettimään mitä tehdään asioiden kanssa.
Tollanen "arvojemme mukainen toiminta"-listaus on auttamatta myöhästä siinä kohtaa kun olette antaneet tilaa tollaselle porukalle, ja tiedätte varsin hyvin, että kyse ei ole yhdestä, kahdesta tai edes kolmesta kakarasta jotka vähän trollaavat.
En ois uskonu tätä päivää näkeväni, että mä saan lukea foorumilta, että naapurissa on natsihyysääjiä. Yleensä väittäisin tietäväni paljon jopa heidän toiminnasta, mutta nyt tuli yllätyksiä.
Toimintanne pyörii tietojeni mukaan TFCn avulla, ja TFC on suoraan Tamhockeyn alainen tytäryhtiö, jolloin epäsuorasti myös teidän koko organisaatio on tukenut äärioikeistohenkistä larppaajaporukkaa, joka on erkaantunut sinioransseista syystä x?
Turha selitellä, teidän kuvissa näkyy että olette yhtä paita ja perse heidän kanssa, kuin me olemme ultras tampereen kanssa.