Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
IMG_9166.jpeg
Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.

Liitteet

• IMG_9165.jpeg
    IMG_9165.jpeg
    126,9 KB · kertaa luettu: 426
Viimeksi muokattu:

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ainakin @Raipen Lätty aina kyselee multa, että miksi lähetän isorintaisista blondeista kuvia Punakoneelle privassa...

Edit. Isorintaisilla tarkoitan naisoletettuja joiden kalsiumikanuunat ovat enemmän kuin käteensopivia. Sellaisia Latvalan pään kokoisia
Voisit vaan laittaa suoraan mulle.

Tällä alustalla ei moderaattorit edes pääse käsiksi muiden yksityisviesteihin. Tai sit en vaan osaa (eikä tarvetta myöskään osata) :D

Toutain

Luottopelaaja
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.

Kyllä, liioittelit viestien sisältöä, mikä on sääli. Liioittelu on jopa lievä sana tässä tapauksessa.

Mutta mitä taas tulee tähän toiseen asiaan, niin melkoista touhua. Varmistan, että ovatko nuo saamasi yksityisviestit siis tulleet ennen kuin mode palstalla kertoi, ettei sulle sellaisia ole tullut?

Pok

Tähtipelaaja
Päivä 2 eikä Otto Rauhala ole vieläkään tuominnut kannattajien fasismia ja rasismia, alkaa näyttää siltä että se on sallittujen listalla.

Siitähän on jo jotain 1 000 päivää kun ei tuominnut kannattajiensa törkeän rasistista huutelua ja jotain 300 päivää kun ei kieltäytynyt kapteenina pelaamasta ja harjoittelemasta samassa joukkueessa raiskauksesta syytteessä olevan Topi Rönnin kanssa.

Aivan tekopyhä pelle.

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

:DDDDDDDDDDD

Tää alkaa olemaan jo yhtä sekava soppa kun se Ville Koistisen 7-vuoden sopimus aikanaan

Supin tukit

Luottopelaaja

Siis mitä vittua, naapurin foorumilla aletaan rajoittamaan ihmisten keskusteluoikeuksia MODEJEN toimesta??

Ensinnäkin: Hyi vittu mikä Pohjois-Korea
Toisennakin: Minkä helvetin takia modet haluavat vaimentaa seuran kannattajatoiminnan ympärillä pyörivää fasismipelleilyä koskevaa keskustelua? Ihan oikeasti, mikä tässä voi olla motiivi?

Kiitos kun toit asian tänne. Vaikka kyllä sää "vähän" ylireagoit jos noi viestit koit uhkaaviksi :D

Silti, pointti pysyy. Miksi tappara.co ylläpito pyrkii hiljentämään oman palstansa käyttäjiä, ja miksi he pyrkivät levittämään (nyt ilmeisesti valheellista) tietoa palstan käyttäjien yksityisviesteistä?

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Ei oo todellista.
Näin toimii se "parempi ja asiallisempi " palsta.
Tekopyhää.
Jatkakaa, aika viihdettäkin osittain vaik itse aihe on kuvottava ja vastenmielinen, hyi.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Mitä aktuaalista vittua mä just luin?:D
Siis tyyppi lyö todisteita tuolla pöytään niin nyt modet pyytää selventämään asiaa ja sulkevat sitten kuitenkin kaiken kommentoin ulkopuolelle?
Loppuu sanat kuvailemaan tota mouhoforkan touhua jumalauta. :D
Natseja puolustellaan ihan modejen puolesta ja ne jotka tuo asioita esille, hiljennetään.:D

Blackhawk

Luottopelaaja
Tämä politiikan ja ääri-sitä ja ääri-tätä sotkeminen jääkiekkoon ja ylipäätään aiheen sotkeminen kannattajiin että sen ja sen joukkueen kannattajista on fasistejaäärioikeistolaisiaäärivasemmistolaisia on sellaista vittusaatanaa että kiitos ei tätä lätkän puolelle. Kaikki ääri-toiminta on yleensä perseestä. Eiköhän jokaisen joukkueen kannattajissa ole eri eri poliittisia näkemyksiä omaavia ihmisiä eikä sitä pidä millään tapaa sotkea niin hienoon lajiin kuin jääkiekko on.

Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Tätä kaveriahan siellä tosiaan väitetään meidän trolliksi, jonka @000 jos on sama käyttäjä, niin nosti esiin kaverin viestihistoriasta

Kyllä aikamoinen meidän lähettämä trolli saa olla...
katso liitettä 11642

Meidän trollihan tämä. Sä et oot selvästikään oppinut tässä viime päivinä, että kunnon trollauksia pohjustetaan vuosikausia, eikä niissä keinoja kaihdeta.

Soho

Tähtipelaaja
Hauskaa seurattavaa tämä case. Mitä mahtaa olla omaan kannattajaryhmään pesiytyneestä fasismista ja rasismista mieltä kaikkien pahastujien äiti, Otto Rauhala? Kaveri jolla tunnetusti on maailman valikoivin näkö ja kuulo. Veikkaan, ettei ole huomannut mitään ja jos onkin, niin nämä ovat vain yksittäistapauksia, joita ei ole tarpeen noteerata. Mitäs niistä Baptistelle huuteluistakaan. Niitäkään ei varmasti edes tapahtunut, koska Otto ei niitä nähnyt eikä kuullut.