Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

IlvesEnthusiast2024

Vakiokokoonpanossa
Tuolla tappara.co käyttämällä alustalla modet näkee yksityisviestit, jos ne on raportoitu. Lisäksi foorumin ylläpitäjä(admin) pystyy näkemään yksityisviestit, jos haluaa(niitä ei ymmärtääkseni ole salattu), mutta en ole varma että kuinka paljon vaivaa tämä vaatii.

• Tykkää
Reactions: 000

Takaisku

Luottopelaaja
Natsismi on valtaa! - Il-Tapsu.

Hieman häpeillen naapurissa varotaan liikaa kolkuttelemasta uunin luukkuja.
Naapurissa verhotaan sloganit symboliikan ja numerologian hämärän verhon taakse.
Pilliin puhaltelu on siellä kamalin ääni. Sen harrastajat potkitaan pellolle kuin perunasäkit.
Pois silmistä, pois mielestä. Mikä on maton alle saatu, sitä ei ole koskaan tapahtunut ja
keskiverto naapuri voi jatkaa elämäänsä hyvillä mielin.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Pakko muistuttaa ihmisiä siitä että näitä huutelujahan kohdistui myös Joonas Odenia kohtaan sieltä mouhopäädystä.

Ai näitä oli kohdistunut vielä Joonakseenkin? Jumalauta saa kyllä hävetä taas, vaikka ovatkin vanhoja juttuja. Mennyt ohi että niitä on ollut muillekin kuin Baptistelle.

Teme-74

Luottopelaaja
Meno vitun Pohjois-Korea kyllä toi naapureitten foorumi kun aletaan jo hiljentää kirjoittajia.
Kieltämättä tulee aika hassu kuva näistä "paremmin käyttäytyvistä T,Rauhala" faneista. Jos paskaa löytyy omasta pesästä niin vaietaan ja vaiennetaan, ja mikä uskomattominta omien foorumien ylläpitäijienkin toimesta, jos tämän nyt täysin oikein ymmärsin.

Eihän noita uusnatseja paljoa Suomessa ole, mutta ei niille sukupuuttokaan ole tulossa. Ysärillä niitä vielä oli katukuvassakin, ja toisaalta saman kaltaset hihhulit sen jääkiekkoilijanki aikanaan keskustorilla tappoivat.
Jotku varmaan ton vielä muistavat, mutta siis siihen aikaan näitä uusnatseja riehui valikoidusti keskustan alueella. Ilmeisesti ajan saatossa sen henkiset ovat muuttuneet, ja nykysin änkeevät tämmösiin kannattajaporukoihin jonkinsortin laumaturvaa hakemaan(?).

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Teidän modehan on ihan natsi :D Eikä pelkästään vertauskuvannollisesti, vaan ihan myös sanan varsinaisessa merkityksessä.

Matt Pinestone

Rivipelaaja
Nyt se on sitten niin, että moderaattorin sana on laki ja nollaoikeudet henkilölle jonka tulee selittää viestintäänsä:D On tämä vekkuli tämä mouhoforkan 88 Lindros moderaattori

Liitteet

• Screenshot_20241219_143625_Chrome.jpg
    Screenshot_20241219_143625_Chrome.jpg
    117,8 KB · kertaa luettu: 418

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Meinigistä päätellän tuolla tappuraforkalla operoi samat modet kuin jatkiksessa..? Toki puoluekantoihin en osaa kantaa ottaa, mutta "seminatsahtavat tavat" operoida asiallistenkin palstakirjoittelijoiden suhteen kuulostaa "oudon tutulta"...

Matt Pinestone

Rivipelaaja
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Hienoa kun tämä tuotiin ilmi, toivotaan että keskustelua näinkään vakavien syytösten nostamista ei lähdetä tulevaisuudessa rajoittamaan moderoinnin toimesta.

Viimeksi muokattu:

Luikaus

Luottopelaaja