Soho
Tähtipelaaja
Ei tapahtunut, jos Otolta kysäiset. Ei nähnyt eikä kuullut mitään.Pakko muistuttaa ihmisiä siitä että näitä huutelujahan kohdistui myös Joonas Odenia kohtaan sieltä mouhopäädystä.
Ei tapahtunut, jos Otolta kysäiset. Ei nähnyt eikä kuullut mitään.Pakko muistuttaa ihmisiä siitä että näitä huutelujahan kohdistui myös Joonas Odenia kohtaan sieltä mouhopäädystä.
Noo eipä tässä hätää kun ljpp viestin perusteella ei tunnu järjestelmä toimivanTuolla tappara.co käyttämällä alustalla modet näkee yksityisviestit,
Pakko muistuttaa ihmisiä siitä että näitä huutelujahan kohdistui myös Joonas Odenia kohtaan sieltä mouhopäädystä.
Kieltämättä tulee aika hassu kuva näistä "paremmin käyttäytyvistä T,Rauhala" faneista. Jos paskaa löytyy omasta pesästä niin vaietaan ja vaiennetaan, ja mikä uskomattominta omien foorumien ylläpitäijienkin toimesta, jos tämän nyt täysin oikein ymmärsin.Meno vitun Pohjois-Korea kyllä toi naapureitten foorumi kun aletaan jo hiljentää kirjoittajia.
Teidän modehan on ihan natsi Eikä pelkästään vertauskuvannollisesti, vaan ihan myös sanan varsinaisessa merkityksessä.Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.
Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Kyllä joo. Odenille oli apinaa tms. huudeltu. Tästähän oli muistaakseni ihan lehdessäkin juttua.Ai näitä oli kohdistunut vielä Joonakseenkin? Jumalauta saa kyllä hävetä taas, vaikka ovatkin vanhoja juttuja. Mennyt ohi että niitä on ollut muillekin kuin Baptistelle.
Kyllä joo. Odenille oli apinaa tms. huudeltu. Tästähän oli muistaakseni ihan lehdessäkin juttua.
Nyt se on sitten niin, että moderaattorin sana on laki ja nollaoikeudet henkilölle jonka tulee selittää viestintäänsä On tämä vekkuli tämä mouhoforkan 88 Lindros moderaattori
Hradecin viesti kaikessa hiljaisuudessa poistettu...? Melkosta@Mansenpuolustaja
Olikos ne viestit photoshopattu?
Mää en kestä enää tätä komiikkaa
katso liitettä 11643
On se siellä palautetta kanssakeskustelijoille- härpäkkeessä edelleen.Hradecin viesti kaikessa hiljaisuudessa poistettu...? Melkosta
Hienoa kun tämä tuotiin ilmi, toivotaan että keskustelua näinkään vakavien syytösten nostamista ei lähdetä tulevaisuudessa rajoittamaan moderoinnin toimesta.Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.
Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Hei, täytyyhän maalaisten päästä keskustelemaan hyönteisistä!On niin ihmeellinen toi heidän fooruminsa rakenne, että sinne katoo kaikki.
Ja kinkun paistamisestaHei, täytyyhän maalaisten päästä keskustelemaan hyönteisistä!
Jatkiksessa ei ole järjestelmää jossa joidenkin käyttäjien viestejä tarkistavat modet ennen kuin toteavat tämän olevan julkaisukelpoinen.Meinigistä päätellän tuolla tappuraforkalla operoi samat modet kuin jatkiksessa..?