SaviMatti
Rivipelaaja
hänellä on ollut tuo kuva vuodesta 2017Itseäni ihmetyttää, että moderaattori joka nyt on ohjannut keskustelun muualle natseilusta on yllättäen myös 88 Lindros fani. Ihanko sattumaa vain
hänellä on ollut tuo kuva vuodesta 2017Itseäni ihmetyttää, että moderaattori joka nyt on ohjannut keskustelun muualle natseilusta on yllättäen myös 88 Lindros fani. Ihanko sattumaa vain
Voisit vaan laittaa suoraan mulle.Ainakin @Raipen Lätty aina kyselee multa, että miksi lähetän isorintaisista blondeista kuvia Punakoneelle privassa...
Edit. Isorintaisilla tarkoitan naisoletettuja joiden kalsiumikanuunat ovat enemmän kuin käteensopivia. Sellaisia Latvalan pään kokoisia
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.
Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Päivä 2 eikä Otto Rauhala ole vieläkään tuominnut kannattajien fasismia ja rasismia, alkaa näyttää siltä että se on sallittujen listalla.
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.
Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Siis mitä vittua, naapurin foorumilla aletaan rajoittamaan ihmisten keskusteluoikeuksia MODEJEN toimesta??Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
Mitä aktuaalista vittua mä just luin?Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
Tätä kaveriahan siellä tosiaan väitetään meidän trolliksi, jonka @000 jos on sama käyttäjä, niin nosti esiin kaverin viestihistoriasta
Kyllä aikamoinen meidän lähettämä trolli saa olla...
katso liitettä 11642
Mitä sieniä tää on vetäny?Tätä kaveriahan siellä tosiaan väitetään meidän trolliksi, jonka @000 jos on sama käyttäjä, niin nosti esiin kaverin viestihistoriasta
Kyllä aikamoinen meidän lähettämä trolli saa olla...
katso liitettä 11642
Hradecin viesti on sarkasmia.@Mansenpuolustaja
Olikos ne viestit photoshopattu?
Mää en kestä enää tätä komiikkaa
katso liitettä 11643
Juu sen tajusin, mutta tosta alaspäin viestit on tasoa "luonnollisesti menee ilvesfoorumille"Hradecin viesti on sarkasmia.
Pakko muistuttaa ihmisiä siitä että näitä huutelujahan kohdistui myös Joonas Odenia kohtaan sieltä mouhopäädystä.Mitäs niistä Baptistelle huuteluistakaan.