M22
Luottopelaaja
Taitaa Suht Hiljaisella olla "joulu alkanut", tai uusi vuosi tai jotain.Onko tää nyt joku arvoitus? Sisältääkö noi esimerkit kenties jonkin kryptisen koodin kun ne hädin tuskin edes liittyy toisiinsa![]()
Taitaa Suht Hiljaisella olla "joulu alkanut", tai uusi vuosi tai jotain.Onko tää nyt joku arvoitus? Sisältääkö noi esimerkit kenties jonkin kryptisen koodin kun ne hädin tuskin edes liittyy toisiinsa![]()
Joo, taitaa olla Suht kännissä.Taitaa Suht Hiljaisella olla "joulu alkanut", tai uusi vuosi tai jotain.
Tää on varmaan joku arvoitus jonka vain natsit ymmärtää.Tässä pari esimerkkiä. Jatkakaa toki valitsemallanne linjalla. Puolin ja toisin.
P.S. ei, se ei ole aasialaisilla poikittain
Mä luulen että ainoat agitaattorit tässä ovat nämä teidän puolen "trollit"En. Yritän sanoa, että kakaroita, herra pääagitaattori.
Onko se muutenkaan ollut kotipeleissä? Yritin etsiä materiaalia tältä päivältä ja samalla kävin kattoo aiempia kuvia päädystä, mutten nähnyt Tre Crewtä siellä muutenkaan. Vierasbandis vain vai olenko vain sokea?Ei ollut
Onko se muutenkaan ollut kotipeleissä?
Porkkanapalstan veteraanit, onko tämä vaiettu ja sensuroitu kuoliaaksi siellä? Voisi kuvitella, että aiheesta riittäisi keskustelua tapparalaisten keskuudessa, mutta tännekään ei ole hetkeen porkkanapalstalta kaappauksia laitettu, niin oletan keskustelun loppuneen siellä myös.
Itsellä ei tietoturva riitä käymään kyseisellä palstalle, siksi kyselenkin kyseisen palstan veteraaneilta tiivistelmää.
No kyllä se aika lailla näin on. Itse yritin pari päivää sitten keskustella aiheesta SO:n ketjussa, kommentti poistettiin ja luulen että omani ei ollut ainoa. Tuon jälkeen ei aiheesta ollakaan siellä puhuttu.
Varmaan tuota perustellaan sillä että halutaan välttää provosoitumista ja flamettamista tulenaran aiheen ympärillä, mutta kyllä tuollaisista asioista tulisi voida keskustella yhteisön sisällä keskusteluun tarkoitetulla palstalla.
Pakko nyt vähän puolustaa co:n yp:tä, koska nyt o sillai aika vakava aihe, että ei nyt lähdetä keksimään omia totuuksiaa. Ymmärrät varmaan.Moderaattorinkin profiilissa taisi olla 88-pelipaita, joten sensuuri on odotettua.
On tuo Eric Lindros vaan suosittu pelaaja joissain piireissä.
Ehkä nyt ei kannata ihan tähän lähtee että numero 88 tarkoittaisi automaattisesti jotain. Menee aidosti naurettavuuden puolelle jos aletaan keksiä näitä yhteyksiä joka asiasta ja siten "näkemään natseja joka nurkalla". Eikö tämä ole kuitenki vakava aihe?Moderaattorinkin profiilissa taisi olla 88-pelipaita, joten sensuuri on odotettua.
On tuo Eric Lindros vaan suosittu pelaaja joissain piireissä.
No onhan tuo nyt aivan päivänselvä mouholehti vaikka kuinka Lehtinen kerran-pari kaudessa posiakin kirjoittaisi. Missä on esim. nyt jutut tuosta mouhareiden natsismista? Jos Osasto tuollaiseen olisi syyllistynyt niin voit olla varma että olisi tuon aviisin sivuilla jo tuomittu koko porukka. Ja tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä.
Eipä sitä sisältöä ollut niissä meitäkään koskevissa jutuissa mutta silti niistä piti kirjoittaa ja leimata Osasto vaikka ei liitytty asiaan millään tapaa. Aivan sama asia kyseessä. Täysin puolueellinen lehti.Journalistisesta näkökulmasta tuossa TRE Crew:n tapauksessa ei ole sisältöä. Tiedät kyllä, mitä mieltä mä ko. keissistä oon ja kuinka paljon oon tänne siitä rummuttanut, mutta ei tuosta aineistosta valtamedian jutuksi ole mitenkään. (Tämä ei tarkoita, että asia itsessään olisi vähäpätöinen).
Väitän että sulla on hämärtynyt se raja. Ei Aamulehdestä saa kyllä kummankaan lehteä. Ja arvaa mitä, naapurin kannattajat syyttelee Aamulehteä Ilveksen suosimisesta.No onhan tuo nyt aivan päivänselvä mouholehti vaikka kuinka Lehtinen kerran-pari kaudessa posiakin kirjoittaisi. Missä on esim. nyt jutut tuosta mouhareiden natsismista? Jos Osasto tuollaiseen olisi syyllistynyt niin voit olla varma että olisi tuon aviisin sivuilla jo tuomittu koko porukka. Ja tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä.
No ihan täysin omin silmin nähtyihin juttuihin perustaa oma mielipide eikä mihinkään muuhun. Aivan selvä homma. Sulla ei ole tietoa mm. siitä miten Gynther meitä(Osastoa) lähestyi. Kumma ettei toiseen suuntaan mene jutut.Väitän että sulla on hämärtynyt se raja. Ei Aamulehdestä saa kyllä kummankaan lehteä. Ja arvaa mitä, naapurin kannattajat syyttelee Aamulehteä Ilveksen suosimisesta.
Eli sä tosissaan väität, että molemmat leirit syyttää Aamulehteä toisen aviisiks ja me ollaan oikeessa?No ihan täysin omin silmin nähtyihin juttuihin perustaa oma mielipide eikä mihinkään muuhun. Aivan selvä homma. Sulla ei ole tietoa mm. siitä miten Gynther meitä(Osastoa) lähestyi. Kumma ettei toiseen suuntaan mene jutut.
Aika heikosti olet tuota lehteä selaillut ,jos sun näkemys on näin heikko tuosta toisen suosimis asiasta. Meillä tuo parempi osapuoli on aika neutraali tän lätkä asian suhteen,mutta aamulehteä lukiessaan on huomannut tuon Tappara myönteisyyden ihan selväksi asiaksi.Väitän että sulla on hämärtynyt se raja. Ei Aamulehdestä saa kyllä kummankaan lehteä. Ja arvaa mitä, naapurin kannattajat syyttelee Aamulehteä Ilveksen suosimisesta.
Kuten sanoin, et tiedä kaikkea. En mä jaksa sun kanssa asiasta sen enempää vääntää.Eli sä tosissaan väität, että molemmat leirit syyttää Aamulehteä toisen aviisiks ja me ollaan oikeessa?